Ik heb met mijn 'echte' menstruaties wel altijd flinke stolsels ook. Alleen bij doorbraakbloedingen en menstruatie tijdens de pil is het wel allemaal een stuk minder maar heb het wel. Ik gebruik nu de app love cycles me en is best wel fijn te gebruiken tot nu toe. Al heb ik er nu nog niet echt wat aan ivm mijn pil gebruik. Maar vanaf aankomende maand wel goed te gebruiken. Vond woman log ook wel een goede maar veel reclame steeds en vind het niet nodig om geld te betalen als een andere die gratis ook goed werkt! haha lekker hollands he?!
Hi Mikjee! Spannend allemaal he? Ik zou je menstruatie nog even afwachten kijken wat die doet. en daarna gaan meten. Het kan natuurlijk dan je zwanger bent maar weer je wanneer je ei is geweest? Als je dat wel weet is het makkelijker te controleren. Zo niet.. Dan is het wel lastig wat het is.. Met teunisbloem olie heb ik geen ervaring maar niet geschoten is altijd mis. kan geen kwaad om te proberen toch? Ik hoor wel eens vaker dat de eerste echte menstruatie na de onttrekkingsbloeding op zicht laat wachten maar snap je helemaal dat je het gewoon snel op de rit wilt hebben. Is dit ook de eerste keer dat je gestopt met met de pil? En slikte je hem altijd door of had je altijd stopweken?
Morgen mijn laatste pil! yoehoee!! Ben ook heel benieuwd hoe mijn cyclus deze keer gaat worden en wanneer het raak is. Ook al heb ik al een kindje het idee dat het wel eens niet zou kunnen lukken heb ik evengoed. Zo onzeker weer over alles. super spannend allemaal Heb sinds zaterdag wel weer een doorbraakbloeding gehad en ben er nu ook echt klaar mee! en na de volgende zwangerschap ga ik een spiraaltje laten zetten.
Helaas weet ik niet wanneer en of ik überhaupt wel een eisprong heb gehad al. Dit is de 1e keer dat ik met de pil gestopt ben, heb deze vanaf mijn 17e denk ik geslikt en ben nu 26. Wel elke maand gewoon de stopweek gehad, hooguit een keer doorgeslikt ivm vakantie of iets dergelijks. Maar voordat ik aan de pil ging was mijn cyclus ook zeer onregelmatig dus ik heb het vermoeden dat dit zich weer gaat herhalen
Ik gebruik ook geen teunisbloemolie! Ik lees inderdaad wel dingen. Ik had voor gebruik van de pil een regelmatige cyclus. Ik gebruik ook de app mijn kalender. Deze gaf aan dat ik afgelopen vrijdag mijn eisprong zou hebben gehad. Ik heb het ingevuld op basis van mijn laatste stopweek. Dit zegt natuurlijk niets omdat nu de eerste maand is zonder gebruik van de pil. Dus al dat gerommel in mijn onderbuik kan denk ook te maken hebben met ontpillen denk ik . We gaan het de komende weken zien of alles zich weer regelmatig oppakt.
Zojuist weer een testje gewaagd, omdat ik nu ondertussen op dag #37 zit, maar ook deze negatief. Toch maar die teunisbloemolie bestellen, in de hoop dat mijn volgende cyclussen niet zo lang gaan duren
Hey mikje.. Nee heb net me ontrekkingsbloeding achter de rug haha dus nu veel oefenen en hopelijk is t dan gauw raak. En jij ondertussen ongesteld? Jij had geen ovulatietesten gebruikt heh?
Ik heb maandag mijn laatste pil genomen maar omdat ik al sinds zaterdag een doorbraakbloeding heb weet ik niet wanneer mijn ontrekkingsbloeding. Afgelopen was het meer bruin met af en toe rood en sinds vanochtend lijkt het wel weer wat meer en ook meer rood dus denk dat ik vandaag kan aanhouden als eerste dag nieuwe cyclus? Wacht nog even de rest van de dag af of het erger wordt. want denk dat ik het daar wel aan kan meten. wij gaan geen ovulatietesten gebruiken.. eerst zelf ven proberen Al wil ik er eigenlijk pas echt voor gaan vanaf mei. eerst wel even mijn lijf op de rit. En ben jij al gestart met de teunisbloemolie mikjeee? Hoe lang was deze bloeding kvdv? Best lang ook of niet?
