Het is toch ook wel eens zichtbaar na je NOD? Zolang je niet ongesteld bent kan het nog Bij mij slaat de twijfel ook toe hoor.. wel testen, niet testen.. Ik ben bang dat die paar druppels toch mijn "menstruatie" moeten voorstellen, met die vreemde cyclussen van mij
Heb nog wel een testje in de kast liggen. Ga dinsdag testen denk ik! Dan is het een week na het bloedverlies.. Ik heb sinds vanavond wel rugpijn, hoop niet dat ik nu "echt" ongesteld ga worden alsnog haha
Net wel nog even de temperatuur gemeten, dit voorspelt weinig goeds, die zit maar op 36,60 Maargoed, morgen testen! Herkennen jullie misschien het verdwijnen van de eetlust, nadat je gestopt was met de pil, of misschien toen je zwanger was? Ik heb de laatste 2-3 weken dat ik in de ochtend niks meer wegkrijg, terwijl ik altijd mijn ontbijt juist heel goed nam. Nu krijg ik nog geen cracker met kaas weg, na 2 happen geef ik het aan de hond Het enige wat ik wel weg kan krijgen is dan een klein bakje yoghurt met musli of iets erin, dat gaat goed, maar verder.. Ook gingen we zaterdag uit eten, dat was ook geen succes. Echt niets smaakte goed, heel vreemd dit..
Oh ja, Mikje dat heb ik ook gehad. At 's morgens een paar happen, 's middags kreeg ik amper iets weg en 's avonds was het ook niet veel. Veel dingen proefde anders, heel veel rook anders en alleen van het idee van sommige dingen stond ik al te kokhalzen. Heb dat 2 weken lang gehad, daarna was het ineens weg en begonnen de vreetbuien Maar nee, ik was echt niet zwanger. Maar denk eerlijk gezegd dat jij daar al wel iets te lang voor gestopt ben met de pil. Volgens mij heb je dat vooral in het begin en kan dat lang aanhouden, maar volgens mij niet dat je het niet hebt en dan maanden later ineens wel...
Dat is het vreemde inderdaad, het is echt de laatste weken, voor die tijd echt geen last van gehad. Nu onderhand een half jaar verder en krijg ik niets meer weg. Morgen testen dus ik ben heel benieuwd. Mocht ik nou niet zwanger zijn, dan weet ik alleen niet of ik mijn cyclus moet doortellen of dat ik dit als nieuwe cyclus moet aanhouden
Ik gun het jullie ook dames!! Maar de moed niet opgeven.. en het is idd goed om er nuchter in te blijven, ook al is dat soms lastig.... weet nog goed dat ik er zo mee bezig was.. Spannend mikjee, ik zou me ook niet in kunnen houden om te testen. Ik ben benieuwd.
Ik heb vanmorgen nog getest maar was helaas weer negatief. Heb af en toe al wat krampen dus zal wel doorkomen. M'n nod is donderdag.. Balen wel had stiekem toch goede hoop..
Ah balen Podex! Het kan nog, maar als je denkt dat je ongi doorbreekt... Spannend Mikje!! Ik hoop voor je op een mooie positieve test!
Balen Podex! Als het nu alsnog niet doorbreekt dan zou het alsnog kunnen.. Ook ik heb net getest, negatief..Dus zit eigenlijk in hetzelfde schuitje maar dan zonder gevoel dat m'n menstruatie eraan zit te komen..
Nou hier de predictor early gedaan net, helaas niks te bekennen, vorige maand had ik hier wel een streepje op en ook op de kruidvat maar werd toen een week later toch ongesteld.. Nouja op naar de vlgnde ronde dan maar weer.
Wat fijn de goede echo Spectre!! Jammer Podex! Maar als je donderdag pas je NOD verwacht en nu al krampen hebt kan het nog he! Zou even wachten tot je NOD, hopelijk blijft je ongi dan uit! Mikjee hoop dat je snel duidelijkheid hebt over je cyclus! Weinig eetlust had ik voornamelijk na het stoppen met de pil. Nu juist echt honger als ik wakker wordt, maar geen trek ik snoep of iets terwijl ik normaal echt veel snoepte
Dat is balen Podex.. Heb je ook nog steeds het gevoel dat je ongesteld gaat worden dan of dat niet meer? Met jou alles goed Susan? Ik heb mezelf voorgenomen pas zondag weer te gaan testen, wil mezelf niet gek gaan maken met te vaak testen Was vanmorgen echt supermisselijk toen ik opstond, maar weet niet of ochtendmisselijkheid van de zwangerschap al zo vroeg kan opspelen? Verder heb ik nog steeds geen voortekenen van een aankomende menstruatie, dit is alweer dag 47 dus ik ga toch steeds meer neigen naar het idee dat het nu wel raak is stiekem, ik ben benieuwd!
Nee ik had gisteren wat bruin bloed met afvegen weer maar meestal ben ik dan de volgende ochtend ook wel ongesteld, heb dit nog niet meegemaakt.. We wachten af!