Clearblue positief, andere testen niet

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Romy3107, 30 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy3107

Romy3107 Lid

3 nov 2018
    53
    22
    8
    Vrouw
    Hai dames !!
    Ik heb een vraagje.. heeft 1 van jullie wel is gehad dat jullie HCG waarde te laag was voor testen? Het zit nu zo.. ik voelde me raar en dacht laat me een test doen, steeds heel licht met vroege testen. Toen dacht ik.. ik haal een Clearblue met lijnen. Die zijn super positief !! ( en oplopend, eerst licht positief, gisteren toch echt een goed zichtbare blauwe lijn)
    maar andere testen zijn heel licht tot nauwelijks zichtbaar.. ik voel me toch echt zwanger en morgen heb ik een afspraak bij de gynaecoloog omdat ik medisch ben. Ook geen idee wanneer mijn nod hoorde te zijn…
    Ik hoor graag jullie ervaringen :)
    Ik zal een foto van de Clearblue erbij zetten!

Bijgevoegde bestanden:

2. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.515
    8.660
    113
    Vrouw
    Heb je ook een foto van de andere testen? Heel licht is namelijk ook positief he, maar misschien ben je nog aan de vroege kant? De ene test reageert sneller dan de andere. Spannend hoor!

Romy3107 vindt dit leuk.
  3. Romy3107

Romy3107 Lid

3 nov 2018
    53
    22
    8
    Vrouw
    jaaaa heel spannend !! Na 5 miskramen…. de ene testen zijn zo licht dat ik dat echt niet goed op camera krijg maar kan wel foto bijvoegen van hoe de clearblue bij de eerste keer eruit zag, dan zie je een duidelijke stijging….

Bijgevoegde bestanden:

Bloempjelief vindt dit leuk.
  4. Romy3107

Romy3107 Lid

3 nov 2018
    53
    22
    8
    Vrouw
    En die stijging in die lijnen lijkt me niet als er niks zit… zooo dubbel allemaal. Dan wil ik zeggen morgen meer duidelijkheid maar ik denk dat ik nog zo vroeg ben dat er nog niks te zien valt.. drama pfffff

5. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.515
    8.660
    113
    Vrouw
    Ik zie idd een oploop. Weet je waar je ergens zit in je cyclus?

6. Romy3107

Romy3107 Lid

3 nov 2018
    53
    22
    8
    Vrouw
    Ik zou het echt totaal niet weten… ik was ook niet opzettelijk bezig om zwanger te raken

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.605
    113
    Nabij Utrecht
    Is deze streep wel net zo breed als de controlestreep of is hij smaller?
    Hij ziet er namelijk smal en dus negatief uit.

Je hebt wel de meest vaak valse testen gekocht (beide met blauwe lijnen). Je kan beter testen met roze lijnen kopen.

Gaat de gyn bloedprikken? Want op een echo zal niks te zien zijn nog.

Het was nu niet gepland, maar heb je wel ac gebruikt dan?

8. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.134
    3.212
    113
    Vrouw
    Helaas staan deze testen idd bekend om hun vals positieve uitslagen. De streep moet even breed zijn als de controlestreep. Ik zou een K2V5 doen.

Deel Deze Pagina