Oh wat leuk Podex! Ook al druk met spulletjes aan het uitkiezen? Wij willen donderdag naar Babypark in Gouda gaan en dan gewoon eens kijken wat er allemaal is. Zodat we beetje kunnen orienteren.
Leuk Podex een jongen!! nu kun je echt gericht gaan shoppen, dat vond ik nog wel het leukste 🤗 Oriënteren op baby spullen is altijd leuk Nanoe, hoop dat jullie wat tegen komen...hebben jullie een beetje dezelfde smaak of geeft je vriend er niet veel om? Volgende week is mn laatste week alweer op het werk!! Geniet er maar van dames want de zwangerschap vliegt echt voorbij..Had ik van te voren niet gedacht dat het zo snel zou gaan... nu ben ik stiekem ook wel blij dat het er bijna op zit want het wordt nu best zwaar.. heb totaal geen conditie meer en slaap heel slecht. Verder lig ik ook veel te piekeren.. tegen de bevalling zie ik niet op, maar meer de periode daarna.. Heb nog nooit een baby verschoond of aangekleed of in bad gedaan 😱 wordt er een beetje onzeker van.. Maar gelukkig heeft de kraamzorg me van de week gerustgesteld bij de intak, zij gaan echt alles uitleggen enz.
Spectre, ja kan ik me voorstellen! Heb heel veel opgepast, ook op die hele kleintjes, maar van je eigen is toch weer anders! We hebben behoorlijk dezelfde smaak. Soms vind hij iets leuk en ik niet of andersom, maar meestal vinden we hetzelfde wel leuk. Dus dat is erg makkelijk. En sommige dingen beslis ik gewoon. Weet bijvoorbeeld precies wat voor kinderwagen ik wil en ben daarin ook niet te verbuigen. Mn man wilde eerst iets anders, maar ben duidelijk geweest en ook waarom en toen was het goed
Dat is wel fijn Nanoe dat je het meestal wel eens bent met elkaar qua smaak Voor welke kinderwagen ga je? Mijn partner geeft er eigenlijk niet veel om, hij laat mij het meeste beslissen. Bij grote aankopen zoals de babykamer en kinderwagen heb ik wel zijn mening gevraagd, maar net als dekentjes en Lakentjes etc. heb ik gewoon besteld zonder te vragen en dat vind hij ook niet erg. Hoe is het met de anderen? Fijne jaarwisseling alvast!
We zijn er nog niet over uit. Gaan daar later rustig naar kijken en advies inwinnen. Maar hij snapt nu hoe en wat en heb hem vandaag ook laten voelen hoe dat rijd en hij snapt het nu wel
Leuk joh Podex, een jongen Wel spannend Spectre, die laatste periode die je nu nog te gaan hebt, voor je het weet heb je dat kleintje heerlijk in je armen Zo, vandaag dag 5 van de 6-daagse Provera-kuur, alleen morgen nog en dan menstruatie afwachten Nu inmiddels een 4-maanden durende cyclus, bahbah Dus kom maar op, dan kan ik met de Clomid van start in de hoop dat deze dosis van 50mg al gaat aanslaan ! Hieronder trouwens het linkje naar mijn pagina die ik heb opgezet, voor die baby/kinder decoratie waar ik mee begonnen ben Merk wel dat ik hier in ieder geval mijn afleiding in vind. De laatste tijd ben ik echt mezelf niet Dit werkt tot nu toe wel aardig haha https://www.facebook.com/TheSweetStarlight/
Mikje, wat een leuke spullen!! Oh en die dekentjes echt wel opnemen hoor! Die uiltjes zijn echt fantastisch! En hoop echt dat je een goede start mag gaan maken in 2017!! Dat de Clomid gewoon gaat doen wat hij moet doen en dan een mooie positieve test!
Ja ze zijn leuk hè? Heb er al weer wat bijbesteld zostraks met verschillende printjes. Dan heb ik ook een wat breder aanbod heb er nu ook 1 met minky stof op het oog, die ik ook wil toevoegen. Alleen mijn probleem is dat ik teveel dingen leuk vind Jullie nog leuke plannen vanavond?
Ja, maar kan het me goed voorstellen! Het uiltjeskleedje mag in ieder geval hierheen! Te leuk! Wij gaan zo naar mijn ouders toe. Hond mee, thuis wel lampen en tv aan voor de katten. Gelukkig zijn ze vandaag hele dag al super relaxed!
