Gefeliciteerd met Milou! Heftige bevalling achter de rug dus hoe gaat het nu met je & met de kleine meid alles goed? Hopelijk mag je snel naar huis! Geniet ervan samen
Echo was echt niets te zien, dus de 50mg dosis was te laag heb nu dubbele dosis, 100mg per dag. Nu dag 3 van de 5, dus hoop echt dat dit wel iets gaat doen!
Balen dat de 50 niks deed... Hopelijk de 100 wel! Ga je nu wel tempen om eisprong in de gaten te houden?
Ik hoop het ook ja! Met de 100mg merk ik wel dat ik er last van heb, ben elke keer na die pillen misselijk en een branderig gevoel helemaal van mijn keerl tot aan mijn maag, heel irritant zal wel door de hogere dosis komen denk ik. Temperaturen deed ik al maar dat had natuurlijk geen zin zonder eisprong Hopelijk ga ik binnenkort er wel een eisprong in terugzien! Hoe is het met jou nu?
Hopen dat de 100mg wel z'n werk gaat doen! Hoe is het nanoe? Willen jullie eigenlijk het geslacht weten of blijft het een verassing? Al baby inkopen gedaan? Hier is alles nog rustig.. maar dat is niet erg, baby mag nog wel een weekje wachten 😋
Misschien dat de rest van je lijf er dan ook wat mee doet Spectre, wordt voor jou nu ook echt spannend!! Wij willen niet weten wat het wordt, tenzij we het zelf zien. Hebben 28 januari de 20 weken echo (eigenlijk 21 weken) en 2 dagen later een 3D/4D echo voor het Youth onderzoek, dus ben benieuwd of we het dan echt niet weten Ben inmiddels ook wel benieuwd. We gaan maandag alle spulletjes kopen, dus kinderkamer, wagen, maxicosi, box ed. Laten alles nog wel in dozen zitten, maar willen de kast vast opzetten, zodar we onze spulletjes erin kunnen zetten en het netjes blijft. En verder gaat het goed! Nog heel licht last van slecht sluitend maagklepje, maar is goed te doen! Rug/bekken gaat nu ook goed, vooral niet tillen en oefeningen blijven doen.
Ja wachten duurt lang, baby mag wel komen Ik zit hier op het forum in een groepje 1-15 februari uitgerekend en meer als de helft is al bevallen, veel ook al in januari 😮 echt bizar haha, ik hoop dat hij deze week er is..zaterdag ben ik uitgerekend. Hoe is het met jullie verder?
Succes met de laatste loodjes Spectre! Ik weet hoe je je voelt. Ik was de laatste van ons groepje in januari. Ik duim hard met je mee Mikje. Nanoe spannend 20 wkn echo! Ik kan zelf alles zo herinneren als de dag van gisteren. Tijd vliegt echt! Milou is nu alweer 2 wkn oud.
Heel veel succes Spectre, met de laatste loodjes! Hoe is het met jou en de kleine Sab, alles goed? Tijd vliegt hard voorbij, geniet ervan Ik zit te wachten op een eisprong nu, maar ovulatietesten zijn geen peil op te trekken dus ik zit mezelf alweer gek te maken..
Spectre, baby komt wanneer die komt. En als die besluit eerder of later te komen.... Je wilt hem gewoon zo graag eindelijk ontmoeten! Sab, 2 weken alweer!! Gaat alles goed? Mikje, spannend, ben heel benieuwd! Hopelijk helpt de 100mg wel! Ik heb over 3 weken de 20 weken echo en 2 dagen later een 3D echo voor het youth onderzoek. Even ons kleintje weer zien! Voel hem nu wel regelmatig redelijk goed, dus dat is ook fijn.
