Deze strip afmaken en dan gaan we ervoor!Wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kvdv, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hadden van tevoren afgesproken om alles te bekijken hoe het gaat. Dus geen stress rondom testen en temperaturen. Ik kan alleen maar vriendinnen die pas rond 1,5 jaar en 2 jaar pas zwanger zijn geworden . Dus zelf denk je dan ook straks is het bij ons ook zo dus we zien het allemaal wel. We waren daarom ook heel verbaasd dat begin deze maand een postieve test in mijn handen had. Nooit verwacht zo snel,heel dankbaar en hopen dat het goed blijft gaan. Hierdoor blijf ik ook wachten om iets te zeggen. Na de eerste echo gaan we het pas zeggen. Ik zit nog steeds van stel dat het misgaat. Bij mijn vriendinnen meegemaakt dus automatisch neem ik het denk over om te wachten met het zeggen. Klinkt misschien raar.

2. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ja! Dan is het extra spannend he! Maar we zijn ook drukke wezens. Werk werk werk haha! Dus dan heb je zat afleiding. Ik pas ook nog op bij een gezin 2 dagen in de week dus dat geeft me wel wat vrijheid!

3. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.577
    113
    Vrouw
    @anoniempje1987 ik begrijp je ook wel hoor. Je hebt het dan toch al druk met je gezinnetje dat je er misschien ook niet echt tijd voor hebt om er zo veel mee bezig te zijn. Lijkt me toch weer anders bij een tweede of derde. Niet dat het dan minder spannend is..blijft iets bijzonders :)

@28Sab28 snap jou ook.. je hoort of leest vaker dat het in het begin mis kan gaan.. ik denk dat ik het ook niet meteen zou durven te vertellen. Al zou ik het wel heel moeilijk vinden om voor me te houden, aangezien je dan zo blij bent

4. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Nou, ik dacht afgelopen weekend eindelijk ongesteld te worden
    (vorige cyclus 49 dagen, zaterdag was dag 50 dus dat kwam aardig overeen...) maar nu zet het niet door! Het is alleen heel licht bloedverlies, echt alleen het topje van de tampon en verder helemaal niets:$ Weet even niet wat ik er nu mee aanmoet haha.
    Moet ik nu nog wachten tot het doorzet? Inmiddels de 3e dag met bijna geen bloedverlies.. Of kan dit alles zijn, dat het gewoon nu zo weinig is en meer niet? Of is dit geen menstruatie, aangezien het zo minimaal is?

5. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mikjeee .. Wat frustrerend of niet!?:(
    Ik herken het niet maar kan me goed voorstellen hoe je je voelt. 50 dagen! Dat is echt super lang..
    Ik hoop echt voor je dat het snel doorzet en dat je vanaf dan een wat kortere cyclus hebt ..
    *knuff*

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.577
    113
    Vrouw

Pff wat vervelend zeg, ik begrijp je frustratie.. sterkte hoop dat het toch nog doorzet.want zo heb je nog steeds geen zicht op je cyclus

7. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Echt zwaar irritant inderdaad, gewoon die afwachtmodus continu, bleghh..
    Ik dacht dus afgelopen weekend yes, eindelijk die nieuwe cyclus beginnen! Maar niet dus, aangezien ik dit toch zelf niet echt een menstruatie vind lijken..
    Kan het niet toch op de een of andere manier een innesteling zijn?
    Stiekem hoop ik daar op natuurlijk :p Maar dit lijkt me vrij onwaarschijnlijk..

8. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Nou Mikjee dat is wel het eerste waar ik ook aan dacht eigenlijk! ik had ook een beetje bruin verlies 4/5 dagen voor mijn nod en ook bij de eerste had ik wat bloed verlies. Dus het kan nog alle kanten op!
    Mijn geheugen is niet meer wat het geweest is dus je moet me even helpen haha heb jij ovulatie testen gebruikt of weet je wel wanneer je ei is geweest? Ik ga voor je duimen meid!

