Dankjewel Hij is de eerste nacht/ dag best misselijk geweest, we moesten ook een nachtje blijven. Ook is hij geprikt voor het geel zien, vacuüm baby's hebben daar meer kans op, maar de uitslag was gelukkig goed. Verder gaat het allemaal prima, rustig mannetje alleen 's avonds een huiluurtje. Zelf voel ik me ook weer veel beter.
Zeker genieten! Fijn dat de echo goed was, vond je het spannend? De 20 weken echo was mijn laatste echo. Heb daarna geen echo's meer gehad
Vond het opzich wel spannend, je weet tenslotte nooit! Krijg volgens mijn met 36 weken nog een echo had ze het over.
Ja, we weten wat het wordt! Super blij mee! Haha, hadden echt geen voorkeur, maar toen ik het eenmaal wist dacht ik, oh wat leuk! Maargoed, dat was andersom ook zo geweest Nu speculeren over een naam. Wilde dat mn man eerst zelf namen ging verzinnen. Verteld hij net welke als nr 1 op zn lijstje staat en dat is vrijwel dezelfde als bij mij XD Echt te grappig, zitten weer eens zo op 1 lijn!
Leuk dat jullie tóch besloten hebben om het geslacht te willen weten ! Wat toevallig, dat jullie dezelfde namen gekozen hadden, super toevallig! Dan zal het niet moeilijk zijn om het eens te worden, dat scheelt
Mikje, klopt! Denk dat we er snel uit zijn Gaat echt altijd zo bij ons! Als we individueel iets uitzoeken is het alsnog hetzelfde. Best wel makkelijk, maar soms ook saai. Geen discussie
Wat grappig dat jullie dezelfde voorkeur voor een naam hebben! Echt super makkelijk. Hier waren we het gelukkig ook snel eens. Toen ik m'n man liet weten welke naam ik zo mooi vond, was hij het eigenlijk meteen met me eens haha.. lijkt me zo vervelend als je niet op 1 lijn zit en dat je moet blijven zoeken naar een naam. Hoe is het verder met jullie? Hier gaat het goed. L.iam is nog steeds een rustige baby. Soms wel wat klagerig ivm krampjes, maar niet dat hij er constant van huilt. Hij kijkt ook echt al helder uit z'n oogjes eb in 2 weken tijd alweer zo veranderd.. Het is echt genieten 😌
Hoe is het met iedereen? Nog steeds zo'n lief kereltje Spectre? Hoe gaat het nu met de clomid Mikje? Hier gaat alles nog steeds helemaal prima. Wel langzaam maar zeker steeds iets sneller last van mn bekken, maar nog prima te doen. Morgen naar het wkz, naar de open dag. Erg fijn om te weten waar je heen gaat als je gaat bevallen
Oh wauww je bent alweer bijna 24 weken ?! Wat gaat de tijd hard joh.. Fijn om te horen dat het goed gaat met je Ik zit weer op het wachtbankje, 4dpo nu. Ik had de hoop eigenlijk opgegeven en wilde de gynaecoloog gaan bellen, toen opeens op dag 26 de temperatuur toch omhoog schoot! Waarschijnlijk op dag 25 (erg laat dus!!) toch nog de eisprong gehad. Had deze keer gelukkig geen bijwerkingen van de clomid, scheelt weer
Spannend Mikje! Duim voor je!! En ja, tijd vliegt echt! Dat is niet normaal gewoon. Over 10 weken alweer op verlof :O
Duimen Mikje ik hoop het zo voor je! Spannend Nanoe voor je het weet zit je bij consultatiebureau voor prikjes . Was zo sneu om te zien. Week daarvoor heeft ze ook 2 dgn in ziekenhuis gelegen ivm spontaan opgezwollen handen en voetjes hele eeg. Gelukkig allemaal goed gekomen en was het een speciale kinderziekte (huidaandoening) en verder geen last meer.
Sab, wat schrikken! Kan het nog terug komen of is die kans niet zo groot? Altijd zo sneu als die kleintjes in het ziekenhuis moeten blijven.
Ohh wow dat is wel even schrikken Sab... gelukkig dat het onschuldig was en het weer is goed gekomen. Spannend Mikjee.. en fijn dat je deze keer geen bijwerkingen had. De tijd vliegt zeker voorbij als je zwanger bent Nanoe... voor je het weet heb je de kleine in je armen.. okee als je eenmaal 40 weken bent en overtijd gaat dan gaat de tijd weer heeeeel traag haha Hier gaat ook alles prima. Nog steeds een rustig mannetje. Weer bijna 400gr aangekomen in 2 weken tijd. Over 3 weken zn eerste prikjes... spannend 😐
Sab, hoe is het nu met jullie dochter? Verder niets meer gehad? Spectre, nog steeds alles goed met de kleine man? Mikje, hoe gaat het nu? Je kunt onderhand testen of niet? Of wil je echt testen tot je overtijd bent?
Fijn dat het weer goed gaat Sab.. Hier gaat ook alles goed. Heerlijk genieten van het mooie weer 😎 ga bijna iedere dag een ronde lopen en L.vind het heerlijk om te wandelen. Valt altijd in slaap in de wagen. Wat gaat de tijd snel he, jij bent ook alweer 25 weken zwanger Nanoe...nog even en je mag ook gaan aftellen Zijn jullie al bezig met de babykamer? Hoe is het mey jou Mikjee?
Sab en Spectre, fijn dat alles zo goed gaat! Babykamer is al zo goed als af. Mn man kreeg het op zn heupen, dus toen moest alles besteld en in elkaar gezet worden ook Nog paar kleine dingetjes. En vind dat de tijd absurt snel gaat! Na morgen nog 8 weken en dan alweer verlof 😲 Edit: Mikje, zie ineens zwanger in je handtekening staan!! Gefeliciteerd!! Wat super fijn meid!
Jaaaaaaaaaaaaaahh ! Het is eindelijk zover! Vanmorgen positief getest & geen twijfel mogelijk, na 10 seconden was het 2e streepje al super duidelijk