Deze strip afmaken en dan gaan we ervoor!Wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kvdv, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.838
    18.590
    113
    Vrouw
    Ahhh wat een goed nieuws en mooie testen ook! Ben je al wel wat langer zwanger ja.. gefeliciteerd hoor!! :)
    Hoop dat het goed mag blijven gaan en dat je een fijne zwangerschap hebt

2. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Dit is overduidelijk inderdaad Nanoe :cool:
    Nog een keer gefeliciteerd :D

De meerderheid is hier inmiddels zwanger geloof ik, gaat de goede kant op zo:D

3. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Tnx Spectre!
    Ja, compleet overdonderd XD

Ja, Mikje, nu jij nog!!
    Hoop echt dat je snel mooie test in je handen hebt!

Kan dus blijkbaar wel, want ondanks alles was mijn cyclus nu alsnog 10 weken.

4. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Nanoe, al een beetje van de "schrik" bekomen? 😆

5. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Ja!! Nu helemaal blij!
    Man heeft me de eerste 2 dagen alleen maar geplaagd, maar is nu erg lief :)
    Begin ook lekker misselijk te worden. Lekker hoor eten terwijl je misselijk bent en alles stinkt! :p
    Vind warm eten ook echt niet te eten momenteel. Maargoed, is allemaal tijdelijk en heb het er zeker voor over!
    Wat wel erg fijn is, is als ik misselijk ben en ik eet even wat en neem dan even 10 minuutjes rust dan is het ook vrijwel over.

Heb me ook aangemeld bij moeders voor moeders, zij komen woensdag langs.
    En eerste echo staat gepland (merk nu dat dat echt een moment is om naar toe te leven, dan heb je pas echt bevestiging).
    Verder zijn we erg blij, maar ook erg realistisch, het kan nog fout gaan, dus durven we ook nog niet te blij te zijn.

Jij vrijdag weer naar de gyneacoloog, ben benieuwd wat de uitslagen zijn en wat de vervolgstappen zijn!
    Hoop echt dat ze je goed kunnen helpen en dat het aanslaat!

6. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Nanoe wat goed om te lezen! Haha net als bij mij dus, afspraak bij de gyn en al zwanger! Gefeliciteerd!

7. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Dank je :)
    Haha ja, je zei het al!
    Alleen had ik nog net geen afspraak gemaakt ;)

8. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Oeehh leuk! Heerlijk uitkijken naar je 1e echo! 😆

Vrijdag weer naar de gynaecoloog idd. Word nu al nerveus haha! En nog geen menstruatie, plus een temperatuur die elke dag schommelt tussen hoog en laag haha

9. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Mikje, ja dat is echt aftellen!
    Maargoed, drukke week voor de boeg, dus dan gaan de dagen snel :)

Oh, er is bij jou ook geen wijs uit te worden he.
    Zo vervelend!

10. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    pffff ik word gek! vandaag weer stijging in temperatuur..
    Zal die eisprong-indicatie wel goed zijn in FF? Kan toch niet normaal zijn deze pieken en dalen :( Vanmorgen weer hoger, 37.04

Bijgevoegde bestanden:

11. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.838
    18.590
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd voor vrijdag Mikjee. Hoop dat je wat wijzer wordt en dat ze, indien nodig, meteen medicijnen mee kunnen geven. Dat wachten lijkt me ook best akelig..

Het ergste gaat over Nanoe, is ook heel herkenbaar, ik had in het begin ook totaal geen zin in warm eten s avonds..het idee van koken alleen al maakte me misselijk.. hoop dat het meevalt en dat je niet moet overgeven. Spannend de eerste echo! Is inderdaad een moment om naar toe te leven :)

Hoe is het bij jou Podex? Voel je je goed?

12. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Vanmorgen test gedaan voor de zekerheid, negatief..
    Inmiddels al op dag 84 en nog geen menstruatie te bekennen...
    Dit is dus mijn langste cyclus ook :(:$ Niet leuk!

13. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Wow Mikje! Bizar he!
    Toen ik terug kwam van vakantie zat ik op dag 81, vond het toen ook echt niet leuk meer. Dus snap beetje hoe je je voelt.
    Had alleen een wat ander eind.

Hopelijk kun je snel met volgende ronde beginnen, want zo sta je ook maar stil!

14. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Gadverdamme, ben gewoon zenuwachtig voor vanmiddag:(
    Stiekem ben ik toch bang voor slecht nieuws ofzo denk ik.
    Zo nog half dagje werken en dan is het gelukkig al bijna 4 uur....

Temp was gedaald naar 36,55, dus was al voorbereid op menstruatie die eraan ging komen. Is het vanochtend weer 36,95 ! Dit is zó frustrerend..

15. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Vanmiddag heb ik toch te horen gekregen dat ik PCOS heb. Bloedonderzoek was allemaal goed, net als de echo van vorige week.
    Ik heb nu 2 soorten medicatie voorgesteld gekregen: Provera en Clomid.
    De 1e is om de menstruatie op te wekken, dit wil ik nog even achterwege laten omdat ik op dag 86 zit en het dus waarschijnlijk niet heel lang meer gaat duren nu.
    Clomid is om de eisprong te laten plaatsvinden. Dit moet ik dan 5 dagen nemen, vanaf de 3e dag van de menstruatie. Omdat alles er verder juist hardstikke goed uitziet, verwacht ze dat bij mij de laagste dosis al voldoende moet zijn om dit vlot te laten verlopen. Heb nu recept voor 3 rondes Clomid 50mg meegekregen.

Iemand van jullie hier ervaring mee??
    Al met al, toch een goed en duidelijk gesprek gehad met toch positieve vooruitzichten nu :)

16. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Oh fijn dat je duidelijkheid hebt!

Moet je nadat je clomid hebt geslikt ook langskomen voor folikel meting of dat niet?
    Duim zo dat dit voor jou gaat werken!!

17. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.838
    18.590
    113
    Vrouw
    fijn dat je nu meer weet en dat het er verder eigenlijk allemaal goed uit zag.. hoop dat het z'n werk gaat doen voor je :) is je gegund na zo lang wachten

18. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik hoef niet langs te komen voor follikelmeting, omdat ik meerdere eitjes heb die actief zijn is ze daar bij mij niet zo bang voor dat ze niet goed genoeg groeien. Wel mag ik langskomen voor een echo om te kijken hoeveel eitjes er op springen staan, omdat er een verhoogde kans op een meerling is. Als er dan meer eitjes gaan springen kunnen we zelf beslissen of we het gezellig gaan maken of niet.

19. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Oke, dat is fijn!
    Hopelijk breekt je ongi snel door en kun je gaan beginnen!

20. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik ben benieuwd! Als het alsnog erg lang gaat duren kon ik altijd nog de Provera alsnog meekrijgen om de menstruatie te gaan opwekken.
    Wel fijn dat ik nu voor mezelf duidelijkheid heb, toch fijn om te weten dat verder alles gewoon prima in orde is :)

Hoe is het met jullie, dames?
    Volgens mijn ben ik onderhand de enige die nog niet zwanger is hier van de actieve dames :p:p

Deel Deze Pagina