Deze strip afmaken en dan gaan we ervoor!Wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kvdv, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannende berichten! Ik hoop het voor jullie. Ik was misselijk toen ik 3 dagen overtijd was en daarvoor had ik al 2x getest met als uitslag een hele lichte streep. Op 3e dag clearblue gehaald en daar stond echt duidelijk 2-3 weken zwanger (bleek achteraf net aan 2 weken te zijn). Ik had die week wel het gevoel dat ik ongesteld zou worden krampen en bruine afscheiding. De bruine afscheiding heeft bij mij tot 8 weken geduurd en in die tussentijd heb ik ook nog 2x bloed verloren.

Afgelopen zaterdag hebben we hem/haar weer gezien en alles was goed(hartje,lengte,gewicht, gesloten buikje rondom navelstreng). Door de lengte en gewicht van het kindje was ik opeens 5 dagen langer zwanger.(maar de verhouding voor aantal weken was juist heel goed zei ze) Het blijft ook een indicatie die ze geven.
    Ook geslacht konden ze goed zien en hebben ze apart op een kaartje gezet. Deze heb ik direct ingeleverd bij de bakker. Aankomende zondag weten wij het geslacht.

2. Susan86

Susan86 Actief lid

6 apr 2016
    226
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed was Sab!
    Wat een leuk idee om zelf ook te wachten tot je het taartje hebt! Spannend zeg, nog een paar dagen wachten!

Duik voor jullie meiden, dat jullie straks een positieve test in handen hebben.

Hier gaat alles goed, vandaag wel echt heel misselijk. Verder met vlagen erg moe, dus op sommige dagen ga ik ook even een uurtje op bed liggen als me dochtertje haar middagdutje doet.
    Zaterdag een vroege echo gepland bij de vk, kon niet langer wachten ;) ben ook erg benieuwd of het 1 ukje is of dat het er 2 zijn, nog 3 nachtjes slapen

3. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Bij mij is het net doorgebroken.. Super fijn.. Op naar de volgende ronde! Ben iig wel weer netjes optijd!

4. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    En leuk Sab, spannend zondag!!

En voor jou ook spannend mikje!

5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.885
    18.679
    113
    Vrouw
    Jammer Podex, maar fijn dat je cyclus mooi op tijd is..

Super leuk idee sab! Wat spannend zondag :)
    Wij hebben 22 augustus een geslachtsbepaling echo...ik ben echt benieuwd!

Succes met de kwaaltjes susan, en spannend voor zaterdag..eindelijk de kleine zien :)

6. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn Sab, dat alles goed is :) Leuk vooruitzicht dat jullie zondag weten wat het geslacht is!

Spannend Susan, nog een paar dagen geduld :D

Balen Podex, wel fijn dat je cyclus dan toch regelmaat heeft en je nu wel duidelijkheid hebt, ondanks dat het toch een tegenvaller is nu natuurlijk..

7. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Oeh, spannend Sab! Leuk idee!!
    Ben heel benieuwd! Wie zijn er allemaal bij als jullie de taart aansnijden?

Susan, spannend!! Leuk om jullie kleintje weer te zien!!

Podex, balen! Maar fijn dat het regelmatig is!

8. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Begin nu toch een flauw vermoeden te krijgen dat mijn menstruatie eraan komt.. heb al een paar uur lichte steken links onderin, zit nu op dag 48 wat ongeveer overeenkomt met mijn 1e cyclussen

9. kizroj

kizroj Lid

6 jan 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb over twee weken een afspraak om mijn spiraal eruit te laten halen! Ben echt ongeduldig, maar kijk er ook heel erg naar uit.

Vind het zo spannend. Heel benieuwd of ik deze keer ook snel zwanger ben.
    Ik was nu 2 jaar niet ongesteld, dus ben ook benieuwd hoe dat gaat..

10. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Zit jou ook niet mee met je lange cyclussen he Mikje!

Kizroj, gaan jullie voor een tweede kindje?

11. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Zit idd niet mee op deze manier haha. Overigens vandaag nergens meer last van gehad.. :p Dus ik moet nog 2 dagen geduld hebben van mezelf en zondag pas opnieuw testen:D

12. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.885
    18.679
    113
    Vrouw
    Dat is zeker spannend dan ...maar vooral leuk! Gaan jullie voor een tweede?

13. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Gisteren weer een testje gedaan, helaas weer negatief. Inmiddels op dag 52, deze cyclus is dus zelfs langer als die ik in het begin had :(
    Dacht vorige ronde juist dat het de goede kant op ging, maar helaas!

14. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jammer Mikjeee89. Hopelijk zet het snel door. Wij krijgen een meisje was erg spannend gisteren maar mijn voor gevoel klopte dus :)

15. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

On wat irritant Mikje!
    Jammer, was zo fijn geweest als je cyclys gewoon normaal was!

Sab, wat leuk!! Gefeliciteerd!!

16. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd sab! Leuk een meisje!

17. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Leuk Sab, een meisje! Wel leuk dat je gevoel toch goed was ook:D

18. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.885
    18.679
    113
    Vrouw
    Balen zeg Mikjee... ik hoop mee voor je dat er snel wat regelmaat in komt....

Leuk zeg Sab ..een meisje!! 🎀
    Wij nog 2 weekjes wachten dan weten we het ook

19. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Heb jij ook zo'n voorgevoel Spectre, of het een jongetje of meisje zal zijn?:p Spannend! Leuk om zo naar uit te kunnen kijken..

Hier komt nu eindelijk mijn menstruatie eraan denk ik, heb vandaag wat bruin bloedverlies gehad. Zal morgen wel doorbreken dan hoop ik, alhoewel ik verder nergens last van heb nu

20. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.885
    18.679
    113
    Vrouw
    Ik heb eigenlijk niet echt een voorgevoel, alleen laatst bij de echo liet ze ook het blaasje zien enz. en toen leek het net een meisje haha maar zal wel verkeerd hebben gezien hoor toen was het nog wel te vroeg om te zien denk ik... 😜

Deel Deze Pagina