Deze strip afmaken en dan gaan we ervoor!Wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kvdv, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ja tis echt irritant, maar hij weet dat ik die testen doe dus hij is dan weer te nieuwschierig om er niet naar te kijken/vragen.. Lastig he!

2. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Misschien is het alsnog raak? Paar dagen van tevoren kán goed genoeg zijn:)

Ik ga denk ik van het weekend ongesteld worden.. Temperatuur is flink gedaald nu en vanmorgen wat roze mini-sliertjes bij het afvegen dus zal wel niet lang meer duren. Ondanks dat het dan niet raak is toch vrolijk, want dan heb ik nu een veeeeeeel kortere cyclus:D (rond de 30 dagen)

3. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Spectre dat je nog een echo hebt voor je op vakantie gaat!

Zou ook een late innesteling kunnen zijn Mikjeee! Even kijken wat je temp morgen doet.
    Wel fijn dat je cyclus nu een stuk korter is!

Fijn Podex! Eindelijk wat duidelijkheid.
    Als je donderdag je piek hebt gehad dan heb je waarschijnlijk gister of vandaag je eisprong gehad.
    Sperma blijft na de seks 2 tot 3 dagen leven, soms zelfs wat langer dus ik denk dat je nog wel goed zat ;)

Ik verwacht morgen mijn piek en dan ma/di me eisprong. Dan weer het lange wachten :)

4. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het nu Mikjeee?
    Hopelijk nog niet ongi en weer een hogere temp

5. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden
    Hier een berichtje van mij, alweer een poosje geleden:)

Ik heb niet alles terug gelezen vanaf mijn laastste berichtje, dit doe ik later even!

Spectre!! Wat super leuk dat je zwanger bent! Van harte gefeliciteerd!

Ik heb zo'n abnormale drukke tijd gehad afgelopen weken en daarom maar weinig tijd om hier bij te houden, sorry!

Mijn dochter zit nu sinds een aantal weken op de basisschool, mijn zoontje gaat naar de peuterspeelzaal, heel vervelend :p een paar weekendjes weg geweest, werk, feestjes, sport, verjaardagen en kraambezoek .. Al met al leuke dingen hoor maar ooh zo druk!
    Nu nog 2 drukke weekenden voor de boeg en dan heb ik ook echt even ''pauze'' ingelast hier .. Ik merk dat het van ons allemaal veel energie vergt maar vooral onze oudste heeft er veel 'last'' van.
    Hopelijk heb ik dan ook meer tijd om hier bij te houden, want ik lees en praat graag mee! Leuk!

Liefs xXxx

6. anoniempje1987

anoniempje1987 Actief lid

16 jun 2011
    364
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh .. en ik ben ondertussen weer ongesteld geweest en zitten nu weer middenin een nieuwe ronde ..
    Ik merk dat ik er nu toch wat meer mee bezig ben .. Ik temperatuur niet en gebruik geen testjes (dit kan nog wel :D) maar zo'n klein broertje of zusje voor onze kinderen, zo'n klein mensje waar je weer zooo verliefd op bent, ik kan niet wachten hihi!

7. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Toch ongesteld geworden, wordt nu alweer wat minder. Wel merk ik dat ik nu veel meer last heb gehad van mijn menstruatie, echt 2 volle dagen flinke rugpijn en buikpijn. Anders had ik daar nooit echt last van toen ik aan de pil was, dat is dan weer jammer nu :p
    Ga deze ronde toch nog maar even door met die teunisbloemolie-capsules, denk toch dat dit wel mee heeft gespeeld bij het krijgen van mijn normale cyclus (of toch toeval..?) Vandaag dus alweer dag 4!
    Heerlijk gevoel zo, wetende dat mijn eisprong nu niet meer een maand zal duren :D

8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.838
    18.590
    113
    Vrouw
    Fijn Mikjee dat je een kortere cyclus hebt..hopelijk blijft het zo :)

9. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ja echt heerlijk idee ook, over een week of 2 ongeveer weer mijn eisprong als het goed is.. leuk vooruitzicht, stukken beter als die afwachtende, niet wetende wanneer/ lange cyclus:p
    Dag 5 alweer vandaag:D

Hoe is het met jullie, dames?

10. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.838
    18.590
    113
    Vrouw
    Jaaa zeker een beter vooruitzicht! Bij zo'n lange cyclus weet je ook niet waar je aan toe bent...

Hoe is het bij jou Podex?

En met de anderen?
    Nog van het weer kunnen genieten? Hier valt het echt heel erg mee met de regen/onweersbuien

11. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Raar weer vandaag he! Tis nu een soort tropisch regenwoud hier met die benauwde warmte! Ik ga er vanuit dat mijn nod 28/6 is dus zit heerlijk op het wachtbankje. Vriendlief heeft er een goed gevoel over.. Zo is hij normaal helemaal niet haha.. Ben benieued ik ga denk ik zondagochtend testen, 2 dagen voor mn nod..

12. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.838
    18.590
    113
    Vrouw
    Ja zeker raar weer, voelt inderdaad alsof je in de tropen zit haha.
    Spannend Podex :) grappig dat je vriend er nu zo'n gevoel over heeft.. ik duim voor je!

13. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ik hoop het ook echt. Kan niet zeggen dat ik iets voel, maar zit nu op 4dpo.. Haha. Nog ff wachten.. Hoeist met jou? Spannend he bijna de echo!

14. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.838
    18.590
    113
    Vrouw
    Gaat eigenlijk wel goed, weinig klachten tot nu toe. Wisselt heel erg per dag. Maar tot nu toe mag ik niet klagen ;)
    Vind het wel spannend voor m'n echo..hoop dat het allemaal goed is :)

15. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Mooizo! Dat hoop ik ook voor je!! Spannend hoor nog ff wachten!

16. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Spannend Podex, die laatste paar dagen afwachten! Kun je je geduld nog bewaren?:D Wel leuk dat je vriend er zo'n goed gevoel bij heeft, hopelijk is het ook inderdaad raak!

Leuk vooruitzicht Spectre, die echo die eraan komt..Eindelijk je kleintje zien en bevestiging voor jezelf dat alles goed is
    Gisteren de echo van vrienden gezien, zo leuk! Zo klein, maar toch al een hartje kunnen zien kloppen, wauw:p

17. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Nou heb me idd niet kunnen inhouden.. Vanmorgen 7dpo (had verkeerd gerekend, getest maar omo wit. Veel te vroeg nog!! Dus wachten maar weer..

18. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Had je nog opnieuw getest? Of wacht je nu toch de 28e af :p

Ik begin nu te twijfelen, of ik nog een paar ovulatietesten zal halen of niet. Aangezien de laatste cyclus wel mooi was, 28 dagen met eisprong dag 18, begint het toch te kriebelen om te testen om geen kansen mis te lopen:D

19. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ja! En had vanmorgen een heel licht lijntje maar krijg ik niet op de foto! Ik doe morgen weer een test! Heb iig nog nooit een lijntje gehad, ook niet zo vaag!

20. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Mikjee dat je cyclus korter was deze ronde! Ben ook benieuwd of het komt door de teunisbloemolie, hopelijk deze keer weer een korte cyclus

Spannend Podex! Hoop morgen een duidelijkere streep!

Ik baal echt enorm, ik dacht dat ik me eisprong weer op tijd zou hebben maar inmiddels is me temp nog steeds laag dus nu op cd 23 nog steeds geen tekenen van me eisprong :(

Deel Deze Pagina