Deze strip afmaken en dan gaan we ervoor!Wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kvdv, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier gaat alles goed, geen klachten moet mezelf soms juist afremmen! Ze groeit lekker en ik ook. Van de week 20 wkn (eigenlijk 21wkn) echo gehad en alles zag er goed uit. Ze was alleen een beetje eigenwijs en wilde niet uit mijn bekken komen.

2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.876
    18.665
    113
    Vrouw
    Spannend Podex.. ben benieuwd wat ze zeggen. Vervelend die onregelmatige cyclussen. Hoop dat er snel wat verbetering in zit voor jullie, en een positieve test duim ik voor :)

Fijn dat alles er goed uit zag sab! Ben je al veel aangekomen als ik vragen mag?
    Ik heb over 2 weken de 20 weken echo...best spannend.. De weken vliegen wel echt voorbij en m'n buik begint ook aardig te groeien. Plus ik blijf aankomen, ben nu zo'n 3 kilo aangekomen.. hoop dat ik in totaal niet meer dan 10 a 12 kilo aankom🙈

3. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal! Nou ik heb niet veel gemist zie ik, wat een rust hier..
    Gisterochtend terug gekomen van Tenerife, heerlijk gehad daar :cool:

Op de heenweg, ik had het al verwacht eigenlijk, ja hoor ongesteld! Heel tof.. :) Stelde gelukkig niet heel veel voor, maar 3 dagen dus dat was te overzien. Nu is het vreemde, nu begon ik gisteren wéér met bloedverlies! Dat houdt in dat er nog geen 2 weken tussen heeft gezeten!

Ik ga echt van het ene uiterste naar het andere uiterste :$ Cyclus? Welke cyclus!

@Podex: ben benieuwd wat ze je kunnen vertellen straks als je bij de gynaecoloog bent geweest!

@ Spectre & Sab: Goed om te horen dat alles goed gaat met jullie :)

4. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Fijn dat je goeie vakantie hebt gehad!
    Zul je altijd zien he... Net als je denkt blijf maar even weg, komt het.

Wel raar dat je daarna ineens weer zo snel ongi bent!
    Hoe lang wil jij wachten om naar een huisarts te gaan?
    Neem aan dat met jouw rare cyclussen je wel eerder naar een gyn mag dan een jaar toch?

Heb hier nu heerlijk 2 weken vakantie!
    Lekker van alles opruimen en rommelen.
    Daarnaast gaan we nog een paar daagjes weg.

5. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ja was heerlijk! En inderdaad, het komt echt altijd op ongewenste momenten haha..
    Zit nog te twijfelen of ik naar de huisarts ga binnenkort. Aan de ene kant vind ik dat ik gewoon geduld moet hebben, aan de andere kant denk ik tja, misschien als er wel iets niet goed zit...

Hoe is het met jou verder nu ? Krijg je nu voor jezelf wat meer rust?

6. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Ik denk dat je echt wel genoeg reden hebt om langs te gaan.
    Je zou in ieder geval een keer kunnen praten, toch?

Ja, ik heb veel meer rust!
    Ik lees wel dagelijks hier, maar alleen maar in de lounge en hier.
    Niet meer al die verhalen lezen van mensen met positieve testen en zwangere mensen enzo.
    Vanmiddag ook tarwekiemolie gekocht, gewoon om het te proberen.
    Verwacht er niets van, maar iets meer regelmaat zou leuk zijn :p

7. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Fijn dat dit jezelf toch al wat meer rust geeft op deze manier :)
    Ben benieuwd of die tarwekiem bij jou werkt!

Ik heb de teunisbloem, maar regelmaat is er zoals je ziet nog steeds niet;) Potje is bijna leeg, heb nu een ander merk in de kast staan, kijken of die wel wat doet haha! Van Efamol PMP, welke ook tijdens zwangerschap gewoon mag. Die ik nu heb wordt aangeraden tot de eisprong te gebruiken, maar dat is vrij lastig als je die niet echt kunt vinden :p Ben ook maar weer begonnen met temperaturen, zodat als ik toch naar de huisarts besluit te gaan, dat in ieder geval al kan laten zien.

8. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Haha, nou ik ben ook heel benieuwd of het werkt.
    Denk dat ik van de wc pot afknal als ik een keer een cyclus heb onder de 30 dagen :p

Ohja, verstandig!
    Pff, zo jammer dat een man niet ff aan je kan ruiken en zeggen, ja schat, nu ben je oo zn vruchtbaarst XD

9. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.876
    18.665
    113
    Vrouw
    Fijn dat je een mooie vakantie hebt gehad mikjee.. heeft een mens toch nodig he 😊 gewoon ff niks, je hoofd leeg maken en genieten... wel jammer van de menstruatie net op het moment dat je weg gaat..komt altijd op ongelegen momenten ja 🤔

Ik denk ook dat je best een keer langs de huisarts kunt gaan. Kun je het ook ff kwijt en wie weet helpen ze je verder. Temperaturen is sowieso goed om al te doen, dan kun je dat inderdaad laten zien mocht je verder geholpen worden..

