Deze strip afmaken en dan gaan we ervoor!Wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kvdv, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Spectre tijd gaat echt hard he!

@Podex hoe is het nu met jou??

@Mikjeee89 hoe gaat het? Nog zo misselijk?

Hier inmiddels verlof!
    Ben benieuwd wat ik ervan ga vinden!
    Eerste 2 weken in ieder geval genoeg te doen :)

2. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Hi! Hier gaat alles goed! De kleine lag tot vorige week in stuit, draaipoging gehad mocht nief baten, maar hij is toch nog uit zichzelf gedraaid! Dus nu is het grote afwachten begonnen! Spannend hoor!

3. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Podex fijn dat hij nu wel goed ligt!
    Trek je die warmte een beetje?

4. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    @Podex wat fijn dat de kleine toch nog uit zichzelf gedraaid is. Heel spannend, succes met de laatste loodjes!!

@Nanoe2 hoe is de 1e week verlof je bevallen? :)

Hier gaat het helaas ff wat minder (niet met de kleine gelukkig!) Mega last van hooikoorts, combinatie van weinig slapen, hooikoortsklachten & chaos op het werk maakt het er niet echt fijner op. Merk aan mezelf dat ik weinig concentratie & geduld heb, plus in de middag beginnen de steken onderin mijn buik. Werk van half 10 tot 18, maar heb pas rond half 4 mijn pauze omdat ik anders niet met de planning uitkom. Begin me af te vragen of ik zo door moet gaan op het werk, er worden steeds meer verantwoordelijkheden op mij afgeschoven terwijl dit eigenlijk er niet bij kan momenteel voor mij. Maar werk tussen de mannen, dus ik voel me de zeikerd die zich aanstelt..

5. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Mikjeee89 ga wel grenzen aangeven hoor!
    Je lichaam is hard aan het werk en kan gewoon niet zoveel meer aan als eerst.
    En dit wordt alleen maar meer.
    Kun je wel tussendoor wat eten enzo?
    Ga anders ook even in overleg met je vk, zeker omdat je ook steken in je buikt hebt!

Mn eerste week verlof is prima bevallen!
    Heb me prma vermaakt en volgens mij drukker geweest als wanneer ik aan het werk was :p
    Nu even paar dagen echt rustig aan doen en dan volgende week even een paar dagen weg :)

6. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    De warmte is niet echt lekker nee, maar komt wel goed! Wel een gek idee we hebben lang gedacht dat hij volgende week geboren zou worden met een keizersnede maar nu dus toch maar aan het lange wachten begonnen! Kan nog wel drie weken duren!

7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.570
    113
    Vrouw
    Jij en je kindje zijn op het moment belangrijker dan werk Mikjee.. rust goed uit. Het is veel beter voor je lichaam en voor je kindje dat je goed uitgerust bent.. maar snap dat het lastig is, jr wilt ook je baas en collega's niet in de steek laten, om het zo maar te zeggen..

Echt spannend nu Podex, zeker omdat je niet weet wanneer het gaat beginnen :) ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten.

Ik had het de eerste weken van mn verlof ook druk Nanoe..... met Poetsen hahhah het huis moest schoon.. mocht geen vuiltje meer op de vloer liggen.
    Het fijne is dat je nu niet alles op 1 dag hoef te doen maar dat je alle tijd hebt zodat je het kunt verdelen

8. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ohh echt super spannend Podex !! Hopelijk laat hij nu niet lang meer op zicht wachten :)

Nanoe, fijn dat je de 1e verlofweek goed bent doorgekomen haha. Het scheelt dat het nu niet meer de verplichtingen van het werk zijn, maar je eigen dingen. Dat kun je lekker in je eigen tempo doen & wanneer je wil. Geniet ervan :)

@Spectre: hoe gaat het met jullie kleine ? Gaat alles goed? De kleine van vrienden van ons die is nu net 4 maanden, begint nu om te rollen enzo, zo leuk ! Dat zal bij die van jou ook niet lang meer duren denk ik? :)

Ik moet echt mezelf meer in de gaten gaan houden, vooral met mijn eetgedrag. Ik was echt goed bezig de laatste tijd, tot 1.5 week terug.. Dan merk ik weer dat die werkdruk toch mijn planning in de war schopt, waardoor ik mezelf niet meer op de 1e plaats heb staan. Op deze manier gaat het niet goedkomen, dat is echt niet goed voor de kleine zo. Erg vervelend op deze manier, omdat ze op het werk echt niet beseffen dat het nu al allemaal niet meer gaat zoals voorheen.

9. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.570
    113
    Vrouw
    Vervelend Mikjee, maar goed om jou en je kindje denken hoor :)

Hebben jullie al baby inkopen gedaan? :)

Hier gaat het goed! Hij slaapt al een paar weekjes heerlik door tot 6 uur.. gister was hét zelfs half 8 :)
    En hij is indd ook bezig om proberen om te rollen... het gaat zo snel!
    Het echte baby is er wel vanaf nu haha, maar het is genieten en ook mooi om te zien hoe ze ontwikkelen.

Succes nog met jullie laatste loodjes nanoe en podex!! Spannend :)

10. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Podex hoe gaat het?
    Al helemaal klaar met het zwanger zijn of juist genieten van de laatste momenten?

