Deze strip afmaken en dan gaan we ervoor!Wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kvdv, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.837
    18.580
    113
    Vrouw
    Lastig he dat wachten..zeker als je dan negatief test, heb je echt zo iets van llaat m'n menstruatie nu ook maar komen...

2. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Jaa idd! En ben ook steeds misselijk 's avonds.. Echt raar.. Ik snap niks van mn lichaam :(

3. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Balen Susan! Nu vol goede moed de volgende ronde in:)
    Heb geen ovulatietesten meer gebruikt deze ronde (al moet ik mezelf soms tegenhouden om het niet te doen, toch die nieuwsgierigheid soms als ik iets voel haha) Wil eerst mijn cyclus op orde hebben, anders vliegen de ovulatietesten massaal erdoorheen.

Podex, klote dat je menstruatie weg blijft tot nu toe, ik weet precies hoe je je voelt:( Zo irritant, je kunt niets anders als afwachten en dat is echt verschrikkelijk. Dan ben je nog nooit zo blij geweest om ongesteld te worden straks:p

4. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk voor je vriendin Podex!
    Wel een dubbel gevoel of dat niet?
    Wanneer had je ook alweer de donkerste steep op je ovu test?

Snap ik Mikjee ;)
    Ik gebruik voor nu juist ook ovu testen en als ik straks weer een regelmatigere cyclus heb dan wil ik alleen tempen. Zodat ik in iedergeval weet wanneer mijn NOD is en dat me ei is geweest.
    Voel het ook wel echt aan me lichaam wanneer me eisprong eraan komt, doet echt pijn dan.

5. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Jaa was heel blij voor haar! Nu hopen dat we nog samen zwanger mogen zijn!
    Deed gistermiddag voor de grap den ovu test en kreeg ik dit.. Ik ben nog steeds niet ongesteld geen krampen niks. Heel irri. Denk dat rond de 29e mijn donkerste streepje was daarna weg. Maar echt niet positief ofzo..

6. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL

Ik had dat ook maar met de week werd het erger :). Morgen ben ik 9 weken en volgende week eindelijk de echo, heel spannend ben zo benieuwd. Hopelijk ben ik wel snel van de misselijkheid af, soms heel vervelend. Ik doe nu ook al 3 weken mee met Moeders voor Moeders maar van die lucht word ik al misselijk, maar blijf doorgaan.

7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.837
    18.580
    113
    Vrouw
    Was het bij jou in het begin ook heel wisselend de klachten? Heb nu eigenlijk weinig last. Alleen een zwaar gevoel in m'n buik en vanochtend een klein beetje licht bruine afscheiding 😕 raak je gelijk weer in paniek..
    Heb jij gelijk de verloskundige gebeld toen je een positieve test had?

8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.837
    18.580
    113
    Vrouw
    Hmm lastig podex. Hoop dat je toch nog een positieve test heb dan 😀

9. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Oh ja daar zou ik ook van schrikken spectre.. Ik wacht het allemaal wel af ik heb iig totaal geen klachten. Ik let er nu wel extra op..

10. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Leuk Sab, die echo in het vooruitzicht:D

Ik heb gisteren en vandaag wat steken in mijn onderbuik gehad, gisteravond na het eten & vanmiddag op mijn werk. Nu hoop ik toch stiekem dat dit mijn eisprong kan zijn haha, dan zou ik namelijk een redelijk normale cyclus hebben dit keer:p Nu dag 17 volgens mij..
    Ik probeer me er zo min mogelijk mee bezig te houden, maar als ik dan ergens last van krijg dan ga ik natuurlijk gelijk weer in de richting van eisprong & cyclus denken:p

11. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreemd Podex je ovutest. Lijkt zo wel of je eisprong er nog aan zit te komen. Vervelend die onzekerheid!

Ik dacht dat bruinige afscheiding niet erg was tijdens het begin van de zwangerschap Spectre, bij helderrood moet je wel altijd even de vk bellen. Maar ook als je twijfelt kan je natuurlijk even bellen ;)

Zou fijn zijn Mikjee als je nu een kortere cyclus hebt!
    Heel herkenbaar, bij elke klacht ronde de eisprong, innesteling of NOD denk ik dat het een goed teken is :p

Sab wat vervelend die misselijkheid! Spannend de eerste echo, eindelijk even de kleine of kleintjes zien.

12. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ik snap er niks meer van.. Zou ik dan toch nog gaan ovuleren zo laat? :(

13. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    De streepjes lijken wel op te lopen ja, zou nog even doortesten!
    Als je eisprong nog moet komen is het alleen maar mooi toch? Dan heb je in ieder geval duidelijkheid, plus kun je het gelijk nog even gezellig maken:D

Afgelopen week had ik een thermometer gehaald om te gaan temperaturen, kom ik er serieus na 3 dagen pas achter dat die gaat piepen als de temperatuur goed gemeten is :p De 1e twee dagen dus niet helemaal goed kunnen meten hierdoor..
    Ben benieuwd of ik hier enig inzicht door ga krijgen:)

14. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.837
    18.580
    113
    Vrouw
    Ohh succes mikjee! Hoop dat je hiermee wat meer zicht ga krijgen op je cyclus..

Lijkt inderdaad of je ei eraan zit te komen Podex. Ik zou nog even doortesten dan :)

Ik vind het nog steeds spannend, zal blij zijn als ik de eerste controle heb gehad.. morgen ga ik de verloskundige bellen :)
    Heb eigenlijk helemaal niet veel klachten... alleen een boterham met hagelslag smaakt me niet meer 😅 dan vond ik juist zo lekker haha

15. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ben ook zeer benieuwd:)

Nou, wees blij dat je (nog) geen klachten hebt :D Hopen dat het zo blijft, ideaal !

Nog getest podex?

16. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ik heb vanochtend weer getest. Negatief. En gister mn ovu test streepje ook weer lichter. Heb zondag niet getest maar miss was toen wel mn positieve test aan de streepjes te zien. We wachten weer af.. :(

17. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Misschien dat het toch van de week je piek is geweest, ondanks dat het geen overduidelijke knaller was..

Hebben jullie hier trouwens ervaring met temperaturen? Ik lees zoveel verschillende dingen op internet qua temperatuursverschillen etc..
    De eisprong moet een verhoging van 0.3 - 05 verschil zijn las ik?

18. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ik denk toch dat ie nog komt! Ik test vanavond laat voor ik ga slapen nog ff. Deze was van twee uur terug..
    Snap ff niks van m'n lichaam. Heb ook veel vruchtbaar slijm..

19. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.837
    18.580
    113
    Vrouw
    Hoe is het dames?

Nog een positieve ovu test gehad Podex?

20. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Nee helaas niet. Wel bijna posi maar liep gosteren weer af. Ook nog niet ongesteld helaas. Ik baal zo. Ik pas bij heel veel gezinnen op en hoorde net dat van een van de gezinnen de moeder 20 weken zwanger is van de 3e. Mijn twee goede vriendinnetjes zijn zwanger.. Tis wel ff lastig maargoed ben wel heel blij voor ze!

Deel Deze Pagina