Ohh spannend Podex!! Ben benieuwd Ik zou ovu testen gebruiken mikjee ik snap wat je bedoelt. Aan de ene kan is het relaxtee om ze niet te gebruiken, maar nu je juist een kortere cyclus heb gehad na 2 lange cyclussen snap ik dat je wilt weten waar je aan toe bent
Balen Susan.. Ik had dat deze ronde ook.. Toch doorgetest en pas op cd 45(!!) een positieve ovu test!! Echt balen.. Trouwens zwangeren onder ons, ik heb sinds gister 5 dagen voor mn nod extreem veel lage rugpijn, wat ik normaal tijdens mn menstruatie heb. Gisteren ook een kramperig zeurderig beurs gevoel in mijn buik en tijdens en na het vrijen.. Komt dit bekend voor?
Oeehh Podex, wat spannend !! Ben benieuwd of de streep morgen duidelijker is dan Balen Susan, je vorige cyclus had wel een normale lengte toch? Met jou alles goed Spectre? Veel last van de zwangerschapskwaaltjes of valt het mee?
Komt wel bekend voor Podex, maar eigenlijk had ik gewoon de menstruatie kwaaltjes die ik iedere maand had. Ik duim voor je De kwaaltjes vallen nog best mee. Heb wel meer last van misselijkheid gekregen, maar dan vooral 's avonds.. heb gisteren ook moeten overgeven. En soms voel ik me zo'n hormonster ☹ raak zo snel geïrriteerd op m'n vriend af en toe.. niet echt leuk voor hem
Spectre, daar zou ik me niet druk om maken hoor, hij snapt zelf ook wel dat het door de hormonen komt Leuk is het niet, maar hij snapt het echt wel.. Podex, en en en?
Krijg geen foto erop! Maar heb wel degelijk een licht streepje.. Zit op ongv 10dpo nu dus hoop dat het oploopt!! 🙏🏻
Nou, toch gelukt! Ik hoop echt dat het oploopt en dat alles goed mag gaan.. Wat spannend! Bekijk bijlage 505743
Trouwens, als ik jou was zou ik de 2v5 van kv gebruiken, die vond ik zo veel duidelijker dan de andere zwangerschapstesten die ik had
Ja hij snapt het wel, en ik geef het ook aan wanneer ik in een slecht humeur ben. Wat momenteel bijna dagelijks is, behalve wanneer ik niet werk. Dus misschien is het de vermoeidheid
Podex, ik zie ook een licht streepje hoor!! Hopen dat die oploopt inderdaad Kan goed de vermoeidheid zijn idd Spectre, zie ik namelijk bij die vriendin ook, die ongeveer net zover als jou is nu. Maar het is voor een goed doel
Spannend Podex! Die klachten had ik voor me NOD toen ik zwanger was van me dochter. Test ziet er goed uit, hoop dat hij mooi oploopt!! Spannend!!! Vervelend dat je zo'n last hebt van je hormonen Spectre! Ik had dat ook heel erg aan het begin en einde van me zwangerschap. Dat is ook wel iets waar ik me nu al zorgen over maak met een dreumes in haar 17 maanden sprong pff
Ik heb vanmorgen getest maar had alleen nog een action liggen.. Die is echt tuur tuur en niet echt gelopen. Maar het verdubbelt om de dag toch? Ik test morgen weer met de predictor early!
Ik duim met je mee ! Hopelijk loopt deze vandaag wel op Podex Hoeveel dagen voor jullie eisprong begonnen jullie met ovulatietesten? Ik ben nu nog niet helemaal zeker of mijn cyclus hoelang mijn cyclus zal worden, aangezien ik de vorige ronde opeens die mooie cyclus van 28 dagen had. Vandaar dat ik niet goed weet wanneer ik het beste kan beginnen om niet alsnog de eisprong te beginnen. Vorige keer was mijn eisprong op dag 18. Zit nu op dag 13, dinsdag zou dag 18 zijn. Zat zelf te denken om morgen te beginnen met testen, wat is wijsheid ??
Ik denk dat als je morgen begint met ovu testen dat je wel op tijd bent. Hopelijk kun je je eisprong vinden. Stel je zou hem missen, zou ik de volgende keer op dag 12 beginnen.