Deze strip afmaken en dan gaan we ervoor!Wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kvdv, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Wat een fijn nieuws Mikje!!
    Ben benieuwd wat je de 25e verder te horen krijgt.

2. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ja ben zelf ook heel benieuwd!

Net mn app nog ff bijgewerkt van afgelopen dagen, zie ik toch zomaar een eisprong verschijnen in FF ! :p dag 73 nu pfffff ! En natuurlijk niet echt op het juiste moment geklust omdat ik toch nervens meer vanuit ging qua temperatuur... zul je net zien he.. jammer weer;)

Nanoe, hoe is het op tenerife? Lekker weer ???:D

&zwangere dames, hoe is het met jullie?

3. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Zul je net zien he!!
    Is altijd zo...

Ja is hier echt heerlijk!
    Tussen de 25-30 graden, dus super!

4. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Heb alles even terug gelezen! Goed nieuws mikje!
    Ik zit in Amerika heerlijk 27 graden hier! Heb woensdag 16/11 termijnecho dus ben benieuwd! Weinig last van kwaaltjes op het moment gelukkig!

5. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Lekker Nanoe! Stukken beter als hier, 's nachts vriest het alweer dus als ik jou was zou ik daar nog zo lang mogelijk blijven :p

Leuk Podex, waar ben je dan ? Op vakantie daar?
    Fijn om je kleintje bijna weer even te kunnen zien/horen :)

Ik heb de afgelopen week continu een menstruatie-gevoel. Hebben jullie enig idee of dit vaker is, vanaf je eisprong ongeveer tot je menstruatie? Ik heb dat nog nooit eerder gehad eigenlijk, heb nooit veel last van menstruatieklachten:(
    Dag 71 eisprong gehad volgens FF ! Zit nu op dag 75 :D
    Echt een dag nadat ik bij de gynaecoloog ben geweest haha!

6. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ik had dat ongi gevoel toen het raak was, raar he!

Wij zitten in florida in een huisje! Maar gaan morgenavond helaas al weer terug na 16 dagen :( snel gegaan!

7. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ooh gaaf! Veel gezien daar? Amerika wil ik ook nog wel een keer heen, maarja ik wil zo veel haha.

Ooh echt had jij ook dat gevoel? Ook vanaf je eisprong al, of pas later? Ik vind het zo raar, heb normaal nooit echt ergens last van maar nu wel. Ook steeds lage rugpijn erbij

8. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ik had idd lage rugpijn, en dat gevoel van onder.. kan dat niet omschrijven maar heb dat wel vaker als ik ongi moet worden. Soort kramp tussen je benen- haha :p

Amerika is geweldig! Maar niet om te wonen haha. Dit is onze 4e keer in amerika. 3e keer florida en hebben begin dit jaar een roadtrip gedaan door west usa. Echt heel gaaf!

9. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    In florida elke keer naar dezelfde plek geweest dan, of elke keer ergens anders? Wel gaaf hoelang zit je dan in het vliegtuig?

Ik kan het ook niet echt omschrijven hoe het voelt, maar het is echt irritant. Alsof ik steeds moet plassen haha. Maar toen ik bij de gynaecoloog was, was het grootste eitje pas 6mm dus als die een dag later gesprongen zou zijn, dan is dat sowieso te klein om succes te hebben lijkt me:)

10. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ja 6mm is wel klein idd.. misschien is ie later nog gesprongen? Wel gebruik van gemaakt?

We gaan telkens naar een ander huisje maar wel zelfde plek, orlando/kissimmee. Is gewoon lekker weer en lekker niks doen haha! En heel betaalbaar. We hebben nu een huisje met bubbelbad in de achtertuin, en een ford mustang cabrio op de oprit! Echt heel relaxt!

11. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.838
    18.590
    113
    Vrouw
    lekker zeg Podex, ook al met vakantie..veel plezier nog
    :) maar dat zal wel lukken haha.

je weet maar nooit mikjee..kan ook raar lopen, lees wel vaker dat stelletjes net een afspraak bij de gynaecoloog hadden en ineens zwanger waren.. gun het je sowieso :)

met mij gaat het goed, jammer dat andere dames niet meer zo actief zijn op dit forum. Vind het toch wel leuk om hier ook nog mee te kletsen en te lezen hoe het met de andere gaat.

