Ben benieuwd dan Gaan jullie ook nog een gender reveal of iets doen? Hoor je ook steeds vaker de laatste tijd.. Ik zit mezelf weer op te fokken hier, heb nu de 3e dag bruin/zwart bloed, had verwacht dat het al wel doorgezet zou hebben, maar niet dus. Zo ellendig dit, lange cyclus en dan dit
Vervelend Mikjee, is ook zo weinig wat je eraan kunt doen.... frustrerend hoor. Wij gaan geen gender reveal iets doen. We houden het geslacht geheim, maar niet voor iedereen 😅 voor mijn familie en schoon familie houden we het geheim. Voor een paar goede vriendinnen van mij ook. Mijn zusje vertel ik het wel, zij is ook eigenlijk mijn beste vriendin en ze kan wel een geheim houden ☺
Hallo dames! Hoe is het hier inmiddels? Ik droom vooral alleen van knallende zwangerschapstesten. Heb me echt stuk gelachen vanmorgen toen ik wakker werd en me realiseerde wat ik gedroomd had. Was alleen naar een soort dolfinarium achtig iets, maar dan heel slecht! (Dolfijnen in mini bakjes enz). Op de terugweg in de auto (en ik reed dus) dacht ik:" ik doe even een testje, waarom ook niet". Dus die al rijdende weg gedaan?? En hij was binnen een paar seconde mega positief, zelf zo positief dat het witte omhulsel ook roze werd 😂 En dat terwijl ik er juist komende week echt niet mee bezig ben, heb wel even wat anders aan mn hoofd, dus was zeer verrast
Haha geweldig Nu hopen dat het snel werkelijkheid wordt en je snel een positieve test echt in handen hebt ! Mijn cyclus was weer klote, afgelopen week 5 dagen bruin bloedverlies gehad, ik tel het maar als menstruatie omdat het van bruin naar bruinzwart ging, daarna weer bruin. Nu is het voorbij, dus ik heb het vermoeden dat ik een ronde heb overgeslagen aangezien ik nu weer een lange cyclus gehad heb van 52 dagen. Heb nu een nieuw voorraadje ovulatietesten besteld & Efamol PMP, wat een regelmatige cyclus zou moeten bevorderen, we zullen zien of dit misschien effect zal gaan hebben.. Nog een weekje werken & dan 3 weken vakantie Dan valt in ieder geval de werkstress even tijdelijk weg
Ohh heerlijk 3 weken vrij mikjee!! Ga er lekker van genieten... gaan jullie nog weg ook of dat niet? Wel grappig zo'n droom nanoe, hopelijk zit er iets van waarheid in dan, duimen voor een positieve test ☺ Hoe is het met de andere dames? Met mij gaat het wel goed. Volgende week de pretecho voor het geslacht..ben echt zo benieuwd! Verder gaan de weken tot nu toe best snel... buikje begint ook al te groeien, gaan alweer richting de 4 maanden
Spannend Spectre!! Hier sinds vanmorgen lichte steekjes in mn baarmoeder? Dacht eerst dat het mn blaas was, maar bleef hele dag aanhouden. Nog nooit gehad, dus wat het is. We gaan het wle zien, het is nog lang geen 1 september
Leuk Spectre! Wanneer is je echo? We gaan volgende week woensdag weg, 10 dagen Tenerife Hoop wel dat ik dan geen last heb van bloedverlies elke keer.. Aangezien ik anderhalve week terug last had van zo'n 5 dagen bruin/zwart bloedverlies, ben ik ervanuit gegaan dat mijn nieuwe cyclus daar is begonnen. Maar afgelopen dagen weer wat licht rozig/bruin bloedverlies gehad, dus het wordt elke keer gekker Ben nu totaal de kluts kwijt haha
Wij krijgen een jongen 💙💙 Leuk mikjee, fijne vakantie alvast! Lekker van gaan genieten
Gefeliciteerd spectre leuk!! Ik ga vlg week zaterdag mee met mijn beste vriendinnetje naar de geslachtsbepaling! Heel spannend!!
Ohh leuk podex! We waren ook echt nieuwsgierig ben blij dat we het weten 😅😊 Hoe is het verder bij jou?
Ohh leuk Spectre! En nu volop shoppen? Ik heb deze week ook al vrij, dus deze week al een beetje voorbruinen in de achtertuin Volgende week gaan we weg, kan niet wachten!
Dankje!! Ja binnekort wel een dagje shoppen plannen haha deze week is het daar te warm voor.. Ohh heerlijk hoor, ik ga morgen ook een dagje van het weer genieten, ben dan weer vrij☉
Joeehooeee! Zwangere dames, is het een beetje uit te houden voor jullie met dit hitte? Wat een weertje zeg Alleen 's nachts vind ik het niet zo grappig, slaap beroerd door die warmte. Overdag heerlijk Heb alleen medelijden met mijn hondjes.. heb 2 duitse herders met lange vacht, dus ben hele dagen door met de tuinslang in de weer om ze koel te houden En een schik dat ze hebben...
Ohh dat geloof ik ja, die beestjes hebben het snel warm.... ik snap dan echt niet als ik mensen met dit snik hete weer op het strand zie met hun hond??? 😡 Daar doe je ze toch geen plezier mee.... Ik ben in ieder geval blij dat het weekend is ☺ was best warm en vermoeiend op m'n werk
Spectre, wat leuk! Gefeliciteerd! Mikje, fijne vakantie! Geniet ervan! Ik kom hier amper meer, wil even afstand van alles en rust in mn hoofd. Heb over een paar weken even een poos vrij en hoop dan even alles op te ruimen en mn hoofd leeg te maken! Dus misschien dat ik daarna weer terug kom
Eerst lekker tijd voor jezelf nemen dan maar, Nanoe! Hier is het aftellen begonnen, woensdag vertrekken In de ochtend de honden wegbrengen & daarna op naar Schiphol! Heb de afgelopen week zo nu en dan wel getemperatuurd, ik kan het toch niet helemaal links laten liggen ook al was dat eigenlijk wel de bedoeling Neem ook een paar ovulatietesten mee, je weet toch maar nooit! Ik doe toch nog steeds hard mijn best om mijn eisprong te kunnen bijhouden. Nu inmiddels alweer langer als een half jaar bezig, had niet verwacht dat mijn cyclus zo vreemd zou verlopen
Nou idd spectre! Hoeist met jou? Voel je je nogsteeds goed? Ik ben gisteren ben ik naar de huisarts geweest omdat ik nu pas 2 keer echt ongesteld ben geweest, en een keer ontrekkingsbloeding van de pil gehad. Het is nu alweer bijna 6 weken sinds mn laatste menstruatie. De dokter nam het heel serieus en heeft me doorgestuurd naar de gyneacoloog. Dus daar ga ik volgende week heen. Ben wel benieuwd wat me te wachten staat. Ook omdat ik voor de pil altijd heel netjes optijd ongesteld werd..
Podex, ben benieuwd wat de huisarts zegt! Hier altijd al onregelmatig geweest en is nu qua tijd beter dan ooit! Maar baal er zo enorm van dat het niet enigzins regelmatig is. Ml vind het te vroeg om er naar te laten kijken en daar heeft hij een opzich wel gelijk in. We wachten het deze ronde wel weer af. Ik kom wel af en toe, maar lees verder weinig meer, alleen in dit topic en 2 andere.