Ja precies! Snap dat volledig, je weet nu gewoon wat er aan de hand is! Met mij gaat het goed hoor 'S morgens beetje misselijk, maar stelt weinig voor. Vooral erg moe, maargoed, slaap daardoor wel erg lekker
Gister babyshower gehad. Werd behoorlijk op de proef gesteld. Zat tussen 2 meiden uit onze vriendengroep die allebei ook zwanger blijken te zijn nu. Kom je dan op zo'n dag achter.. best lastig om dan de schijn op te houden Ik wilde echt naar huis, maar wilde natuurlijk haar babyshower niet hierdoor laten schieten..dus toch maar gebleven. Ze hadden het wel door bleek achteraf, aangezien ik met de minuut stiller werd. Helemaal zuur als je dan hoort hoe snel het raak was, dat ze daar niet op gerekend hadden
Fijn dat de misselijkheid meevalt nanoe.. hopen dat het zo blijft. Dat is wel begrijpelijk mikjee.. natuurlijk wil je ook blij zijn voor hun, maar je word er wel weer mee geconfronteerd. Weten hun ervan of niet? Anders zouden ze er ook wel rekening mee kunnen houden.. Ik heb dat met mijn zus, zij kan zelf geen kinderen krijgen, heeft een geadopteerd kindje, maar ik vond het echt lastig om tegen haar te zeggen dat ik zwanger was.. heb het daarom ook niet met de hele familie bij elkaar bekend gemaakt. Heb het tegen haar verteld toen ik een keer bij haar langs was... Dus zo zie je dat het van twee kanten lastig kan zijn hoor. Duim voor je, wie weet kunnen ze volgend jaar voor jou een babyshower geven
Nee, ze wisten het niet. En de 1 verlulde zich per ongeluk haha, toen volgde de 2e ook maar met opbiechten scheelt ook een paar dagen tussen ze, echt zo toevallig! Hoop echt dat ik snel ongesteld word nu, dan kan ik met die Clomid aan de slag in de hoop dat er dan een normale cyclus & eisprong volgt
Ja dat zijn dan echt lastige momenten he! Zeker als het zo snel gaat! Hoop en duim echt dat deze ronde jouw ronde wordt. Gun het je echt!
Lief dat je aan me denkt Nog steeds hetzelfde! Wachten op menstruatie... bijna een mijlpaal: Cyclus van 100 dagen dag 97 nu pff Hoe is het met jou nu? En de andere dames natuurlijk?
Wow! Kun je dan nu onderhand niet die provera ophalen? Dit schiet ook niet op! Ja met mij gaat het goed, bijna echo! Vind het erg spannend, dan echt de bevestiging.
Sorry ik ben een tijdje niet online geweest! Prive en werk erg druk gehad. Ook kreeg ik geen emails meer dat er iets was gezegd op het forum(jammer). Ik zie dat er een aantal zwanger zijn geworden Gefeliciteerd!! Mikjeee ik heb niet alles gelezen maar succes met alles zal niet altijd makkelijk zijn. Met mij gaat alles goed. Volgende week laatste weekje werken en dan met verlof. Ze is al ingedaald en ik merk nu wel dat het iets zwaarder gaat worden. Moeheid slaat weer toe en ze is erg actief.
Balen zeg Mikjee..nog steeds aan t wachten 😐 kun je al wel beginnen met clomid of moet je dan eerst ongesteld worden? Of hoe werkt dat ? Leuk om weer wat van je te lezen sab.. spannend hoor, echt aftellen nu! Geniet van je verlof! Ik ga vanaf 1 januari met verlof zie er ook echt naar uit. Slaap bar slecht de laatste weken. Maar verder gaat alles goed en is bijna alles geregeld.
Sab, spannend! Toe aan verlof? Leuk lijkt me dat alles regelen en zorgen dat alles klaar is! Vandaag eerste echo gehad en gelukkig is alles goed met onze garnaal Ook 3 dagen verder gezet, dus nu ineens over de 9 weken heen. Super fijn om nu echt een bevestiging te hebben!
Sab, dat schiet al aardig op bij jou! Nog maar een paar weken en dan is het al zover! toe aan verlof, of had je liever nog wel even door gewerkt? Spectre jij bent ook al lekker op weg zo.. echt leuk om te lezen dat het goed verloopt bij jullie allemaal Nanoe, helemaal vergeten ! Wat super dat alles goed was bij je echo Ik wacht nog steeds op menstruatie, dag 100 gepasseerd nu met de clomid kan ik beginnen op dag 3 van mijn cyclus, maar als deze cyclus niet eindigt dan schiet het natuurlijk niet op. Moet nog ff bellen voor die Provera, vergeet ik steeds haha. Heb een nieuwe afleiding gevonden, ga proberen een online verkoop op te zetten met verkoop van baby-, kinder- en decoratiespul. Dus nu leuke dingetjes aan het inkopen steeds en over een tijdje als ik genoeg op voorraad heb beginnen. Zit ik niet steeds met mijn kop bij werk of hormonen
Super nanoe dat de echo goed was! Geeft toch een geruststelling he Lastig Mikjee, maar goed dat je een nieuwe afleiding hebt gevonden! Ben wel benieuwd welke spulletjes dat zijn..
Wow, baalmoment gisteren! Had het ziekenhuis gemaild over de Provera, was hun mail terug naar mij in mijn spam gekomen, oops Dus die zag ik gisteren pas... Gelijk maar terug gereageerd dus weer, hopelijk begin van aankomende week weer antwoord van ze. Had het dus waarschijnlijk in de tussentijd al geregeld kunnen hebben onderhand allemaal
Balen!! Hopelijk deze week ophalen en ermee gaan beginnen! Ja, is zeker een geruststelling! Was voor ons wel echt een punt dat als de echo goed was, we ook echt blij konden zijn
Ohh balen mikjee, inmiddels al wat gehoord? Ja begrijpelijk nanoe. Was bij mij ook hoor, toen durfde ik pas echt blij te zijn. Ik kan echt niet geloven hoe snel de zwangerschap is gegaan 😮 echt bizar hoe snel de tijd gaat..... weet nog dat ik m'n eerste positieve test in handen had en nu kan ik al gaan aftellen tot we de kleine in onze handen hebben....
Balen zeg Mikjee! Ja echo s blijven iets moois en ook de bevestiging dat het dan ook goed gaat vergeet je nooit. Ik ben nu wel toe aan verlof 4 wkn vooraf best pittig deze laatste weel. Je wil zelf heel graag maar je lichaam zegt wat anders dus daar ga je naar luisteren. De knop gaat soort om in je hoofd je wil met andere dingen bezig zijn.
Hier gaat het wel goed hoor. Wel moe en last van maagzuur 's avonds, maar ach. Vandaag op mn werk even gekeken met de echo en hij was lekker druk Jij kan ook al aftellen tot je verlof Spectre of niet? Mikje, hoe gaat het nu? Al begonnen met medicatie?
Hier alles goed! Fijn om te lezen dat het met jullie ook goed gaat! Wij weten nu dat we een jongen krijgen!! 💙