Heerlijk he als ze zolang slapen. Echt een cadeautje! Man had Sam gisterenavond om half 12 zn fles gegeven en vanmorgen om 8 uur werd hij pas wakker Was toen al opgestaan en had gegeten, ook weleens fijn om dat zonder kind te doen
Hihi dat is zeker fijn in het begin had ik best nog veel vrije tijd omdat hij veel sliep.. maar nu is het hoogstens 1.5 uur aan één stuk.. en soms heeft hij er geen zin in. Maar maakt ook niet uit, vind het ook heerlijk om naar buiten te gaan met hem (als het weer het toelaat). Maar ben ook zeker blij Als ik ff rustig op de bank kan ontbijten of kan douchen.. één van de redenen dat ik in het weekend ok de eerste ben die uit bed is Gister was ik naar een meeting met een groep meiden hier van het forum. Is van de februari groep.. echt super leuk om alle baby's zo bij elkaar te zien
hi hi! Sorry erg druk gehad werken, sport en de kleine dus is soms nog moeilijk om alles goed te verdelen. En ik kon niet meer in mijn account komen . Hoe gaat het met iedereen?
@28Sab28 wat raar dat je er niet meer in kon. Hoe is het met jou en de kleine? @Mikjeee89 hoe is het met jou? @Spectre leuk zo'n meeting! Hier is meneer alweer bijna 8 weken Krijgen fysio voor voorkeurshouding en moeten wss echo laten maken van zn heupen ivm mogelijk hd. Dus dat is nog even spannend. Verder gaat het super goed
Ohh spannend Nanoe.. hopelijk alles goed Hier gaat hét goed, L. schuift nu vooruit, nog even en hij kruipt de kamer door ga snel alles baby vriendelijk maken (stopcontacten, kast beveiliging etc) Tandjes zijn nu ook zichtbaar, tenminste, mijn man zag het vanmiddag eens, en indd... je ziet nu vanonder echt een witte bobbel opkomen. Hij heeft er ook duidelijk last van en heeft echt baat bij z'n bijtring
En, weet je inmiddels al meer Nanoe, echo al gehad en alles goed? Leuk is dat he Spectre, zo'n kleine avonturier Die bijtring zal inderdaad goed in de smaak vallen, zie dat bij de kleine van vrienden ook die ongeveer net zo oud is als die van jou. Die is ook helemaal weg van zijn bijtring. Hier alweer de 28 weken gepasseerd, tijd vliegt ! Wel volledig thuis nu, dus doordat ik hele dagen thuis zit gaat het helaas allemaal wat langzamer voor mijn gevoel maargoed..Met de kleine meid gaat alles goed, dan vind ik het allemaal best
Balen dat je volledig thuis zit nu, lijkt me ook dat de dagen dan lang duren.. Ik ben pas bij 41+3 bevallen, en vond de tijd zooooo langzaam gaan vanaf m'n verlof. Voor m'n verlof nog 50% kunnen werken, was wel blij dat ik wat om handen had. Krijg je ook nog een keer een echo mikjee? Of niet meer? Hier zijn 2 ondertandjes door!! het gaat zo snel allemaal... baal er soms van dat ik nog zo veel werk. Hoop dat ik snel ander werk met minder uur heb en anders ga ik een dag p/w ouderschapsverlof aanvragen, want heb soms het idee dat ik mezelf voorbij loop en voelt soms zo naar om weinig bij L. thuis te zijn...
hier gaat alles goed! Volgende week is ze alweer 8 maanden tijd gaat echt heel snel. Dus van alle momenten moet je echt genieten! Wij hadden deze week drama 4 tanden tegelijk door (allemaal boven) onder had ze met 4 maanden al 2 ook tegelijk. Nannoe voor de heupjes zijn wij ook 2x in ziekenhuis geweest. Ik heb zelf een spreidbroek gehad dus grote kans dat Mn dochtertje het ook zou krijgen maar gelukkig de heupjes van papa ik was zo blij. Voorkeurshouding hebben wij ook gehad 5x fysio en we waren klaar. Ik deed er zelf wel heel veel aan bed en box draaien. Andere arm dragen en voeding geven . Spectre ik begrijp het helemaal qua werken! Nu 3 wkn vrij geweest nou heerlijk alleen maar om te zien hoe snel ze ontwikkelen enz.
@Mikjeee89 wat balen dat je nu toch helemaal thuis zit. Kun je nog wel wat doen of doet alles zeer? @Spectre zeker nu je L. Hebt is het ook gewoon fijn om wat meer thuis te zijn lijkt me! Lekker genieten van alle fases. @28Sab28 8 maanden alweer! Fijn dat zij niet in een broekje hoefde! Wij hebben 18 oktober echo in het ziekenhuis. Daarna horen we hoe of wat. Maar aangezien hij alle 3 de symptomen heeft, gaan we er wel vanuit. Voorkeurshouding gaat stukken beter en meneer zn wereld is ineens een stuk groter Vandaag alweer 10 weken oud, tijd gaat onwijs hard!!
