Deze strip afmaken en dan gaan we ervoor!Wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kvdv, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ja af en toe moet dat gewoon even, helemaal niets doen:D

Maar ik merk dat ook wel hoor, ik wil gewoon rustig alles aankijken en afwachten, maar aan de andere kant wil ik het wel allemaal bijhouden, puur om ervoor te zorgen dat ik niet onnodig kansen mis :p
    Nu valt het opzich nog wel mee, omdat het "pas" de 8e ronde is denk ik "ach, het kan veel erger dus ik moet me niet aanstellen"

2. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Het kan ook zeker erger!
    Maar het js gewoon fijn om te weten waar je aan tie bent.
    Heb het vandaag echt weer heel erg en wil gewoon weten of die eisprong nu al geweest is ja of nee.
    En ben normaal echt wel heel erg nuchter en laat het allemaal zijn beloop gaan, maar dat lukt me nu soms maar slecht.

3. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Moet volgende week even naar de huisarts en wil dan meteen vragen of ik mag laten meten of ik al toxoplasmose heb gehad.
    Heb katten en werk met katten, dus is wel fijn om te weten.

Stond daar trouwens ook de tip om de zwangerwijzer in te vullen.
    Opzich wel interessant!

4. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sorry voor de late reactie, we waren 3 weken vrij en daarna heel druk met werk enz. Ik ga nu richting de 24 weken en ben al 9 kg aangekomen maar zegt niets! Ik sport nog steeds en eet niet anders. Ons kind is ook iets groter dan gemiddelde vanwege onze lengte. Dus ik maak mij geen zorgen over mijn gewicht aangezien ik zodra een go wordt gegeven weer gaat sporten (mijn hobby).

Hoe gaat het met jullie allemaal? Mijn buik valt nu op en ze beweegt volop.

5. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Fijn dat het zo goed gaat Sab! En leuk dat ze zo beweegt :)
    Kun je al lekker contact met haar maken!

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.847
    18.594
    113
    Vrouw
    Fijn sab! 9 kilo is netjes toch. Ik ben er nu zo'n 4 aangekomen, maak me er ook niet zo druk om. Zal toch alleen maar aankomen en na m'n zwangerschap wil ik weer gaan fitnessen ja 😌 maandag de 20 weken echo..ben benieuwd.

Hoe is het met de anderen?

7. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Spectre, spannend!
    Laat je maandag weten hoe het is gegaan?

Hieralweer dag 27 van cyclus, ben benieuwd wat we deze keer gaan doen.

8. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Wat leuk Sab, dat ze zo beweeglijk is :)

Merk jij daar ook al wat van Spectre?
    Veel plezier bij je echo straks !:D

9. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Podex, hoe is het bij jou dan gegaan bij de gynaecoloog ? Was vorige week toch?

10. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Mikje, hoe is het nu met jou?

Hier sinds zaterdagavond enorm het gevoel dat ik ongi moet worden.
    Echt menstruatiekrampen, maar sinds gisterenavond ineens wat misselijk.
    Vond chocola echt supervies! En krijg mn ontbijt ook amper weg.
    Twijfel erg of ik moet testen, aangezien dit pas dag 29 van cyclus is en het me dus erg onwaarschijnlik lijkt.
    Zou ook blaasontsteking kunnen zijn (waarbij je deze symptomen dus blijkbaar ook kan hebben, maar dan echt alleen het misselijk zijn en krampen hebben). Weet iemand of dat kan? Dat je alleen die 2 symptomen hebt en verder totaal niet?

11. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou proberen het testen nog een paar dagen uit te stellen hoor, dan heb je toch een betrouwbaarder resultaat straks denk ik..
    Maar zolang je nog niet ongesteld bent, is er nog kans :D

Hier is het rustig.. megadruk op het werk dus eigenlijk geen tijd om me bezig te houden met cyclus-drama :p Al is dit niet bepaald bevorderlijk voor de stress en dergelijke, die werkdruk is niet leuk meer zoals het nu gaat. Werk fulltime maar ga eerder richting de 50 uur tegenwoordig :$

12. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Hey! Nee ga vlg week donderdag pas. 6 oktober. Ik had vorige week op cd 50 ineens een positieve ovu test! Dus m'n nod is rond 5/10. Dus zou wel bijzonder zijn als de gyneacoloog iets ziet zitten dan 😱 Haha ben benieuwd!

13. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Oh spannend podex!
    Gelukkig je ei wel gevonden!

Mikje, heb wel getest. Maar zoals verwacht negatief, dus ook geen teleurstelling.
    En ik wacht nu eerstvoorlopig gewoon weer rustig af.
    Merk wel dat mn maag en darmen wek van streek zijn, erg onrustig en als ik wat teveel eet merk ik dat meteen.
    Dus eet gewoon kleine beetjes en een keertje extra :p
    En mn maag speelt bij het minste of geringste op, dus dat zegt niet zo heel veel.
    En denk niet dat dit van zwangerschap komt, eerder gewoon virusje ofzo.

14. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ooh dat is helemaal spannend Podex :D

Misschien een griepje Nanoe? Wel vervelend, je gaat toch onbewust alles in verband brengen met eventuele zwangerschap als je ergens last van hebt he ;)

Ik hoop dat ik mijn eisprong nu aan de hand van de temperatuur nog kan vinden binnenkort, maar tot nu toe is er nog niet echt een patroon te zien deze ronde helaas

15. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.847
    18.594
    113
    Vrouw
    Spannend Podex..toch een eisprong gevonden..ik ben benieuwd :)

Mijn 20 weken echo zag er goed uit :)
    Moet alleen volgende week nog een keer terug om goed naar het hartje te kijken en naar het hoofdje want de kleine lag dwars met het ruggetje naar ons toe.

16. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed was met de kleine, Spectre :)

Als het goed is heb ik mijn eisprong gehad, 2 dagen terug volgens FF.
    Zou mooi zijn, dat zou dag 15 zijn namelijk dus zou ik weer een aardig normale cyclus hebben dit keer zoals het er nu uitziet!
    Overigens wel de kansen gemist, aangezien ik een ontsteking bij mijn verstandskies heb en dus al vanaf afgelopen vrijdag pijn heb, en dus een pesthumeur ;)

17. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Spectre, fijn dat alles goed was!
    Lekker eigenwijsje dus, laat nu al niet alles zien :)

Mikje, dat zou fijn zijn! Jammer van de gemiste kans, maar zou wel fijn zijn als je cyclus weer een beetje zou kloppen!

Hier nog steeds wat misselijk, gaat met ups en downs. Gaat ene moment prima, andere moment idee dat ik over mn nek ga.
    En echt mega moe! Sta moe op en ga moe naar bed. Maar dat kan ook omdat ik weer ben gaan werken en mn werkdagen uit 12 uur bestaan :p

18. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.847
    18.594
    113
    Vrouw
    Altijd lastig he die kwaaltjes Nanoe. Het kan zoveel zijn, kunnen ook zwangerschap kwaaltjes zijn inderdaad (wat i natuurlijk hoop voor je) 😉 maar kan ook van een griepje ofzo zijn, er zijn veel mensen ziek. Of van je lange werkdagen, zou ook goed kunnen. Spannend hoor.
    Als ik zo terugkijk bij mij kon ik het echt merken aan bepaalde vieze geuren die ik rook, waren altijd wel dezelfde geuren op dezelfde plek. En ik sliep echt heel slecht, vaak wakker en heel vroeg wakker ook. En last van m'n rug s nachts. Maar dat had ik ook altijd als ik ongesteld moest worden.
    Het is echt afwachten.. wanneer is je nod?

Jammer van de gemiste kans mikjee, maar zou wel fijn zijn als je weer een 'normale' cyclus hebt deze keer.

Vandaag ga je naar de gynaecoloog toch Podex? Succes in ieder geval..

19. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.847
    18.594
    113
    Vrouw
    Oh wacht 6 oktober zie ik Podex ;) dat is volgende week pas 🙈

20. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Spectre, ik weet niet wanneer mn NOD is.
    Gebruik niets, we zien het gewoon wel ;)
    Maar wacht het nu rustig af.
    Nu in ieder geval iets genomen om mn maag wat rustiger te krijgen en hopelijk gaat het dan gewoon beter.

Deel Deze Pagina