Deze strip afmaken en dan gaan we ervoor!Wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kvdv, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ooh fijn Sab, dat die misselijkheid wat minder wordt!
    En wat leuk dat je buikje nu zichtbaar wordt:D

Zo maar eens ontbijten.. Voorheen at ik echt in de ochtend goed, maar de laatste week krijg ik niets weg 's ochtends, heel irritant:(
    Ook gevalletje ontpillen misschien ? :p

2. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Leuk is dat sab! Lijkt me echt een leuke tijd! Mijn ongi is net over dus we gaan weer naar de vlgnde ronde!

3. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Vanmorgen voor zekerheid toch test gedaan, maar was negatief.
    Houd het er dan maar op dat alles van het ontpillen komt.

Succes deze rond Podex!

4. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.847
    18.594
    113
    Vrouw
    Lastig is dat he, soms lijken die 'ontpillen kwaaltjes' zo op zwangerschaps kwaaltjes.. succes voor jullie! Ik duim mee:)

Leuk Sab dat je het begint te zien!
    De vermoeidheid is herkenbaar.. als ik thuis ben gaat het wel maar zodra ik moet werken..kan je me wel opvegen, zit constant te gapen :p
    Verder gaat het wel, gister de intake gehad en vrijdag m'n eerste echo...
    Heb best veel last van m'n darmen en loop rond met een opgeblazen buik ;)

5. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Dat is wel irritant Spectre!
    Hoop voor je dat die vermoeidheid wel langzaam maar zeker beter gaat worden.

Vandaag op mn werk met moeite 1 boterham met kaas naar binnen kunnen krijgen.
    De geur van kaas maakte me zo misselijk, gelukkig nog kiwi's mee en die waren geen probleem :)
    En is best wel balen, eet momenteel echt te weinig en ben al niet al te dik, dus blijf nu maar afvallen.
    Probeer te eten wanneer dat lukt.
    En als het dan nog voor een goed doel is, maar is nu zo nutteloos!

6. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Nanoe2!

Spannend Spectre, nog een paar dagen en dan kan je eindelijk even spieken :D

Hier vandaag me eisprong gehad, we hebben ons best weer gedaan en nu is het weer afwachten :p
    Ga me er niet teveel mee bezig houden, dacht vorige maand echt zwanger te zijn dus het was zo'n teleurstelling toen het niet zo was, ga er nu maar vanuit dat het voorlopig niet lukt, kan het alleen maar meevallen ;)

7. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Dank je Susan :)

Vandaag eindelijk niet misselijk :)
    Dus heerlijk genoten van mn eten!!

8. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Darmen zijn bij mij ook alweer van slag. Verder niets te klagen. Vermoeidheid hoort er nu eenmaal bij en ze zeggen dat het minder wordt dus daar denken wel maar aan. Oh spannend eerste echo,krijg je eindelijk de bevestiging en een beetje rust dat het goed zit.

Wat ik nog steeds bijzonder vind is dat ik geen positieve ov test (de 3 testen die ik heb gedaan) had maar wel in die week zwanger ben geworden.

9. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.847
    18.594
    113
    Vrouw
    Ja zelfde hier Sab.. had een bijna positieve ovu test, door omstandigheden niet gezellig kunnen maken dus ik dacht dat m'n kans verkeken was :p niet meer verder getest en die ronde was ik toch zwanger... blijft iets bijzonders hé:)

10. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Nou ik ben alleen vr za en zo ongi geweest. de 1e dag wel heel veel stolsels verloren.. Denk toch omdat er wat zat. Nu weer de volgende ronde in! Officieel de 3e ronde dus spannend weer! Welkom Nanoe!

11. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    2 dagen maar Podex, dat is ook kort.. Hopelijk deze ronde meer geluk!

Welkom Nanoe!

Ohh spannend Susan:) Fingers crossed!

Ik zit nog steeds te wachten op mijn eisprong.. Zit vandaag op dag 20 en de eisprong is nog niet geweest, dat is dus nu helaas geen mooie cyclus van 28 dagen meer :( Temperatuur is wel laag nu (36,48) dus ik verwacht dat het er wel aan zit te komen nu:)

12. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Balen dat het zolang duurt Mikje!

Vandaag ongi klachten, waar ik opzich erg blij mee ben.
    Ben ooit aan de pil gegaan doordat ik een cyclus had van ong 2 a 3 maanden en nogal veel klachten had.
    Als vandaag inderdaad doorbreekt zit ik nu op 33-29, dus dat zou voor mij erg goed nieuws zijn.
    En dan op naar de volgende ronde! :)

13. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    En, heeft het nog doorgezet Nanoe?

Ik denk dat ik gisteren mijn eisprong gehad heb aan mijn temp.curve te zien! Gisteren helaas niet geklust, eergisteren wel.. Op hoop van zegen dan maar:D

Bijgevoegde bestanden:

14. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.847
    18.594
    113
    Vrouw
    Dat moet voldoende zijn mikjee ! :p ik duim.voor je.
    Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad, alles zag er goed uit gelukkig 😀

15. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Fijn spectre!! Ook een hartje gezien/gehoord?

Echt gaaf dat alles goed is!

16. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.847
    18.594
    113
    Vrouw
    Ja hartje ook gezien! Helemaal verliefd ! Dankjewel 😊

17. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Oh wat fijn Spectre!!

Nee, nog altijd niet.
    Nu was het vandaag ook idioot druk op mn werk, dus dan komt het meestal sowieso niet.
    Maar we wachten af.

18. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    @Spectre: Wat fijn dat alles goed is! Hoelang moet je nu geduld hebben tot de volgende echo?

19. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn Spectre, gefeliciteerd!!

Ik zit nu op 5 dpo, nog geen testdrang gelukkig. Zou ook een beetje vroeg zijn :p

20. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ohh aftellen susan:D Wanneer wil je gaan testen, gewoon op je NOD?

Mijn lichaam vindt het leuk om te treiteren. Ik dacht van de week met de temperatuurstijging dat mijn eisprong eraan kwam, gisteren doodleuk weer een flinke daling :) Helaas dus maar 1 mooie cyclus gehad, inmiddels alweer op dag 23 en geen eisprong kunnen ontdekken tot nu toe. Helaas helaas..

Net mijn 1e motorrit van het jaar eindelijk gehad, had ik al veel eerder moeten doen maar mijn pak paste niet meer dus moest eerst wat anders aanschaffen:p Samen met paps een stukje gereden, wat denk je? Het laatste stuk, nadat mijn pa de afrit heeft gehad en ik nog een stuk door moest, valt mijn motor uit :$:( Dat tankstation was nog $@?!$#! 500 meter lopen:) Ben kapot! Voelt niet bepaald veilig, met je motor langs de vluchtstrook lopen;) Gelukkig vriendlief een paar klappen erop gegeven met een hamer, inmiddels weer veilig thuis:p
    Lekker zo'n 1e ritje van het jaar:D

Deel Deze Pagina