@Spectre werk je nu nog net zoveel als voor je zwangerschap dan? Hoeveel uur werk je? Ouderschapsverlof kun je sowieso aankaarten toch zolang je geen ander werk hebt, je hebt er recht op dus waarom zou je het niet doen? Morgen heb ik de 30 weken echo, wat vliegt de tijd voorbij zeg.. Ik doe nog maar weinig, bij het minste of geringste doet alles alweer zeer: stofzuigen, hond uitlaten, vaatwasser uitpakken, noem maar op. Gelukkig gaat met de kleine meid alles gewoon goed ! Ben heel benieuwd morgen, dan gaan ze weer metingen doen
Ohh spannend Mikjee.. wat vliegt de tijd! 30 Weken alweer Wel balen dat je niet meer veel kan. Ik werk nog 32 uur. Mn gevoel is heel wisselend hoor.. de ene week gaat het prima en de andere week zit ik er doorheen.
Ja de tijd vliegt !! Vanmiddag weer echo gehad, alles zag er weer keurig uit. Qua gewicht is ze nu geschat op bijna 1800 gram, net iets boven gemiddeld. Maar 32 uur werken is nog aardig wat ja, ik snap dat je dat wat veel vindt in combinatie met de kleine nu. Zelf heb ik een 40u contract, maar we zitten eraan te denken om dit naar 24u te wijzigen i.c.m. ouderschapsverlof. Of anders 28u, maar daar zijn we nog niet helemaal over uit..
Fijn dat alles goed was Mikje! Spectre, ja dat is ook veel! Werk nu weer, 21 weken. Alleen wel heel laat thuis. Zie die dagen meneertje echt amper, vind dat wel zwaar. Morgen naar de ha voor verborgen reflux, ben benieuwd wat eruit komt.
Wat is er nog uitgekomen bij de ha Nanoe ? Heeft hij reflux of niet? Hoe is het Mikjee? Nog vol te houden?
Ja, zeker verborgen reflux. Hij heeft nu medicijnen en die werken super goed! Heel tevreden en gezellig mannetje. Lacht veel en huilt amper meer. Nu wachten tot 18 oktober voor de echo van zn heup. Eigenlijk wijst alles erop dat hij wel heupdysplasie heeft, dus we gaan ons er maar op voorbereiden. Kan het alleen maar meevallen! Hoe is het met jullie ventje?
Fijn dat de medicijnen werken en hij weer beter in z'n vel zit. Spannend zo'n echo, maar indd zoals je zegt, als je daar vanuit gaat, kan het alleen maar meevallen. Wat gaan ze dan doen eigenlijk als hij dat blijkt te hebben? Hier gaat alles prima.. groeit goed en brabbelt de hele dag door. Tijgerend kruipt hij de hele kamer door, hij is super snel haha. Heerlijk genieten
Oh super leuk Spectre! Lijkt me zo leuk als ze wat meer kunnen, ben niet zo van dat hele kleine. Als hij hd blijkt te hebben krijgt hij een spreidbroek. Meestal is dat wel voldoende. Vandaag op cb geweest, meneer was 66cm en 7,1kg We zitten lekker op de +2 lijn, maar dat was ook te verwachten gezien zijn ouders
@Mikjeee89 alweer 34 weken! Man wat gaat de tijd hard! Hoe gaat het met je? Wij hebben de echo gehad en gelukkig geen heupdysplasie!!
Wat fijn Nanoe ! Toch weer een zorg minder.. Ben niet meer zo spraakzaam hier haha, zit niet meer zo veel achter de laptop. We hebben dinsdag weer een echo gehad & daarna kon ik gelijk door naar het ziekenhuis, ik had de kleine al 2 dagen bijna niet gevoeld. Kreeg dus al op mijn kop van de verloskundige, maar ja we hadden de echo toch al gepland staan. Hartfilmpje gemaakt, maar alles zag er normaal uit. Op de echo was ook gewoon beweging te zien, alleen ook dat voelde ik niet. Heel vreemd, als ik bekijk dat ik haar juist de afgelopen 2 weken volop heb gevoeld, meer als voorheen. Ze zit trouwens wel iets boven het gemiddelde, maar wel binnen de groeicurves Dat thuiszitten is echt verschrikkelijk zo zeg. Weinig kunnen doen & hele dagen bankhangen is echt 10x niks ! Heb uit verveling maar een mandala-kleurboek gehaald
Misschien ligt ze dan net zo dat je haar niet goed voelt? Voel je haar inmiddels wel weer? Haha ja, ik plande echt voor iedere dag wat. Had ook de dag voor mn bevalling nog van alles gedaan enzo. En voor daarna niets meer gepland (niet bewust). Maar als je zo last van je bekken hebt, wordt dat lastig.