Hier net een familie weekend achter de rug! Was super gezellig en het niet drinken ging best goed! Niemand die er wat over vroeg. Had wel een glas wijn in mijn handen maar als mijn zoontje naar buiten ging ging ik hem achterna en gooide ik steeds wat uit mijn glas haha
    ik vond de eeuwen oude antibiotica kuur truc toch wat verdacht dus we besloten niks te zeggen en dat werkt super! Als jij er geen nadrukt op legt vraagt niemand zich wat af!

Hoe is het met de andere meiden?

9. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb wel ovulatietesten gebruikt, maar vanwege de lange cyclus niet een duidelijke piek kunnen ontdekken helaas. Wel dat ik een donkerdere streep kreeg, maar niet overduidelijk zeg maar.
    Heb niet getemperatuurd verder, dus ik weet het echt niet :p
    Ook vandaag is het niet meer geworden, echt bijna niets qua bloed

Slim, zo nu en dan wat uit je glas gooien! Dan valt het idd niet zo op:)
    Leuk weekend gehad dus?:D

10. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mikje vervelend zeg zo lang wachten! Ik dacht dat ik ook eerst ongesteld zou worden bruine afscheiding daarna heel weinig rood en toen niets meer. Bruine afscheiding is een beetje aangehouden tot van het weekend nu niets meer. Ik ben vandaag precies 7 wkn en 14juni eerste echo. Mag van mij snel 14juni zijn het blijft spannend! Als ik het zie en hoort ben ik pas gerustgesteld nu zit ik echt de dagen af te tellen. Stel dat het misgaat enz onzeker ook door verhalen van vriendinnen (leeg vruchtzakje). Zwangerschapssymptomen zijn volledig aanwezig gevoelige borsten,misselijkheid vooral in de ochtend ,bepaalde eten die ik niet meer kan zien of ruiken, en last van mijn darmen. Na het werken ben ik ook echt leeg. Verder heb ik niets te klagen en moet je soms rekening houden met bepaalde dingen.

11. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend Mikjee die onzekerheid!
    Ik heb de laatste keer ook veel minder bloedverlies gehad en twijfelde constant. Heb toen voor mezelf een zwangerschapstest gedaan en die was negatief.
    Mijn temp bleef ook hoog maar zakte gelukkig nadat de bloedingen ophielden, daardoor wist ik dat het echt me ongi was.
    Misschien een idee om ook te gaan tempen? En anders over een paar dagen een testje doen. Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!

Gabri wat fijn dat niemand ernaar heeft gevraagd, goed idee ook om het zo op te lossen!

Ik had gisterochtend mijn piek en vermoed dat me ei vandaag gesprongen is dus ik zit weer op het wachtbankje. Ondanks de afleidingen om me heen blijft dat toch spannend :)

Wat moet je nog lang wachten Sab! Dacht dat ze altijd met 7/8 weken al een echo deden.
    Ik weet nog goed dat ik ook pas rust had toen ik een vruchtje met kloppend hartje zag op de echo.

12. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hoelang heb je dit gehad? Dit houdt nu inmiddels 4 dagen aan, nog steeds minimaal, echt bijna niets bij mij. Ik had verwacht dat het langzaam aan meer zou worden tot ik normaal ongesteld zou zijn, aangezien ik afgelopen cyclus wel een normale menstruatie heb gehad, maar het wordt gewoon niet meer. Vandaar dat bij mij de twijfel nu zo toeslaat!

Spannend joh, leuk om naar die 1e echo te kunnen uitkijken:D

13. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik ga proberen nog een paar dagen geduld te hebben, kijken of het misschien alsnog doorzet. Anders toch maar een testje wagen van het weekend ofzo, want nu zit ik zo in dubio..

Nu voor jou hopen dat je binnenkort positief test dan:)

14. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mikje:
    Voor mijn menstruatie had ik altijd 2 dagen bruine afscheiding en daarna ging het langzaam over naar helder rood. Voordat mijn vorige NOD aan zat te komen had ik 3 dagen bruine afscheiding een dag roze/rood en daarna weer bruine afscheiding. deze bruine afscheiding hield bij mij aan tot vorige week ( dit was niet dagelijks) Nu heb ik niets meer dus bij 7 weken zwanger.

