Helaas, mijn "eisprong indicatie" was vals alarm.. Dag later de temperatuur alweer gekelderd, dus weg kruis in FF
Ah balen Mikje!! Hier door de medicijnen in ieder geval weer rustige buik. Dus ook niet meer misselijk! Zo fijn!!
Nou ik had ook een flink buikgriepje te pakken. het heerst hier heel erg. Ik ben vandaag 9dpo dus hoop niet dat t invloed heeft gehad.. al heb ik niet echt het gevoel dat het raak is.
Zag je test, ben heel benieuwd naar je test morgen Podex!! Duimen draaien hier! Heb je ergens last van of helemaal niet? Hier ook nog altijd geen bloed te ontdekken en nog steeds krampen?? En zonder medicijnen dus ook misselijk en maagpijn. Zit alleen enorm te twijfelen wanneer ik weer moet testen. Heb afgelopen maandag voor laatst getest. En zit nu op dag 34...
Jaaa echt spannend! Had door het buikgriepje niet meer echt hoop! Maar dat misselijke gekke gevoel (alsof iemand je keel dichtknijpt zoiets) bleef maar hangen! Ik test morgen met een digitale clearblue heb er nog eentje liggen! Irritant is dat ja, ik hoop voor jou dat je ook positief test!!
Heb er voor de zekerheid maar alvast eentje in de badkamer neergelegd voor het geval ik morgen toch wil testen Geven die digitale ook al snel aan positief of niet?
Oh spannend! Ben erg benieuwd!! Rare hier is ook dat manlief dinsdag aangaf dat het voelde alsof ik ongi zou worden. En dat is meestal de dag van tevoren, snap dus ook totaal niet waarom dat nog niet zo is??
Hmm vreemd idd. Nu maar proberen te slapen! En dan morgenochtend maar afwachten.. wordt niks met slapen dus hahaa
Nou! Ben dus ook zwanger! Nu 4 weken, wel heel erg gek, ineens is het zo ver! Heb 16/11 1e echo en intake staan bij de verloskundige! 26/10 ga ik voor een vroege echo naar een prive echo kliniek, zij doen echo's vanaf 6 weken en ik ben dan net 7 weken zwanger. Ze zei dat er dan grote kans is dat je al hartactie kan zien. Wel fijn ivm onze vakantie 31/10, willen toch weten of het goed zit!
Snap ik Podex! Fijn dat dat kan! Wist je dat je baby alweer 1,5 mm gegroeid is sinds gisteren Lees het in je banner. Geniet ervan!!
Ja leuk is die banner he! We gaan zo naar de gyneacoloog! Die afspraak stond natuurlijk nog, ben benieuwd wat ze zeggen!
Nou net terug van de gyneacoloog! Er zat duidelijk een stipje in mijn baarmoeder! Mag over 3 weken terugkomen voor een 2e echo! Zag er allemaal heel normaal uit. Nu hopen dat alles voorspoedig zal gaan!
Ja heb wek getest, maar meer omdat ik contact wilde zoeken met de huisarts. Die was, zoals verwacht, negatief. Wel medicijnen meegekregen voor mn maag, die veilig zijn. En gelukkig werken die goed en nu nergens meer last van! Inmiddels wel op dag 41 van cyclus *zucht*.