Ohh snap ik wel meid. Ook al ben je nog maar pas gestopt met de pil, zou toch fijn en leuk zijn om die ervaringen met je goede vriendinnen te delen.. Balen hoor van de ovu test Ik hoop dat je cyclus dan snel weer op gang komt zodat je door kan naar de volgende ronde! Met mij gaat het wel goed. Nog niet veel klachten.. Wel vaak onzeker, ben je eerst onzeker over het zwanger worden en dan over of het wel goed blijft gaan. Maarja 4 juli heb ik een afspraak bij de verloskundige en ze heeft me al een brief gestuurd om een afspraak te maken voor een echo. Maandag ff bellen
Oh super spannend!! Ik besef me idd ook wel dat ik pas bijna 3mnd van de pil af ben maarja toch ga je hopen.. Ik zie mijn vriend ook met mijn oppaskids en dat kriebelt toch.. Tja hoop iig dat ik snel ongesteld ben..
Klopt Mikjee, ik zit voor me ei altijd rond de 36.8 en na me ei rond 37.1 en met de eisprong meestal 1 of 2 dagen een dipje. Met de Fertility Friend app kan je je temp goed bijhouden en die zet ook een kruis als je eisprong is geweest Wat irritant zeg Podex dat je nu nog niet weet of je eisprong is geweest of nog moet komen.
Gisteren en vandaag een temperatuur boven de 37 gemeten 37,05 en vandaag 37,10. Nu hoop ik natuurlijk dat dit mijn eisprong is geweest Als dit inderdaad zo is, zou mijn cyclus nu een stuk korter zijn als de vorige 2.. rond de 38 dagen ongeveer dan waarschijnlijk, dat bevalt me al beter als 49 & 50!!
Heb mijn overzichtje in FertilityFriend aangemaakt vandaag, wat ik tot nu toe heb. Helaas nog niet van mijn volledige cyclus de temperatuur bijgehouden, maar het begint erop te lijken. Ik dacht van het weekend de eisprong te hebben gehad, de app geeft aan op cyclusdag 18 (vorige week) Dit zou mooi zijn als 1 van de 2 waar is, want dan zou dit betekenen dat mijn cyclus dit keer een stuk korter zal zijn Zie het alweer een stuk zonniger in op deze manier haha, maar eerst zien dan geloven Hoe is het met jullie, dames? Het is verdacht stil hier...
dat zou zeker mooi zijn mikje! Ik ben nogsteeds niet ongesteld, word er een beeeetje wanhopig van. Mijn ovu testen zijn helaas ook niet echt positief geworden.. Dus ik wacht en wacht en wacht.. Zou blij zijn om ongesteld te worden!!
Hoeveelste dag is dit nu dan voor je? De ovulatietesten gaven bij mij de vorige cyclus ook geen knaller aan, ben er daarom ook maar mee opgehouden
Dames, ik heb gisteren mijn eerste echo gehad en alles was oke. Zenuwen om niets. Het bijzondere is dat ik week later ben uitgerekend dus geen 8 maar 15 januari. Ik had zelf maar 4x OV getest en toen gehele week niet positief. Maar nu snap ik waarom het was dus een week later en ik dacht toen ah joh we zien het wel en in die andere week maar 2x geklust. Podex en Mikje heel veel success en ik hoop dat jullie ook binnenkort een positieve test in handen krijgt.
Ziet er goed uit Mikjeee! Zo te zien heb je inderdaad rond cd 17/18 je eisprong gehad! Temp je ook voor het opstaan en op dezelfde tijd? Dat is wel erg belangrijk om het betrouwbaar te houden. Als ik zeg maar al 30 minuten later of eerder temp dan verschilt het al met mijn andere metingen. Fijn dat je cyclus nu een stuk korter is! Vervelend Podex, snap dat je nu wel ongi wil worden! Misschien kan je de volgende ronde ook beter gaan tempen? Dat geeft denk ik bij jou een duidelijker resultaat dan de ovu testen. Gefeliciteerd met de goede echo Sab! Ik was bij me dochter ook een week verder dan ik dacht. Hoe voel je je nu? Al zwangerschapskwaaltjes?
