Deze strip afmaken en dan gaan we ervoor!Wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kvdv, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Toch heb ik ergens het idee dat dit echt weer zo'n ontpillingsgeintje is. Het positief laten lijken en dan haha grapje! Hier is je menstruatie! ;) ik durf nergens meer vanuit te gaan en door mijn onregelmatige cyclus weet ik dus ook niet wanneer mijn NOD is, lekker handig allemaal zo :p

2. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk zelf dat het een meisje is :). Maar mijn vriend denkt een jongen. Het maakt mij ook niet uit. We gaan het inderdaad zien en anders hebben we de 20 wkn echo nog over paar weken. Het even zien en horen vind ik al helemaal geweldig. Vindt het zo jammer dat je maar 2 echo's krijgt.

Lichaam zit ook raar in elkaar want wij hebben denk puur geluk gehad hoor. In de week dat ik dacht dat de bevruchting heeft plaatsgevonden was dus niet zo maar een week later pas.

Ik hoop voor jullie dat het raak is! Je lichaam kan zo anders reageren. Ik merkte het echt nadat ik 3dagen overtijd was toen dacht ik hmm dit voelt anders.

Spectre, oh ik vind het zo knap dat je het voor je kan houden. Ik kan dit niet.

3. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Spannend Mikje! Zou idd ook een innestelingsbloeding kunnen zijn! Ik hoop het voor je in ieder geval.
    En ook spannend voor jou Podex! Hopelijk ook snel een positieve test!
    hoop dat je gevoel klopt nanoe! Bij mij was steeds mijn gevoel wel goed. lijkt wel of ik tijdens de zwangerschap en worden een extra prikkel kan waarnemen ofzo haha hopelijk heb jij dat ook!

Succes meiden!

Leuk sab! altijd leuk om je kleintje weer te zien en leuk om er zo achter te komen met heel de fam.
    En spectre willen jullie het dan wel weten en dan niet vertellen? of dat jullie het zelf ook niet weten?

Wij willen niet weten wat het is en zien het dus pas bij de bevalling. Vonden het bij de eerste ook super leuk om het niet te weten dus nu ook weer. Steeds dat speculeren enzo super leuk! Maar ben wel nieuwsgierig hoor! Hahah doe er alles aan om erachter te komen wat het is maar wil het niet met zekerheid weten haha kan je jezelf soms voor de gek houden. Gelukkig alleen de 20 weken echo nog om in de verleiding te komen en daarna komen we er toch niet achter. Maar mochten we het per ongeluk zien op de 20 weken echo gaan we er geen geheim van maken hoor. dan mag het wel naar buiten.
    Verder gaat het hier wel ok. sinds de 12 weken gelukkig niet meer elke dag misselijk maar dat heeft wel plaats gemaakt voor 1 keer in de paar dagen een goede kotssessie. Gelukkig krijg je er een hoop voor terug! haha ;)

4. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hoe was je echo Spectre? :D

5. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    & Podex, kun je je geduld nog bewaren trouwens?
    Of heb je al een test gedaan :)

6. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ben idd benieuwd spectre hoe je echo was!
    Ik heb vanmorgen getest.. Omo wit.. Helaas. Maar mijn nod is pas 3/4 aug omdat mn ei zo laat was.. Ben nog vroeg dus..

7. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Oh jammer Podex.. Misschien toch te vroeg nog inderdaad, toch nog maar een paar dagen geduld hebben en dan opnieuw testen dan:)

Ik zit weer in twijfel over wat mijn "bloedverlies" nou was.. die 2 dagen met een druppeltje ofzo per dag, echt super weinig dus.
    Als het inderdaad een innesteling geweest kan zijn, wanneer zou ik dan ongeveer moeten kunnen testen? ongeveer een week erna?

8. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Dan zou je al kunnen testen denk ik hoor!

9. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Podex! Kan een innesteling zijn, ik had dat de laatste keer ook

Leuk Sab weer een echo!
    Wij willen ook weer een geslachtsbepaling laten doen met 16 weken.

Wat vervelend Mikjee die onzekerheid over je cyclus.
    Als het een innesteling is geweest kan je 3 dagen daarna testen

Hier gaat het goed, erg moe en met vlagen misselijk. Verder op gevoelige en vollere borsten na nog weinig symptomen.
    Volgende week zaterdag een vroege echo, spannend!

10. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Mikje, ik hoop voor je dat het innesteling was!

Podex, blijft nog even spannend dus!

Susan, fijn dat je nog zo weinig last hebt!

11. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.885
    18.679
    113
    Vrouw
    De echo zag er goed uit :) wij hebben niet voor de nekplooimeting gekozen dus daar heeft ze ook niet naar gekeken, maar het was goed gegroeid en alles in beeld gezien, handje, ruggetje, hersentjes..heel bijzonder! Lag aleen wat dwars om goed te meten maar de uitgerekende datum blijft op 11 februari staan.

Jammer Podex van de test..toch weer spannend zo voor je nod...

Voor jou ook spannend mikjee, ik ben benieuwd of het een innesteling was. Wil je ook geen valse hoop geven, maar het kan beide kanten op, ik duim in ieder geval voor je!!

@susan, de eerste echo is zeker spannend, ik was eigenlijk toen pas gerust dat het het goed zat.
    Hoop dat het bij jou ook allemaal goed is, succes :)

12. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Fijn dat alles goed was Spectre!
    Lijkt me heel mooi en bijzonder om je kindje op die manier te zien!

13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.885
    18.679
    113
    Vrouw
    Dankjewel nanoe hoe is het met jou?

14. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Goed hoor :)
    Gaan nu ronde drie in.
    Heb erg positief gevoel over deze ronde en weet niet waarom.
    We gaan er gewoon weer voor en we zien het wel!

15. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.885
    18.679
    113
    Vrouw
    Een positief gevoel is altijd goed! Ik duim voor je :) kan toch niet meer doen dan je best haha komt vast wel goed

16. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Haha nee precies :p
    Achja, we zien het wel, vooral lekker nuchter blijven.

Gun het jullie allemaal in ieder geval wel enorm!
    Echt zo fijn als her zo snel lukt!

17. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Dijn Spectre dat alles er goed uit zag! Ik had gisterochtend een tuurstreepje weer.. Nu maar even afwachten want zit pas op 9dpo vandaag..

18. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Een tuurstreepje is toch beter als omo-wit:D Hopen dat het gaat oplopen de komende dagen!
    Ik zit net even terug te lezen, had dezelfde dag als jou wat bloedverlies.. Toevallig:p Alleen ik had het 2 dagen achter elkaar..

Misschien moet ik ook over een paar dagen er maar een testje op wagen, aangezien ik nu echt helemaal niets meer snap van mijn cyclus haha.
    Vorige maand eindelijk een mooie cyclus van 28 dagen waarbij ik ook mijn eisprong heb kunnen traceren aan de hand van de temperatuur (op dag 18) En nu dat bloedverlies was op dag 38 :$ Dus toch weer langer.. Waardoor ik nu geen idee heb ik dit een innesteling kan zijn geweest, of gewoon een idiote menstruatie, aangezien er op deze manier geen peil op te trekken is:)

19. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Spannend Podex!!
    Hopelijk wordt het straks een knalstreep!

Mikje, irritant is dat het als je niet weet wat je kunt verwachten!

20. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Nou heb de hoop al opgegeven hoor, vanmorgen was er weer niks te zien. Ik heb dus lekker een paar biertjes op! Nu kan 't nog!

Deel Deze Pagina