Ja dat sowieso, hij komt wanneer hij er klaar voor is Hoop dat inleiden niet nodig is... Hmm lastig Mikjee, gingen ze nog wel kijken of er een eisprong is? Of is het echt weer afwachten? Duim voor je dat de medicatie z'n werk gaat doen. Gaat snel he de tijd, met een kleine nog meer volgens mij.. geniet van de kleine meid Sab. Wanneer moet je weer gaan werken? Leuk Nanoe een 3D echo, geven echt mooie plaatjes van de kleine als het er goed voor ligt En ook wel spannend straks de 20 weken echo.. ik was daar toch een beetje nerveus voor, eigenlijk bij iedere echo wel, maar de 20 weken echo is natuurlijk echt uitgebreid.
Mikje, weet je al wat meer? Hoop zo voor je dat de 100mg aanslaat! Misschien dan niet in 1x raak, maar heb je in ieder geval iets dat werkt! Kun je echt aan de slag. Sab, nog alles rustig? En vind de 20 weken echo ook wel wat spannend ja. Ze hebben tot nu toe niet echt gekeken of er iets mis was. Alleen gezegd dat alles er tot dan toe goed uit ziet, maar met 20 wkn gaan ze toch echt goed kijken.... En heel veel zin in de 3D echo, dan is het echt echt echt zegmaar En begin steeds nieuwsgieriger te worden of het een jongen of meisje is.... Maar zijn er nog steeds niet uit of we het echt willen weten XD
Hier gaat alles goed! We hebben niets te klagen ze is echt een schat je hoort der bijna niet! En komt nu snachts om 4 a 5 u ze is ook wel iets groter en zwaarder dan gemiddelde baby maar ze doet het echt heel goed. Ik moet begin mei weer beginnen. Nu nog even genieten! Maar tijd vliegt echt. Hoe gaat het met jullie?
Wat goed om te horen! Fijn dat ze niet zo heel vaak komt dan 's nachts. Fijn voor je nachtrust Geniet nog even lekker van haar!
Spectre, bij jullie de kleine al geboren?? Heerlijk Sab, dat jullie meisje het zo goed doet! En ideaal dat het 's nachts ook zo goed gaat. Wat leuk Nanoe, die 2 echo's die eraan komen! Ik ben benieuwd of jullie het geslacht nu uiteindelijk alsnog willen weten of niet Hier goed nieuws: heb vorige week eisprong gehad en zit nu op 7dpo! Ei is dus gesprongen met 18-20mm, want bij de echo was er 16mm gemeten. Ik hoop echt zo dat het in 1x raak is natuurlijk!!! Maar zo niet, dan weet ik in ieder geval dat deze dosis van 100mg wel goed is, hier ga ik dan mee verder.
Woew, wat fijn Mikje! Eindelijk! Nu duimen dat het raak is! Haha en mn man zei gisteren ook wel, is toch wel makkelijk om het te weten. Dus weten het over twee weken denk ik toch wel Gisteren hebben we de meubels in elkaar gezet. Ik wilde alleen de kledingkast in elkaar zetten, maar ml ging vrolijk verder met ledikantje en daarna met de commode. Die wilde het dan ook meteen af hebben. Ook matrasje er meteen ingelegd, zo grappig om te zien. Hij zei eerst, na met een week of 34 gaan we de meubels wel in elkaar zetten 😁
Wat fijn Mikjee! Zou mooi zijn als het in 1x raak is en andrrd weet je in ieder geval dat die dosis goed is ja ik hoop het voor je! Leuk Nanoe! En herkenbaar van die meubels haha als het eenmaal in huis is, wil je dat het zo snel mogelijk staat maar ben benieuwd of jullie toch gaan besluiten het geslacht te weten...gaan jullie het dan ook delen of houden jullie het dan voor jezelf? Hier nog geen baby helaas... moet nog een weekje afwachten en als het er dan nog niet is gaan ze kijken om te strippen... ben zo benieuwd
Rommelt het al wel wat of is het nog gewoon totaal stil Spectre? Na die 40 weken zit je er denk ook echt op te wachten of niet? We houden het geslacht sowieso voor onszelf. Dus moet dan wel opletten met kleertjes enz kopen dat ik dat echt doe waar alleen mn man bij is. Anders heeft iedereen het zo door. En dus ook niet heel enthousiast alles laten zien enzo