Deze strip afmaken en dan gaan we ervoor!Wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kvdv, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ik duim met je mee nanoe! Ik had vorige ronde een mega lange cyclus (bijna 70 dagen) echt heel rottig he! Maar door de ovu testen toch nog een ei kunnen vinden op dag 46..
    Grappig het was gister volle maan.. Zou het raak zijn is het wel apart he!

2. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Ja super irritant!
    Ook al had ik niet anders verwacht.
    Wat dat betreft ben ik nogal nuchter en realistisch, ik weet hoe mijn cyclussen waren voor de pil en grote kans dat dat zo door gaat natuurlijk.
    Daarnaast weinig bloedverlies tijdens menstruatie, schijnt ook niet heel goed te zijn.
    Denk ook vanaf mn 18e dat ik waarschijnlijk de MMM in moet om zwanger te raken, dus als het zo lukt ben ik echt dolgelukkig.
    En vraag me niet precies waarom ik dat denk, maar is een gevoel die ik al mega lang heb en waar ik ook gewoon rustig onder ben.
    Maar wie weet, wie weet.

Voor jullie hoop en duim ik in ieder geval mee!

3. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Susan spannend hoor.

Podex goed bericht hopen dat je binnenkort een mooie test in je handen hebt.

Hopelijk heeft de rest dan ook positief nieuws,ik blijf duimen.

Van mij mag het wel iets minder warm worden hoor haha! Je krijgt na het werken zo'n klap door verschil airco en heel warm buiten.

Bijzondere is iemand uit mijn vriend zijn vriendengroep is ook zwanger en zelfde datum uitgerekend. Alleen ik loop al met een buikje kan daar zoveel verschil in zitten? Ik schrok zelf wel dacht meteen oneens straks groei ik te hard.

4. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

sab, volgens mij kan dat enorm verschillen per persoon hoor.
    Hoeveel vruchtwater je hebt, ligt je kindje naar voren of juist naar achteren.
    En volgens mij groeien sommigen in het begin en staan dan weer poosje vrijwel stil en anderen hebben her andersom.
    Maar als je kindje maar gezond is toch?

Hier lijkt de ellende doorgebroken.
    Opzoch ook fijn, want 43 dagen valt mij niet tegen XD
    Op naar de volgende ronde!

5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.876
    18.665
    113
    Vrouw
    Ja verschilt wel per persoon denk ik. Bij bepaalde kleding die ik aan trek zie je gewoon al een buikje dan Denk ik hmmm beter van niet aan trekken.
    Bekende van me zei dat ze niet eens zwangerschapsbroeken heeft moeten kopen tijdens haar zwangerschap 😲 en bij mij zitten mn broeken nu al niet meer lekker haha. Ben ook echt panisch om te veel aan te komen

6. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kan alles nog aan dat is het bijzondere haha. Mijn buik zit heel hoog maar inderdaad als het maar gezond is. Ik laat alles maar over mij heen komen. Over 2 wkn weten we het geslacht.

7. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Spannend moment Sab!
    Ga je het delen of willen jullie het voor jezelf houden?

8. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Vandaag een condoleance kaartje gekocht voor een kindje.
    Kindje is geboren en weer overleden.
    Ondanks dat ik deze mensen niet goed ken, merk ik dat ik het wel heftig vind.
    Het zal je maar gebeuren, lijkt me echt vreselijk!
    Sorry, moest het even delen.

9. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.876
    18.665
    113
    Vrouw
    Dat lijkt me ook echt vreselijk Nanoe..wat een verdriet moet dat zijn voor die mensen

10. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

hoe is het hier inmiddels met jullie?
    Nog knallende ovu testen? Al tijd om zwangerschapstesten te doen?

En hoe voelen de zwangere dames zich?

11. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ik zit in mn tweede wachtweek.. Gisteren een druppel bloed verloren in mn onderbroek.. Dus ben benieuwd

12. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Spannend podex!

Wij hopen dat het deze ronde raak is.
    Om meerdere redenen, maar vooral omdat we echt zo'n mooie datum hebben om het onze ouders te vertellen (ervanuit gaande dat cyclus deze keer niet langer duur dan 6 weken).

13. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Spannend Podex! Wanneer is je NOD?

Ik had vandaag wat bloedverlies, ben benieuwd of dit doorzet. Dag 38 nu, dus toch langere cyclus als de vorige ronde helaas.

14. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Mijn nod is 2/8.. Ik wil nog niet testen voor NOD eigk.. Maarja zal wel weer lastig worden.. Balen van je cyclus zeg:(

15. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ooh dat duurt nog even dus.. zo vervelend dat afwachten haha:p

Ik ben weer het spoor bijster.. eergister wat rozige afscheiding, gisteren een druppel bloed en dat was het.. vraag me af of dit wel mijn menstruatie is..:(

16. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Kan het geen innestelingsbloed zijn? Miss ff testen??

17. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    hier gaat alles goed buikje groeit. a.s. zaterdag echo voor geslachtsbepaling alleen weten we het pas een week later ivm de taart en familie die dan pas samen kunnen komen. Ik vind het nog steeds spannend wil het zo graag weer zien en horen. Weer een bevestiging dat het goed gaat. Je voelt nog namelijk niets. Vermoeidheid is wel iets minder.

De rest succes nog!

18. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.876
    18.665
    113
    Vrouw
    Balen Mikjee van je cyclus, zo weet je niet echt waar je aan toe bent. Wie weet een innesteling, maar het kan alle kanten op dat is het lastige. Zou wel erg kort zijn in ieder geval voor een menstruatie..

Spannend Podex, ik hoop positief bericht straks voor je! En het is idd lastig om niet voor je nod te testen.. maar is wel beter denk ik. Toen ik voor m'n nod testte de laatste keer was het negatief en dacht dat ik ongesteld zou worden dus dacht dat ik wel wat drankjes kon drinken! Maarja toen was ik dus wel zwanger... je ei kan ook later zijn of een late innesteling dus dan klopt je nod al niet meer als dat zo is.

Met mij gaat het goed, morgen de 12 weken echo, dus weer spannend :)

Fijn dat het bij jou ook goed gaat sab. Wel leuk om het op die manier bekend te maken..wij zijn er nog steeds niet over uit of we het geheim gaan houden of niet

19. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Leuk Spectre, morgen weer even de kleine zien & horen:)

Spannend Sab! Heb je zelf een "voorgevoel" dat het een jongen of meisje is? Dat hoor je wel eens toch :p

Innesteling ga ik niet vanuit, aangezien ik met temperaturen geen eisprong heb kunnen ontdekken ben ik daar sinds vorige week ook mee opgehouden.. Maar vandaag heeft het "bloedverlies" dus ook niet meer doorgezet:(

20. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Toch spannend Mikje!
    Zou toch innesteling kunnen zijn...

Leuk Sab en Spectre, jullie kleintje weer zien!
    Hopelijk kunnen jullie het gelsacht zien Sab! Hoorde eens van iemand dat eerst kindje niet goed lag, toen weer wat anders en uiteindelijk toch gelukt :)

Heb wat dat betreft mazzel dat ik werk heb waarbij we een echo hebben en dus gewoon mezelf kan echoën tussendoor :p
    Maar zover is het nog niet.

En misschien heel gek, maar heb op 1 of andere manier erg positief gevoel over deze ronde.
    Misschien hoop ik het teveel, maar wie weet :D

Deel Deze Pagina