Super leuk die spulletjes Mikjee! Ik vind die appel en peer lampjes ook zo leuk 😋 Wij zijn bij oudjaar naar de buren gegaan, lekker makkelijk en in de buurt had ook geen zin en puf om weg te gaan en dan s nachts nog terug te moeten rijden.. Vandaag m'n eerste verlof dag, heb de kerst spullen opgeruimd en alvast een baby wasje gedaan
Wij zijn met oud&nieuw ook thuis gebleven. Volgens mij zijn het bij mij ook echt wel de hormonen die meespelen, heb echt nergens zin in en hang liever gewoon het hele weekend op de bank Temperatuur weer wat gedaald zat vanmorgen op 37,06. Verwacht dus dat de menstruatie er toch wel aan zit te komen nu Heb met oudjaar echt gelachen om onze honden. Met zijn 2'en in de tuin zaten ze mooi de pijlen in de lucht te volgen etc. Binnen zat de oudste mooi door het keukenraam te kijken, kon die mooi alles boven de huizen uit zien komen. De jongste die werd continu boos op de vuurpijlen ofzo, zag die een pijl gaan stoof die richting het raam met zo'n lekker schel blafje Idioot dat die is ghehe..
Hahah dat ze niet bang waren ! Onze kat kroop zo ver mogelijk weg achter de bank in een hoekje. 'S avonds toen we naar de buren gingen, hebben we de gordijnen dicht gedaan, een lampje aangehouden en de deur naar de kelderkast open gelaten zodat hij daar kon wegkruipen 😝
Woehhoeee ! De Provera heeft zijn werk gedaan! Gisteren eindelijk ongesteld geworden, dus 3 dagen na de Provera Belachelijk ook eigenlijk, een cyclus van 127 dagen gehad Morgen dan starten met Clomid, hopen dat dit ook direct aanslaat met de 50 mg dosis. & Nanoe: je pakketje is gisteravond op de post gedaan, zal morgen wel aankomen denk ik
Fijn Mikje!! Nu keihard duimen dat de clomid wat doet!! Moet je op controle komen voor echo of dat niet? Ben benieuwd!! Hopelijk mogen jullie binnenkort ook spulletjes gaan verzamelen!
Super fijn Mikjee! Hopelijk gaat het z'n werk doen Hoe is het met jou nanoe? Veel last van kwaaltjes of valt het mee
Mikjee wat een goed bericht! Ik hoop dat het snel werkt en dat je dan ook een mooie positieve test in je handen mag houden. En leuke site ons kamertje is helemaal ingericht met die little love company peertjes/wolkjes Spectre al blij met je verlof? De dagen vliegen voorbij voor je het weet komt de uitgerekende datum op je af! Hier is alles nog rustig maar ik snap nu wel dat ze over de laatste loodjes beginnen! Je lichaam kan opeens veel minder, sneller moe en met dingen doen harde buiken! En savonds standaard paar keer eruit of je ligt niet lekker of je moet weer naar de wc. Hier staat alles nu echt klaar
Spectre, kwaaltjes vallen wel mee. Begin nu ook echt weer minder moe te worden en heb ineens weer energie! Lig nu ook niet meer om 8 uur op bed enzo, best wel fijn! Alleen nog wat maagzuur, maar verder gaat het nu prima! Sab, voor jou wordt het nu echt spannend!!
Wauww Sab, nog maar 9 dagen te gaan Heel veel succes met de laatste loodjes Hier vandaag dag 4 van de cyclus, dag 2 met Clomid. Op dag 10 ongeveer zou ik nog een echo kunnen maken om te zien of de eitjes nu goed groeien en zullen gaan springen, maar ook hoeveel omdat er verhoogde kans is op meerlingen. Die echo moet ik zo voor bellen, nog geen afspraak voor gemaakt. Zal dan volgende week donderdag zijn denk ik.. Merk wel dat ik nu alweer iets vrolijker ben als de laatste tijd omdat dit toch zijn werk doet na 4 maanden geen menstruatie te hebben gezien
Ohhh spannend sab!! Nu kan het ieder moment komen Ja geniet heerlijk van m'n verlof, al dacht ik het wat rustiger aan te gaan doen, maar dan ben je toch weer bezig met de laatste dingetjes in orde te maken, zoals de babywas etc 😅 Moet misschien nog aan de staaltabletten want hb was gezakt van 6.5 naar 6.0, terwijl ik al op advies floradix gebruik. Volgende week bloedprikken en met die uitslag bepaald ze of staaltabletten moet nemen. Fijn dat de kwaaltjes mevallen nanoe en dat je weer wat meer energie hebt erg herkenbaar trouwens.
Spectre, je bent toch lekker thuis! Vandaag mn verlof geregeld, ga ook lekker met week 34 met verlof. Dat betekend nu nog 20 weken werken En heb nog 2 weken vakantie achter mn verlof aangeplakt. Mikje, ja je zit dan toch maar te wachten. Nu kun je weer wat en voor je gevoel misschien ook weer voorruit?