Susan ja dit is hier normaal pas tussen de 10-12 wkn eerste echo. Als je al eerder een miskraam of in de medische molen zit dan is het vanaf 6 -8 wkn. Ik heb ene kant wel gevoel dat het goed zit maar het is toch het moment dat je voor het eerst een hartslag hoort. Tijd gaat voor mijn gevoel wel heel snel en ik heb ook allerlei leuke dingen wat er aan zit te komen. Moet alleen smoesjes verzinnen ivm niet drinken( etentje werk, teamuitje sport)

15. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.577
    113
    Vrouw
    Fijn vooruitzicht sab :) hoop dat alles goed is en dat het goed blijft gaan. Ik snap dat je dan pas gerustgesteld bent, zou ik zelf ook hebben.

@susan Altijd weer spannend en afwachten na de piek haha. Ik vind vooral dat wachten soms zo irritant. Bij ieder kwaaltje denk ik dan 'zou het misschien raak zijn...' :p

@mikje ik weet het even niet meer, maar had je wel een eisprong gevonden? Spannend, hoop natuurlijk positief voor jou

Ik zelf ga denk ik m'n menstruatie afwachten..nod is zaterdag / zondag.. heb niet echt het gevoel dat het raak is. Ben wel moe en gevoelige borsten maar dat heb ik meestal voor m'n menstruatie.

16. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Spannend spectre! Ik heb mijn ei deze maand nog niet kunnen vinden. Denk ook dat dit een vergeven kans is deze maand. Helaas. Komt hopelijk snel goed haha!

17. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.577
    113
    Vrouw
    Vast wel. Gaan we weer vrolijk op naar de volgende ronde ;) ik denk zelf dat ik ook en heel korte piek heb aangezien ik 2 weken terug op dinsdag avond en bijna positieve ovu test had en de dag erna s avonds heel licht.. maarja. Zit toch niks anders op dan afwachten.. blegggh

18. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    @Spectre: Succes met het afwachten die laatste dagen, hopen op een positieve test natuurlijk straks voor je :)
    Ik heb mijn eisprong niet gevonden helaas, vanwege die lange cyclus heb ik het er maar bij gelaten omdat ik anders een volle maand aan het testen zou zijn ofzo, dat is voor mezelf niet bepaald rustgevend;)

Hier is nu het "bloedverlies" opgehouden, na 5 dagen minimale hoeveelheid bruin bloed. Vanmorgen getest, maar helaas negatief.
    Nu weet ik alleen nog steeds niet of dit nu mijn menstruatie geweest moet zijn, of dat het nog moet komen.. Denk dat ik dit maar moet zijn als menstruatie, ondanks dat het niet veel voorstelde. Heb ook echt nergens last van gehad, geen rugpijn, buikpijn, hoofdpijn, niks, dus het is wel vreemd zo, maargoed..
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen :D

19. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Nou ik heb echt geen enkele positieve ovulatietest gehad deze ronde. Ook niet bijna positief ofzo. Nu over 2 dagen moet ik ongesteld worden, ik heb geen idee maar ik denk niet dat het raak is. Heb vanmorgen al een predictor early digital gedaan. Dikke vette no-

Ik duim voor de rest!!

20. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Sab, dat de tijd snel gaat voor je gevoel.

Heel herkenbaar Spectre, ben misschien nu nog ongeduldiger dan bij de eerste keer, maar heb me wel beter ingelezen op alles dus wel nuchterder met klachten enzo.
    Denk nu niet meer meteen dat het raak is als ik iets voel ofzo en dat geeft weer wat rust. Bijvoorbeeld gister had ik wat krampen op 3dpo, voor de zwangerschap van me dochter dacht ik meteen aan innesteling, terwijl ik nu denk, zal wel niks zijn want de innesteling kan nog geen eens nu

Spannend! Niet stiekem al getest? :D

Balen Podex! Hoop dat je snel je eisprong hebt, is zo vervelend om niet te weten wanneer die ongeveer komt.

Mikjee denk dat het inderdaad je menstruatie is geweest. Ik had ook maar 4 dagen minimaal bloedverlies zonder de standaard krampen en alles, en heb wel netjes een paar weken later me ei weer gehad.
    Je zou ipv ovutesten ook kunnen tempen zodat je achteraf weet dat je ei is geweest ;)
    Succes in de nieuwe ronde!

Deel Deze Pagina