Ja, alleen het streepje was vanmorgen weer lichter! Vanmiddag was ie weer donkerder.. Snap er niks van!
Zeker zal m ff toevoegen Links was gistermiddag Midden was vanochtend Rechts was vanmiddag Had gistermiddag heel lang biet geplast en vanmiddag heb ik het niet o lang kunnen ophouden. Streepjes zijn bijna gelijk..
Ahh shit, balen Podex Het zag er zo goed uit voor je.. Maar komt goed Vol goede moed de volgende ronde in! Vanavond ga ik maar weer beginnen met ovulatietesten, vanmiddag nog even wat clearbluetesten halen, kreeg een mooi zakje in de bus met 21% korting op alles wat hierin past... Dus ik dacht hmm, clearblue -21% is wel interessant Neem ik gelijk 2 zwangerschapstesten mee, voor als het raak is binnenkort, lekker optimistisch
Ohh balen zeg Podex... zag er inderdaad veelbelovend uit. Volgende ronde meer succes, ik duim voor je Succes Mikjee, hopelijk vind je snel je eisprong Verder is het maar stil hier... Hoe is het met de andere dames?
Zo, ik was niet de enige met de geniale ingeving om de 21%korting te gebruiken voor Clearblue Bijna alles was al op! Test was vanavond negatief, ben benieuwd of die streepjes nu op gaan lopen. Aangezien ik de 2e ronde een volle maand aan het testen ben geweest, was daar geen peil op te trekken, dus ben zéér benieuwd hoe dit nu zal gaan
Wat een stilte hier dames.. hoe is het met jullie ? Ovulatietest was net ook weer negatief, net als gisteren (dag 15 vandaag) ik hoop echt dat ik mijn eisprong ook in de ovulatietesten terug ga vinden deze cyclus! Hebben jullie ervaring met lage rugpijn rond je eisprong? Ik heb daar vandaag behoorlijk last van, net zo'n vervelende zeurende rugpijn als ik met mijn menstruatie vaak heb. Kan dit ook een symptoom van de naderende eisprong zijn?
Gisteren was de test nog lichter als de 2 dagen ervoor.. Dit terwijl de grafiek wel hetzelfde patroon lijkt aan te geven als de vorige cyclus. Dan zou vandaag/morgen mijn eisprong moeten zijn, maar gisteren had ik dus niet een donkerder streepje als de dag ervoor, lijkt weer tegenstrijdig aangezien er dan geen opbouw in de streepjes zit. Of kan het vanuit het niets dan weer een knaller worden vandaag ? Ben ff de draad kwijt, want ik dacht dat die testen dan moesten oplopen van licht naar donker tot je eisprong
Goedemorgen Mikjee, ik dacht dus ook dat ze op moeten lopen maar dat hoeft helemaal niet. Eigenlijk staat er altijd een licht lijntje en met de eisprong wordt deze donkerder. En hoeft echt niet altijd donkerder als de streep, had ik ook niet en ben toch echt zwanger. En als je denkt dat hij donkerder wordt dan 2 keer per dag testen. Kan ben zijn dat je hem nu net gemist hebt. Of dat het nog komt. Zou nog even doortesten als ik jouw was en als het kan rond deze tijd sowieso gezellig maken. Zaadcellen blijven ook wel even in leven. Succes!!
Vanavond sowieso maar even gezellig maken met vriendlief, aangezien ik eergisteren ook een vervelende rugpijn had (net of ik ongesteld moest worden) dus ik denk toch dat mijn eisprong er snel gaat aankomen nu. Ik hoop het ! Dan heb ik namelijk voor de 2e keer een mooie cyclus als dit klopt
Jeetje balen Podex! Hoop dat je de volgende ronde een mooie test hebt. Sterkte! Dat kan inderdaad van je naderende eisprong komen Mikjee! De testen lopen niet echt op, je ziet wel de dag voor je piek dat hij bijna positief is maar voor de rest schommelt het per dag hoeveel lh je in je urine hebt zitten. Zal even een voorbeeldje toevoegen van mijn testen vorige maand
Fijn Susan! Nu even flink aan de bak dan maar Hier helaas nog geen positieve ovulatietest, misschien dat mijn temperatuur de komende dagen meer uitsluitsel kan gaan geven. Vandaag echt een pesthumeur hele dag al, barstende koppijn de hele dag. Zo erg heb ik het niet vaak, bleghh!
Ik ben eind april met de pil gestopt! Hebben besloten dat we wel gaan zin wat er gaat gebeuren Heb momenteel wel een man die steeds roept dat ik echt wel zwanger ben, maar denk zelf dat het van het ontpillen komt. Leuk om met meer mensen die rond dezelfde tijd zijn gestopt te kletsen
Het blijft spannend voor jullie Mikje en Podex ik blijf voor jullie duimen!! Hier gaat het goed weinig online geweest omdat ik erg moe was. Sinds deze week wordt het minder en misselijkheid neemt af. Je gaat nu ook echt een buikje zien was eerst niets en opeens zie je het heel bijzonder. Spectre Hoe gaat het met jou?
Dat zijn de mooie momenten volgens mij 28sab28. Dan weet je ook waar je het allemaal voor doet! En fijn dat je wat minder misselijk bent!