Spannend! Hopelijk krijg je een mooie cyclus en heb je snel een positieve test Hier nog steeds niet ongesteld helaas Heb in het begin wel even ovuluatietesten gebruikt, maar meer om hiermee bekend te worden, na 3 weken testen dacht ik oke, laat maar, ik ga eerst mijn cyclus afwachten Bedoeling is wel om weer te gaan testen komende cyclus, maar hoe langer mijn cyclus wordt, hoe lastiger dat natuurlijk gaat worden want dan moet ik ze best lang gebruiken denk ik om mijn eisprong niet te missen
Teunisbloemolie is inmiddels binnen! Na mijn ongesteldheid ga ik hiermee beginnen (mag niet na de eisprong gebruikt worden voor zover ik weet, dus ga het er niet op gokken voor ik mn menstruatie gehad heb)
Volgende maand ga ik stoppen, dus Na deze nog 1 strip ben al eerder een tijdje gestopt toen had ik gelijk een mooie cyclus dus ik hoop dat dat nu weer het geval is.. Heeft er iemand ervaring met het gebruik van foliumzuur? Is het verstandig om daar al mee te beginnen?
Hi Spectre! Ik ben al wel gestart met foliumzuur voordat ik stopte met de pil, maar als je begint zodra je stopt begreep ik dat je wel op tijd bent! Misschien ook waar je je zelf prettig bij voelt. Spannen he? Ik hoop ook voor je dat je snel weer een mooie cyclus hebben. Gaan jullie er gelijk voor of eerst je cyclus even aankijken? Ik keek heel erg op om die laatste strip te nemen. dacht steeds waarom nog een maand wachten kan nu toch ook? haha lekker ongeduldig haha Heb jij dat niet? Ik heb geen idee of ik al een onttrekkingsbloeding heb gehad ja of nee ben maandag gestopt maar had die zaterdag al een doorbraakbloeding en tot zaterdag is het een beetje dezelfde hoeveelheid geweest. Donderdag misschien iets meer en was toen super emo wat ik normaal altijd heb voor een menstruatie. Dus ga nu afwachten wanneer mijn eerste echte menstruatie er komt zodat ik vanaf dan kan tellen.. Dus nog even afwachten! Is niet mijn sterkste kant hahaha Ben wel benieuwd of mijn stemmingswisselingen minder gaan worden en of ik nu geen doorbraakbloedingen meer heb.
Haha ja ik stop liever vandaag dan morgen hoor ben best ongeduldig Maar mijn vriend wilde eerst nog minstens een jaar wachten en gister toen ik er weer voorzichtig over begon zei hij ineens: anders stop je volgende maand toch. Hij wil dan ook stoppen met roken en heeft het dan ook weer wat mindee druk met werken dus hij wil nog graag een maandje wachten. Ik was al lang blij dat hij het zelf voorstelde dus die maand kan ik ook nog wel wachten hihi We hebben afgesproken dat we wel zien hoe het loopt en dat we ons niet gelijk bezig gaan houden met vruchtbare dagen dus daar heb ik wel vrede mee hoor.. al hoop ik natuurlijk dat het snel raak zal zijn. Ik heb al best lang een kinderwens.
hahaha ja dan is een maand wel te overbruggen Goed dat hij dan ook wil stoppen met roken idd! Heeft hij gelijk een goede reden om te stoppen. Wij hebben dat ook niet gedaan bij de eerste gewoon doen wanneer je zin hebt en bij ons was het sneller dan we hadden gedacht dus waren er helemaal niet mee bezig. N sta ik er heel anders in heb ik het idee. Wil ook weer gewoon doen 'het komt wanneer het komt' maar ik denk dat ik wel even stiekem in de gaten hou wanneer mijn vruchtbare dagen zijn haha niet met ovu testen maar wel met de app.. Heerlijk jezelf zo voor de gek houden
Ja vind het wel spannend hoor. En natuurlijk hou je toch een beetje je vruchtbare dagen in de gaten Ik heb ook zo'n app dus dan kijk je er toch naar. Hoop voor jullie dat het ook snel raak mag zijn.