Elke dag een test gedaan van 16 dpo t/m 20 dpo. Blijven deze te licht of knallen de dipsticks van sensitest niet zo snel? Ik zou dan morgen 5 weken zijn. Als ik de test gedaan heb komt het tweede streepje wel direct in beeld. Nadat ze opgedroogd zijn lijken ze wel lichter te worden. Die middelste lijkt misschien het donkerst maar die is in zijn geheel wat 'geler' gekleurd.
Heeft sowieso iemand ervaring met geen knaltesten van sensitest t/m 5 weken en toch een goede zwangerschap?
Hi! Ik heb ervaring met Sensitest 25 mIU. Dit waren mijn testen. Heb jij 10 of 25? Hier knalden ze. Hoop voor jou dat het goed zit!
Hmm, ik snap wel dat je dit liever anders zou willen zien. Ik heb zelf geen ervaring met sensitest. Hopelijk zit het toch goed!♡
Als ik eerlijk ben denk ik dat ook, omdat het 10 is én je vijf weken bent. Hoop dat ik er naast zit!!
Deze is van nu net. Hij zit tegen knal aan. Ik kan er toch ook weer niet ontevreden over zijn. Misschien maak ik minder snel HCG aan. Wat een zenuwslopend gebeuren soms, dat zwanger worden (en blijven).
Kijk als je hem nu vergelijkt met die van gisteren en die dagen daarvoor, is er dan nog hoop? Dit is wel de donkerste test die ik tot nu toe heb gehad. Ik ben dan nu wel 5 weken en 1 a 2 dagen denk ik? Ben wel vrij zeker dat mn ovulatie 7 of 8 april was.
Ik heb 1 test gedaan, die zag eruit als jouw zgn niet knallers. Dochter is nu 8 Stop gewoon met testen. Je bent zwanger. Meer dan afwachten kun je niet doen. Dus toch gefeliciteerd!
Voila zo is dat. Ik word een beetje boos van vrouwen die andere vrouwen schrik maken. Met hun ervaringen. Ook al is het goedbedoeld… Iedere vrouw is anders ☺️ succes meid
Duidelijke oploop. Ik duim voor jou. Laat je weten hoe je eerste echo is gegaan? En dat zwanger raken en blijven zenuwslopend is, kan ik alleen maar beamen...sterkte!
Nou inderdaad. Jij hebt er al een lang traject opzitten zeg! Fijn dat je nu zwanger bent!! Goede zwangerschap gewenst! Ik bel morgenochtend de verloskundige voor een echo afspraak. Ik sta er wel weer wat positiever in.
??? Dus we moeten alleen maar positief zijn en dus gewoon liegen ipv onze eerlijke mening geven als de ts daar om vraagt? Kijk, ongevraagd je mening geven en dan alleen maar negatief op negatief is idd niet netjes. Maar als er wordt gevraagd om een mening, moet je er vanuit gaan dat het ook een negatieve mening/ervaring kan zijn. Als je dat niet wilt horen, dan moet je niet om meningen vragen op een forum Geen reden voor een derde persoon dus om daar boos om te worden.
Als ik jouw testen zo zie met die bijna knaller nu kan het ook heel goed gaan. Echt! Iedere vrouw en elke zwangerschap is anders. mijn twee zwangerschappen hiervoor waren miskramen. Ook daarvan heb ik testen maar dat zal je misschien alleen onzeker maken. Ik duim voor je dat het goed zit. En uit ervaring… je kan het rot zoeken en googelen… maar bij de 1 loopt dit goed af en de ander niet.