Wel begrijpelijk hoor nanoe dat je niet meer zo actief bezig bent op het forum. Als jij daar meer rust van krijgt is dat alleen maar goed.

Succes dames, hoop het beste voor jullie :)

10. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Oke, stop maar weer met tarwekiemolie.
    Lees dat je daarmee moet beginnen na je eisprong en niet echt zorgt voor korte cyclus..
    Terwijl ik dat eerst wel heb gelezen?

En kennen jullie het volgende gevoel:
    Sinds zondagavond in mn onderbuik gevoel van ongesteld worden.
    Maar dit is max 5-10 min en alleen als ik lig...
    Heb nu zondagavond, maandagavond, vanmorgen en vanmiddag gehad. Echt krampen zegmaar, maar dan iets minder pijnlijk.

11. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ben je niet in de war met teunisbloemolie dan? Dat heb ik..
    Dat kun je tot de eisprong nemen inderdaad en zou de cyclus moeten verkorten (waar ik dus tot nu toe niet veel van gemerkt heb helaas)

Nog steeds last van krampen etc. Nanoe?

Hier is eindelijk het bloedverlies gestopt na 4 dagen! Wel steeds nog steken onderin, maar niet echt pijn, maar zeurderig gevoel.

12. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Nee, want dat kende ik dus niet...
    Ja, vanmiddag nog weer iedere keer krampen, hopelijk was dat het laatste.

Fijn dat het nu gestopt is!
    Hopelijk deze ronde iets normalere cyclus!

13. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hoop het ook voor je dat dit het laatste was dan! Waar zit je nu in je cyclus dan?

Ben zelf ook heel benieuwd hoe de cyclus dit keer gaat verlopen inderdaad, we zullen zien :)

14. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Tot nu toe geen kramp meer gehad, dus hopelijk :)
    Zit nu op dag 18, dus gezien mn vorige cyclussen zou het het groeien van een ei kunnen zijn. Nog nooit gehad en ook geen idee of dat zo is.
    In ieder geval komende dagen even gezellig maken ;)

Wilde jij nu weer gaan tempen en ovu testen gebruiken Mikje?

15. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Dan zou het inderdaad met je eisprong te maken kunnen hebben inderdaad!

Ik ben nu wel weer aan het temperaturen inderdaad, zelfs in mijn vakantie netjes gedaan haha! Sta er zelf van te kijken :p Ben benieuwd of ik er straks toch ergens een patroon in ga ontdekken, maar met een cyclus van 2 weken schiet dat natuurlijk niet op;)

16. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Uhm nee, dan kun je er weinig aan ontdekken....
    Misschien nu als goedmakertje deze ronde gewoon dubbel roze streep, zou leuk zijn!

Ik wil deze ronde en ronde 5 nog even lekker niets doen en gewoon aankijken, dan ronde 6 ovutesten en vanaf ronde 7 ook tempen. Eens kijken of dat werkt. (Hopelijk niet nodig, maargoed, het plan ligt vast ;) )

17. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ovulatietesten schiet bij mij niet op, omdat ik zulke lange cyclussen heb zou ik te lang moeten testen. Zonde om een maand lang testen te gaan gebruiken, om vervolgens te concluderen dat ik geen eisprong heb gehad ofzo haha!

Het temperaturen geeft wel inzicht, alleen ik heb de pech dat ik tot nu toe pas 1x een eisprong heb kunnen traceren hiermee. Maar dat komt door mijn klotecyclus.. Hopelijk vanaf nu wat meer duidelijkheid, die zal er toch een keer moeten komen lijkt me ;)
    Alleen in het weekend is het irritant, aangezien je dan ook vroeg moet temperaturen, doordeweeks gaat dan toch de wekker al om 7u bij mij dus dan maakt het niet uit:p

18. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Oh, ja dat lijkt mij ook super irritant!
    En dan ben je ook meteen zo wakker dat je niet meer door kan slapen (althans dat heb ik).

19. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Klopt :p Ik kan dan ook niet meer slapen als ik wakker ben.
    Gisteren wel valsgespeeld, een uur later gemeten, na de 6-daagse werkweek na de vakantie, had ik echt geen zin om zondag óók de wekker te zetten, dus dan maar een dag later meten.
    Heerlijke bankhangdag gehad gister :D

20. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Geef je groot gelijk!
    Heerlijk toch even een dag niets doen!!

Gisteren toevallig ook lekker een dag niets gedaan, was ook niet helemaal lekker, dus prima reden :p

Heb jij dat ook, heb het ene moment dat ik heel relaxed alles over me heen laat komen en denk ik zie het wel deze cyclus hoe het verloopt en merk het wel wanneer ik ongi wordt.
    Andere moment wil ik heel graag weten wanneer nou mn eisprong is, zodat ik een beetje jn kan schatten wanneer ik ongeveer ongi moet worden.
    Lekker twijfeltypeje dus momenteel...

Deel Deze Pagina