Dacht vanmorgen dat ik ongesteld werd, buikpijn onderin, wat bloed bij afvegen. Maar blijkt een blaasontsteking te zijn, beetje een tegenvaller. Podex, vertel, hoe was jullie kleintje?
Idd, podex hoe was je echo? 😊 Nanoe, jij ook nog steeds niet ongesteld dus ? Duurt ook al zo lang.. Ik ben vandaag ook alweer op dag 65 beland.. vanochtend naar de huisarts geweest, kreeg zonder al te veel moeite een doorverwijzing naar de gynaecoloog. Gezien die rare cyclussen was dat reden genoeg!
Oh fijn Mikje! Nu daar een afspraak maken dus! Nee, ik ben ook nog altijd niet ongesteld. En hoop nu ook dat dat nog even 2 weken duurt! Over een paar dagen op vakantie, dus dan mag het lekker weg blijven ook!
Ja ik krijg eind van de week de doorverwijzing thuisgestuurd, vriendlief ook opgedragen vandaag zijn huisarts te bellen zodat ook hij een doorverwijzing krijgt en kunnen we de afspraak gaan inplannen. Leuk Nanoe, waar ga je heen op vakantie? Dan is het inderdaad te hopen dat het nu nog een tijdje wegblijft voor je!
Ga een weekje naar Tenerife XD Geheel kostenloos Echt heel veel zin in! Lekker even een week mooi weer en leuke dingen doen!
Ohh dat is wel fijn Mikjee, hopelijk worden jullie snel geholpen Fijne vakantie alvast Nanoe! Hopelijk blijft je menstruatie nu ook nog even weg ga er lekker van genieten!
Oh genieten ga ik zeker! Onwijs veel zin in! Daarnaast ook vandaag te horen gekregen dat als we willen we een doorverwijzing naar gyn mogen. En het idee alleen al is heel fijn. Geeft op een of andere manier beetje meer rust.
Oh heerlijk, Tenerife! Was ik ook in september, goed vertoeven daar. En fijn dat je ook een doorverwijzing hebt gekregen, kun je na je vakantie ook daar mee aan de slag. Fijne vakantie alvast, geniet ervan !! Weet jij al meer over hoe het in zijn werk gaat? Ik krijg als het goed is morgen de brief thuis & vriendlief ook, dus ben benieuwd.. Geeft mezelf al wel iets rust dat ze het wel serieus nemen en we binnenkort wat meer duidelijkheid krijgen
Oh dat genieten komt wel goed!! Wil dinsdag de doorverwijzing aanvragen en dan na de vakantie afspraak maken. En hoe dat in zn werk gaat, geen flauw idee!! Merk het vanzelf, wss bloedonderzoek en misschien inwendige echo?
Update: Ik werd gisteren al gebeld door het ziekenhuis! Er is voor aankomende dinsdag een plekje vrij voor me, of ik dan al kan komen. Ja hoor, geen probleem, hoe eerder hoe beter Wat ze me zo kort vertelde, krijg in inderdaad dan een echo en wat onderzoeken, dus ik ben benieuwd.. Zit overigens nu ook alweer op cyclusdag 66, dat is gelijk ook de langste die ik heb gehad en nog steeds geen menstruatie te bekennen. Fijn dat je je doorverwijzing nog voor je vakantie kunt regelen
Dat is fijn Mikjee.. inderdaad hoe eerder hoe beter hoop dat ze kunnen vinden wat de oorzaak zou kunnen zijn en dat jullie snel geholpen worden
Oh zit heel erg te twijfelen tussen 2 ziekenhuizen om de afspraak te maken. Mikje, hoe heb jij dat gedaan? Of had jij geen keus?
Begin nu toch wel een beetje nerveus te worden voor morgen haha.. ben zo bang dat ze niets kunnen vinden, of dat ze juist een groot probleem gaan tegenkomen Ik had er geen keuze in, werd doorverwezen naar Rijnstate, per toeval kwam er een plek vrij morgen in het dichtstbijzijnde ziekenhuis daarvan, anders had ik nog een half uur langer moeten rijden naar Arnhem. Maar uit ervaring van vrienden weet ik wel, dat als er verdere behandeling nodig is, ik toch automatisch naar Arnhem moet daarvoor. Hopelijk hoeft het niet zover te komen.
Spannend Mikje! Duim voor je dat ze morgen iets vinden en dat je ermee door kan! Hier vandaag verwijsbrief aangevraagd, ben benieuwd! Woon rondom Utrecht, dus plenty aan keuze!
Ook voor jou spannend dus! Dan zal het wel niet lang duren voor je iets hoort Maar eerst van je vakantie genieten toch?
Oh, je bent al weg, maar toch: Fijne vakantie !! Geniet ervan Gisteren ben ik bij de gynaecoloog geweest, gesprekje gehad, echo gehad. Hierop zag alles er juist goed uit! Eierstokken allebei prima, baarmoeder ook. Aan allebei de kanten ook veel eitjes, ze springen alleen niet Volgens haar ben ik dus juist super vruchtbaar, ik was zo blij om te horen dat het waarschijnlijk heel eenvoudig is nu voor verdere stappen. Ook gelijk bloedgeprikt, de 25e moet ik terugkomen om dit te bespreken wat hieruit komt. Wat ze nu dacht, is dat ik medicatie mee zal krijgen om de eitjes toch te laten springen. (Ze had het over pillen die ik 5 dagen zou moeten nemen, dus ik denk chlomid?) Dus ik moet nog 2 weken geduld hebben, dan hoor ik meer Voor nu ziet het er dus redelijk positief uit nog.
ohh fijn zeg Mikjee dat het er verder goed uit zag toch mooi dat ze daar medicijnen voor hebben om een eisprong op te wekken.. hopelijk werkt het voor je