Fijn dat alles goed is Sab! Hoe voel jij je verder? @Podex: Frustrerend is dat he, je kunt nu niets anders als afwachten Hopelijk komt je menstruatie er snel aan, misschien ook gaan temperaturen inderdaad? (Mocht het nou zo zijn dat mijn cyclus nu écht een stuk korter is, dan is het misschien een idee om teunisbloemolie te gaan slikken. Dit heb ik sinds mijn vorige menstruatie genomen. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar als ik nu een korte cyclus ga krijgen, dan is er best kans dat dit hierdoor komt ) @Susan: Ik temp elke dag om 7u als ik mijn bed uitga. Afgelopen zaterdag was het iets later, geloof 8u, maar verder netjes om 7.00 voor ik mijn bed uitga.
Wat fijn Mikjee dat je nu waarschijnlijk een kortere cyclus hebt ik heb niet zo'n verstand van het temperaturen, maar dat het na een daling blijft stijgen betekend toch dat er een ei is geweest? Vervelend Podex dat je nog steeds niet ongesteld ben geworden. Als je overtijd bent wil je toch het liefst een positieve test zien...ik hoop dat je cyclus snel weer 'normaal' is. Wat fijn sab dat je een goede echo hebt gehad! Neem jij nog extra echo's? Ik heb 8 juli mijn eerste echo.. toen ik de afspraak maakte vond de vrouw aan de telefoon het nogal vroeg, maar ben dan (als mijn berekening klopt) zo'n 9 weken en ga ook op vakantie dus wilde graag voor mn vakantie nog een echo Ik begin wat meer last van kwaaltjes te krijgen nu. Vooral sochtends misselijk, maar zonder overgeven gelukkig. En heel moe s avonds. Lig voor mijn doen al vroeg op bed. En echt last van stemmingswisselingen... soms heel blij en soms janken om niets en dan weer onzeker of het nog wel goed zit...
Wij willen wel heel graag het geslacht weten en anders moet ik tot 20wkn wachten dus ik neem denk wel een extra echo. Bij mij is misselijkheid S ochtends erg aanwezig pas 1x overgegeven. Moeheid komt echt op de gekste momenten. En erge lastvan darmen gehad. Ik huil ook om de raarste dingen als ik jonge eendjes zie zwemmen. Onzeker was ik ook totdat we de echo kregen toen viel alles weg. Ik kan alleen mijn skinnybroeken niet meer aan ik kreeg gewoon buikpijn omdat het zo strak zit.
Fijn Spectre, dat je voor je vakantie nog de echo hebt Dan kun je met een gerust hart op vakantie! Wel balen dat nu de kwaaltjes beginnen op te spelen.. Zelf zit ik ziek thuis, vandaag eindelijk weer wat gegeten na 2 dagen lang misselijk te zijn geweest van alles (van tandenpoetsen ging ik al over mijn nek) Mijn temperatuur is trouwens nog steeds hoog, dus het begint nu wel spannend te worden.. Dinsdag is mijn NOD als ik de grafiek van FertiltyFriend aanhou, dus ik ben zooooo benieuwd of ik echt een korte cyclus heb nu (EN zolang de temperatuur hoog blijft, is een zwangerschap niet uitgesloten)
Ohh spannend mikjee!! Ik ben benieuwd! Fijn Podex dat is wel een hele duidelijke!! Heb je toch eindelijk je ei Gaan jullie nog met vakantie?
Podex, wat fijn! Wel goed gebruik van gemaakt? Wel een lange cyclus dan, maar toch je ei gevonden. Mijn temp is vandaag gezakt van 37.17 naar 37.08 dus de hoop op eenzwangerschap begint bij mij te vervliegen Maar ook al is het niet raak, dan nog ben ik blij dat mijn cyclus eindelijk korter is! Hier nog geen vakantieplannen.. Heb eind aug./begin sept. vrij maar nog niets geboekt. Zit wel de all inclusive-resorts in turkije te bekijken, want een weekje weg is zeker niet verkeerd Waar gaan jullie heen?
nou, vriendlief wilde weer eens niet, vond het een 'moetje' god, wat heb je toch aan die mannen af en toe.. ben bang dat vanavond alweer te laat is.. we hebben wel woensdagochtend geklust.. zou het dan genoeg zijn..? woensdagohtend/middag en vanavond? gister was mn ovu test knalpositief, zal vanmiddag nog testen maar als ik dan geen smiley meer heb is ie dan al gesprongen
Hmm lastig he Podex. Mijn vriend vond dat ook helemaal niet leuk. Dan kun je beter niks zeggen over je positieve ovu test. Maarja ik dacht ook dat mijn kans verspeeld was, en bleek toch raak te zijn dus alles kan.. in principe zou 2 a 3 dagen voor je ei ook raak kunnen zijn hoor