Deze strip afmaken en dan gaan we ervoor!Wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kvdv, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.578
    113
    Vrouw
    Hoop dat je snel en positieve ovu test heb podex...

Ik zit ook weer in afwachting. De ene app zegt dat gister mn nod was en de ander vandaag. Zit nu op dag 30 van de cyclus..tot nu toe nog geen menstruatie, wel de klachten :p
    Ik ga gewoon afwachten want waarschijnlijk word ik gewoon ongesteld deze week. Maar als ik volgend weekend nog niet ongesteld ben mag ik pas weer testen van mezelf :D

2. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Net weer getest. Word niet dikker de lijn helaas. Gister leek het van wel maar helaas. Spannend spectre, denk niet dat ik zo lsng nog zou kunnen wachten hoor 🙈

3. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Spannend Podex ! Kun je jezelf nog beheersen om nog niet te testen? :p

4. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw

Nee heb gister getest maar helaas dikke vette negatieve test!

5. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ooh dat is balen :( Nu dan toch maar noodgedwongen afwachten..

6. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Jep.. Zou het dan toch kunnen dat ik of geen ei heb gehad deze maand, of dat ik te laat ben begonnen met testen? Ik ben pas 15/5 begonnen met testen omdat de vorige ronde mn posi ovu test pas 21/4 was.. Snap mijn lichaam niet haha :(

7. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Misschien toch het "ontpillen"..
    Merk het bij mezelf ook, mijn 1e cyclus was lang maar wel met een normale menstruatie, de 2e cyclus was ook lang, maar bijna geen menstruatie. Vraag mij nu ook af of ik überhaupt een eisprong heb gehad, vond het ook zo vreemd.
    Heb nu teunisbloemolie in huis gehaald, in de hoop dat dit mijn cyclus wat beter op orde krijgt, het zal mij benieuwen! Inmiddels dag 11 alweer, dus fingers crossed:D

8. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ja het blijft lastig. Ik ben ook pas net twee maanden gestopt natuurlijk. En dan ook nog de 14e teruggekomen uit de USA, wellicht wel in de war vanwege de jetlag.. Las ik ook wat over.. Mijn 1e cyclus was trouwens wel exact op de dag regelmatig dus hoop wel dat dat zo blijft!

9. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Podex dat je je ei nog steeds niet hebt gevonden!
    Hoe laat doe je de testen en hoelang van tevoren stop je met drinken voor je test?

Jammer dat de test negatief is Spectre!
    Op hoeveel dpo zit je nu?

Mikjee hoop dat de olie werkt en je deze ronde een nettw cyclus hebt!

Ik heb sinds gister echt flinke ongi krampen, kan een goed teken zijn maar ook dat ik nu al ongi zou worden. Dan zou me LF wel heel erg kort zijn...
    Ook hoofdpijn sinds gister en met vlagen wat misselijk.
    Zit nu op 7 dpo dus testen heeft nog geen zin. Ga op ze vroegst donderdag een testje wagen

10. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ik test altijd 's ochtends met clearblue digital! Dus dat zi altijd goed, en als ik dan richting mijn piek kom dan test ik na mijn werk nog een keer en dan heb ik zeker 4 uur niet geplast..

11. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is dan goed inderdaad, het beste is om 2 uur van tevoren niks te drinken en ik had gelezen dat je het beste rond 12 uur kan testen, weet alleen even niet meer waarom

12. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ja dan is je lh wss het hoogst las ik. Maarja op naar de vlgnde ronde maar. Ik verwacht niet dat het raak is deze maand

13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.578
    113
    Vrouw
    Spannend dames..dat wachten he, zo vervelend...Maar ii mag nog niet klagen..
    Zit nu op dag 31 van mn cyclus en nog geen menstruatie..wel veel klachten die erop wijzen dat m'n menstruatie eraan komt..denk dat ik nog paar daagjes wacht. Heb ook geen idee hoeveel dpo ik zit want weet niet precies wanneer mijn eisprong was.

14. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.578
    113
    Vrouw
    Pff kon het niet laten te testen haha. Wat denken jullie van de foto? Dacht meteen na het testen iets heel vaags te zien. Test even weggelegd en toen een wat duidelijker streepje :( Maar durf het niet als positief te zien...als ik niet ongesteld word test ik over 2 dagen weer met ochtend urine. Ga nergens van uit want zou wel heel licht streepje zijn voor overtijd??

Bijgevoegde bestanden:

15. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Omg! Ik zie ook wat.. Wil je geen valse hoop geven maar zelfs mn vriend ziet het haha.. Ben je zeker van je eisprong of niet? Miss laat ei gehad.. Of late innesteling.. Ik zie iig wel wat!! Ik duim voor je!

16. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Test morgenochtend met ochtend urine?? Oehh ik hoop het echt! 🙏🏻

17. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.578
    113
    Vrouw
    Dankjewel voor het meekijken :) hoop het ook...maar durf nog niet echt positief te zijn haha heb het mn vriend nog niet eens laten zien. morgen weer vroeg eruit om te werken en donderdag ben ik vrij dus dan heb ik ee de tijd voor haha

18. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ik hoop het voor je! Zou snel zijn!! Ik hou het forum in de gaten iig!

19. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Er is inderdaad een licht streepje te zien Spectre! :D
    Vanmorgen al opnieuw getest??

20. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Zijn jullie trouwens ook aangekomen nadat je gestopt bent met de pil? Dat is zo'n beetje het enige waar ik last van heb tot nu toe..

Ik haalde gisteren mijn motorpak van zolder af, maar die broek daar kom ik dus serieus niet meer in:$ Bij mijn heupen toch wat breder, dus die broek krijg ik met geen mogelijkheid meer dicht nu:p
    Moet dus eigenlijk een nieuw pak halen, maarja als ik straks zwanger ben dan zal ik die natuurlijk ook al snel niet meer passen natuurlijk:p

Deel Deze Pagina