Ik moet nu nog zo'n 8 weken tot m'n verlof, daar zie ik echt naar uit haha en ik zie heel erg uit naar februari ala de kleine er is 😌

12. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Zo, dat gaat ook snel of niet? :) Heerlijk vooruitzicht!!

Het is hier de laatste tijd een stuk stiller inderdaad, wel jammer ja..

Vanmorgen had ik mijn temperatuur voor het eerst sinds máánden weer op 37 graden haha, heb dus nog een klein beetje hoop dat het onverwachts raak zal zijn nu:p Maar volgens mij kan het niet..

Weten jullie of een eitje dat nog te klein is, met resultaat kan springen? Of is dat echt pas vanaf ongeveer 20mm? Bij die echo vorige week was de grootste namelijk pas 6 mm, en een dag later heb ik mijn eisprong gehad? :( Dat snap ik dus niet haha

13. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Oh Podex, dat klinkt ook echt heerlijk!

Wij vliegen morgenavond weer terug.
    Vind het geen probleem, aangezien mn man niet mee is...
    Dus weer lekker terug naar huis enzo :)

Mikje, geen idee!
    Lekker irritant voor jou in ieder geval!
    Heb zelf al anderhalve week ofzo gevoelige borstel, echt zelfs tijdens het lopen...

14. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    @Nanoe: Geniet er dan nog maar ff van ! En neem maar een dik vest mee voor als je terugkomt, het is hier vies koud (vanmorgen alweer ruiten moeten krabben:$ )

Nu zit ik op 5dpo, dus over een week zou ik wel kunnen testen als de temperatuur dan nog steeds hoog is toch :p Ga er vanuit dat het onmogelijk is dat het raak is, dan kan het alleen maar positief uitpakken voor me haha:D

15. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Ga gewoon voor je duimen!!

Ja mn man zei ook al dat het koud was!
    Maar morgen warmer en regen begreep ik.
    Hier ook een flinke bui gehad hoor, maar ach.

16. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Veilig thuisgekomen Nanoe?:)

Zou ik het nog een week kunnen volhouden om niet een vroege test te doen? Ik word nu al gek! :$ Gisteren had ik een flinke daling in de temperatuur (wel 's nachts een keer wakker geweest), nu is deze weer een stuk omhoog geschoten. Zit nu op 7dpo, dus zou in principe over een week mijn NOD hebben..

Bijgevoegde bestanden:

17. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Oke... ik de k dat de gyn niet nodig is...
    Had tijdens de vakantie enorm gevoelige borsten, zelfs met lopen deed het zeer.
    Vannacht thuis gekomen. Ml wilde het gezellig maken, maar voelde gewoon vreemd.
    Dus dacht net, toch maar even test doen.
    Die van de action gedaan en is echt een knaller....
    Hoe bizar 😮
    Vanmiddag nog een keer kv 2v5 doen. Ben lichtelijk in shock geloof ik.
    Zou dat bloed van blaasontsteking dan toch innesteling geweest zijn??
    Zou dan nu zo'n 5+2/3 zijn denk?

18. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Wauww!! ECHT??:D:D:D Gefeliciteerd !:D

Heb je al een 2e test gedaan inmiddels?
    Van Action alleen zou ik niet durven uitgaan zelf haha.

19. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Nee ik ook niet, maar hij was echt in 30 seconde zo donker XD
    Wel uurtje later nog kv2v5 gedaan en teststreep stond er eerder dan de controlestreep.
    En vanmidag nog maar cb met wekenindicator gekocht en gedaan en die gaf 3+ aan.

Voor ml boekje gekocht met instructies tijdens zwangerschap, bevalling en daarna, en een fopspeen met papa is the best. Dit alles ingepakt met de testen en die mag hij zo openmaken :D

Ben zo benieuwd wat hij zegt!!
    Ik was vanmorgen in een soort van shock, omdat ik het totaal niet verwachtte, maar hij al helemaal niet volgens mij.

Ben daarnaast even nagegaan hoe en wat, maar denk dat mijn blaasontsteking geen blaasonsteking was. Maar innesteling, verklaart alles!
    Had ook alleen 's morgens wat bloed en amper wat, weeig gevoel en niet helemaal lekker, maar dat was het.

20. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

En de CB ;)

En tnx natuurlijk :D

Deel Deze Pagina