Deze strip afmaken en dan gaan we ervoor!Wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kvdv, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Spannend hoor Spectre! Hopelijk komt hij alsnog snel uit zichzelf 😊

Leuk toch Nanoe, dat er toch al meer staat als eigenlijk de bedoeling was? Denk dat dat al snel verleidelijk is hoor als je toch de spullen al in huis hebt..

Heb wel vlagen rugpijn de laatste paar dagen, net of ik ongesteld moet worden. Daar is het nu nog te vroeg voor, dus vraag me af of dit nu een goed of slecht teken is..

2. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.577
    113
    Vrouw
    Dat is inderdaad oppassen met kleertjes kopen etc. En je verspreekt je ook heel snel hihi. Maar het gericht kopen is wel heel leuk hoor. Heb je toch wat meer keuze..
    Qua kamer inrichting / boxkleed etc. hebben wij het neutraal gehouden (grijs, wit en mint groen)
    Kleertjes hebben we wel echt op geslacht gekocht.

Het rommelt wel wat bij mij, maar niet echt dat ik kan zeggen dat ik al dagen last heb van voorweeën ofzo..
    Het wordt nu ook wel zwaarder, heb niet meer echt puf of zin om de deur uit te gaan maar thuis zitten is ook niet alles..

Spannend mikjee.. kan vanalles zijn natuurlijk, maar ik had dat wel, zo'n menstruatie achtige rugpijn. Ben benieuwd, zal voor je duimen :)

3. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Mikje, ik heb de eerste 3 weken menstruatie achtige pijn gehad, met de overtuiging dat ik ook echt ongesteld ging worden.
    En vervolgens bijna van de wc pot afgevallen omdat ik toch zwanger bleek :p

Spectre, klopt, is ook veel leuker.
    Vind zelf dat er vrij weinig keus is in unisex kleertjes.

En leuk, wij hebben wit, hout en mintgroen.
    Muren zijn wit en aan kleding dus hout en mintgroen.

Hoop voor je dat jullie klein boefje gauw komt!!

4. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Mikje! Ik duim voor je

Nannoe leuk he alles uitzoeken! Wij hebben ook mint en wit! Stel dat we een tweede krijgen over paar jaar kunnen we het kamertje nog steeds gebruiken.

Ik weet hoe je je voelt Spectre. Zodra het zover is dan voel je het ook echt. Er wordt dan iets aangemaakt in je lijf waardoor je in een bubbel leeft. Tijdsbesef heb je dan niet meer en alles gaat zeer snel.
    Succes en ik hoop dat het van zelf komt. Strippen heeft bij mij wel geholpen.

5. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Heel leuk :D
    Vanmorgen weer controle gehad, alles was goed, bloeddruk lekker laag.
    Hartje klopte mooi, was alleen kort te horen, want kleintje was lekker druk.
    Had ze hem gevonden, bewoog hij weer en weg was de hartslag.
    Ze moest er erg om lachen, maar klonk wel goed :)

6. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Spectre, al bevallen?? :D

Heerlijk Nanoe, dat de kleine zo lekker actief was, leuk!

Inmiddels zit ik op 12dpo en is mijn temperatuur weer gestegen. Ik begin toch steeds meer te denken dat het dit keer raak is.
    Met alles wat ik eet (of drink af en toe) krijg ik erna last van maagzuur / misselijkheid al een week lang & ik heb grote opgezette tepels wat ook met kou zeer doet.. Moet me nu toch gaan inhouden om niet al te gaan testen..

7. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Mikje! Ik hoop het zo voor je!

Mooi om te horen he snelle hartslag. Gelukkig dat alles goed is blijft spannend.

En Spectre strippen of is het toch van zelf gekomen?

8. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Oh wat spannend Mikje!!
    Wanneer wil je gaan testen?

Spectre, ben erg benieuwd hoe het nu gaat!!
    Al nieuws? :D

Ik ben nu echt aan het aftellen naar de 20 weken echo...
    Nog 11 dagen.

9. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.577
    113
    Vrouw
    Ohh wat spannend Mikjee!! Ik hoop het voor je :)

Voor jou ook spannend Nanoe, 20 weken echo. Hoop dat alles in orde is, is toch ook weer een soort van geruststelling. Hebben jullie trouwens de nipt test gedaan? Wij hebben daar niet voor gekozen, aangezien het een kansberekening is etc.

Ben helaas nog niet bevallen..gaat wel erg lang duren zo. Vandaag een poging tot strippen gedaan, maar ik had nog geen ontsluiting. Maandag moet ik terug en dan ook, zo nodig, een afspraak bij de gynaecoloog maken..
    Mn buik is best onrustig de laatste dagen en veel last van mn rug, maar het zet niet echt door helaas.

10. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Blijft spannend dus!
    Hoop echt dat het doorzet voor je dit weekend!

Wij hebben niets laten testen, is idd kans berekening en zouden er toch niets mee doen.
    Als er echt wat is dan horen we dat over anderhalve week wel.
    Maar hoop natuurlijk dat hij/zij helemaal goedgekeurd wordt ;)

11. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spectre hoe is het gesprek met gynaecoloog gegaan? Ik hoop voor je dat het van zelf alles begint. Je lichaam zet zo alles om dus je weet het nooit.

Nanoe wij hebben de test toen ook niet gedaan. 20 wkn echo gaf ind ook aan dat alles goed is. Achteraf had ik wel extra echo s gemoeten maar dat is achteraf.

Hoe gaat het Mikje?

12. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Spectre, ik neem aan dat hij inmiddels geboren is, aangezien je al anderhalve dag niet meer gereageerd hebt :p
    Hoop het heel erg voor jullie en ook dat alles goed is gegaan!

Mikje, hoe is het nu met jou?
    Nu weer aan de clomid? (Volg je ook via ander topic om beetje op de hoogte te blijven ;) )

Hier vandaag oo de helft!
    Nog weekje tot de 20 weken echo!!

13. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Oh leuk om naar uit te kijken, je echo volgende week :D

Bij Spectre is de kleine vast al wel geboren nu denk ik inderdaad.. ben benieuwd!

Ja helaas ben ik zondag ongesteld geworden, gisteren dus weer begonnen met de Clomid ;) Over een week maar weer beginnen met ovulatietesten, nu kan ik eindelijk een positieve test krijgen!

14. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Spannend! Wel heel fijn dat je nu iets hebt dat gewoon goed helpt.
    En dat 100mg alleen genoeg is! Nu kun je tenminste gewoon rekening houden met een normale cyclus.
    Dit keer ook bijwerkingen van de clomid?

Hoop dat alles goed gegaan is bij Spectre en dat ze nu heerlijk aan het genieten is!
    Maak me wel een klein beetje zorgen, als ik eerlijk ben.

Gisteren met mn moeder naar de negenmaandenbeurs geweest en wat leuke spulletjes gekocht.
    4 leuke rompertjes, nog spulletjes van bebe-jou, 2 boeken van Pauline Oomen die nu gesigneert zijn :)
    En we hebben definitief de knoop doorgehakt dat we willen weten of we jongen of meisje krijgen, zo benieuwd!!

15. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.577
    113
    Vrouw
    Hallo meiden, ik ben inderdaad al bevallen 😊 20 februari in de ochtend gestript en daarna is het meteen begonnen.. 's avonds om 10 voor half 12 was hij er. Best een zware bevalling, hij is dmv de vacuüm gehaald, maar gelukkig gaat alles goed. Hij heet L.iam, rustig kereltje, we genieten enorm💙

Jammer dat he ongesteld bent geworden Mikjee, maar wel positief dat je nu weet dat de clomid werkt :)

16. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Gefeliciteerd Spectre!!
    Lekker genieten van de kleine man!
    Hopelijk gaat met jou nu alles goed?

17. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.577
    113
    Vrouw
    Dankjewel! Iedere dag gaat het een beetje beter, best wat bloed verloren dus was erg slap en moe en heb hechtingen die nog even moeten genezen.
    Nu steeds wat meer energie en de nachten gaan tot nu toe ook heel goed, hij komt maar 1 keer voor een voeding :)

Leuk dat jullie besloten hebben om het geslacht te weten. Hadden jullie de 20 weken echo al gehad? Ik weet het niet meer zo goed

18. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Doe rustig aan! Gewoon rustig herstellen.
    Fijn dat hij maar 1x komt voor de voeding, dat scheelt echt zo enorm!
    Had toen kittens die ik iedere 2 uur moest voeden, toen ik naar 3 uur ging merkte ik dat al.

Wij hebben morgen de 20-weken echo!

19. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spectre gefeliciteerd mooie naam. Rust goed uit ook al is dat moeilijk. De weken vliegen voorbij. Maar wel lekker snachts 1 voeding. Heeft hij niet veel last gehad van vacuümpomp?

20. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen dat alles goed is met jullie, Spectre!
    En wat een leuke naam:)

Succes met je echo straks Nanoe !! Hopelijk kunnen ze straks goed zien wat het geslacht is!

Deel Deze Pagina