@Spectre vind sowieso dat dat echte baby zijn er zo snel af is.
    Ze worden zo ongelofelijk snel groot en leren zo snel!
    Lekker dat hij al zolang doorslaapt :)

@Mikjeee89 hoe gaat het? Lukt het om een beetje aan jezelf en de kleine te denken?

Vanaf volgende week echt verlof, afgelopen 2 weken was mn man vrij en toch weer veel gedaan, weg geweest enz.
    Ben benieuwd of het volgende week echt een gat wordt of dat ik genoeg te doen heb XD

11. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Spectre, wat heerlijk dat die kleine van jullie doorslaapt 's nachts ! Wij waren onlangs naar Oostenrijk, die kleine van onze vrienden was ook mee, maar die slaapt echt nog niet door haha.
    Wel leuk dat ze nu dan toch beweeglijker & actiever worden, zo schattig allemaal :)

Nanoe, tijd met zijn tweetjes is ook nog wel ff fijn toch? Hebben jullie in ieder geval de tijd goed benut, dan kun je nu van je verlof gaan genieten!

Ik ben me gisteren kapot geschrokken. Had in de ochtend opeens wat bloedverlies, dus was compleet over de rooie, was echt bang dat het afgelopen zou zijn. Verloskundige gebeld, kwam ze later in de ochtend naar me toe. Gelukkig klopte het hartje nog mooi & bleek het in orde te zijn, maar wel nog veel steken in mijn buik & een drukkend gevoel onderin. Toch maar met de baas over hebben dat ik niet op het werk meer zo als een gek ga lopen jagen, ik wil niet dat de kleine hier straks de dupe van is, maar als ik doorga zoals nu komt het niet goed.
    Zo urine inleveren bij de huisarts om te kijken of het misschien een blaasontsteking is.

12. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.570
    113
    Vrouw
    Ohh bah dat is schrikken zeg.. fijn dat de verloskundige kwam en dat het hartje mooi klopte. Zou dit indd aangeven op je werk hoor!
    Misschien een geruststelling; ik had tot zo'n 12 weken last van bruinverlies. Hoeft dus niets te betekenen, en indd misschien is het een blaasonsteking.

Ik denk dat je nog wel bezig gaat blijven nanoe haha. Of heb je geen last van nesteldrang? Ik was iedere dag wel iets aan het schoonmaken. :p

13. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Gisteren uitslag gehad, het is inderdaad een blaasontsteking! Ook gistermiddag nog een telefoontje gehad: uitslag van de NIPT was goed

14. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Mikjeee89 fijn dat het een blaasontsteking is!
    Verklaart wel je klachten.
    Maar alsnog wel rustig aan gaan doen hoor!
    Fijn dat de uitslag van de Nipt ook goed was!
    Willen jullie ook weten wat het is?

@Spectre heb opzich wel behoefte om alles op te ruimen en schoon te maken, maar kan me er vaak echt niet toe zetten :p
    Maar zal denk volgende week wel iets beter gaan, merk dat mn lijf echt even tijd nodig had om bij te komen van die paar dagen weg.

Gisteren liggingsecho gehad, en hij lag al lekker ver ingedaald :)
    Dus is nu gewoon afwachten en aftellen.

Vanmiddag helemaal suf geschrokken.
    We gingen even naar het tuincentrum, rijden heel rustig over dat weggetje en willen 2 fietsers inhalen.
    Steekt die ene ineens de weg over, niet omkijken of richting aangeven, gewoon hop.
    En echt paar meter voor de auto, gelukkig reed mn man heel zachtjes en stond meteen op de rem.
    Maar betwijfel of die man doorhad wat er gebeurde en dat hij er net zo goed onder had kunnen liggen.
    Zat echt even verstijfd en met ingehouden adem in de auto.

15. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Gisteravond hebben we weer een echo gehad. Het geslacht was ze gelijk duidelijk: het is een meisje! ❤
    alles zag er goed uit, alleen het ijzergehalte uit mijn bloedonderzoek bleek een paar tienden te laag te zijn. Nu maar aan de roosvicee om dit langzaam aan te gaan verhogen haha

16. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

An wat leuk! Gefeliciteerd!
    Kun je lekker meisjes kleren enzo kopen, super leuk!
    En drink ze :) mocht je geen pillen?

17. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.836
    18.570
    113
    Vrouw
    Ahhh wat leuk Mikjee een meisje! Gefeliciteerd. Veel shop plezier

18. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ja nu kan het shoppen echt beginnen :D Pillen mocht ik ook inderdaad, maar omdat het tekort zo minimaal was, zou dat in principe niet nodig hoeven zijn zei de verloskundige.

Hoe is het met jullie ?:)

19. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Gaat hier prima, doe gewoon alles lekker op mn gemakje.
    Verder nog steeds te laag ferritine, dus moet weer netjes mn ijzerpillen in gaan nemen.

En heb een pleegkind, tijdelijk.
    Kitten van 4 weken kwam gisteren slap binnen op mn werk, gevonden ergens.
    Dus ben dr nu aan het oplappen en als ze zelf eet dan gaat ze terug naar de vindster.

20. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Hier inmiddels 41 weken zwanger in deze hitte pff.. als er niks spontaan gebeurt dan gaan we vrijdagochtend naar t ziekenhuis om afspraak te maken voor t inleiden! Heb zoveel maagzuur en last van m'n rib, ben t wel zat! Leuk een meisje mikje!!

Deel Deze Pagina