Deze/volgende week geslachtbepaling echo, wie ook?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Maantje80, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    @ Maantje Nee eigenlijk niet..

2 van hetzelfde geslacht lijkt me leuk voor de kids zelf.

Voor ons lijkt het me leuk om van beide 1tje te hebben.

Maar goed.. Jongens en meisjes.. Heeft allebei iets leuks! Vind alleen jongensnamen wat moeilijker. Dus dan liever meisjes haha

We gaan het gewoon afwachten.

2. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Ik ga er 19/12 achterkomen wat er in mijn buik aan het groeien is :). Aan het begin vd zwangerschap had ik een heel sterk meisjesgevoel, met de echo met 12+4 leek het af en toe of er een jongens nub te zien was, maar op de foto's weer niet ;). Kindje houdt het graag spannend en ik heb inmiddels geen enkel voorgevoel meer ;).

3. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    hoi Inge, heel erg herkenbaar hoor! Ik moest er ook echt even aan wennen toen er een tweede dochter op komst bleek terwijl we ons helemaal hadden ingesteld op een jongen. En dan hopen dat ze het toch verkeerd hebben gezien, daar heb ik ook heel wat over af-gegoogled :p
    De positieve reacties van anderen en je eigen (negatieve) gevoel erbij.. heb dat helaas tijdens de zwangerschap en erna nog een tijd met me meegedragen, maar inmiddels kan ik me niet meer voorstellen waarom ik me zo voelde. Twee zusjes, of twee broertjes, is zo leuk! Laat je gevoel er gewoon zijn, dat mag, en weet dat het echt wel goed komt ;)

4. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Nog 5 nachtjes slapen... Voelt alsof ik een kind ben dat bijna jarig is ;)

5. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Inge, ik denk dat elke mama dat gevoel wel heeft, ik voelde me eerst ook schuldig. Het is ons eerste kindje maar ik ben zo in-to meisjes kleertjes en ik ben zelf ook echt een meisje meisje en dus zei ik in het begin ik hoop echt dat het een meisje word. Dan denk je daarna.. wat ben ik eigenlijk ondankbaar. Maar het is gewoon een voorkeur en die mag je best hebben, om me heen de zwangere dames hebben dat ook.
    Iedereen om me heen zegt een meisje,maar omdat ik van die ''voorkeur'' af wil zeg ik helemaal niks, ik zou het ook echt totaal niet weten.. iedere zwangerschap is anders dus aan kwaaltjes kan je ook niets weten.
    Een jongen zou ik natuurlijk ook superblij mee zijn, ik heb zelf een broertje en jongens zijn hardstikke lief.. Alleen zou ik er denk ik wel meer moeite voor moeten doen om leuke kleding te kopen.. want ik ben gewoon helemaal thuis in de meisjeskleding (door de kindjes om me heen)
    We gaan het de 27ste horen.. ik ben zoooo benieuwd! en jongen/meisje.. ik hou nu al van ons kleine wondertje.. als het maar gezond is <3 dat is het allerbelangrijkste

6. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Nog maar 4 nachtjes, vandaag nog even met de echoscopiste gesproken over het precieze tijdstip (ik had het niet goed opgeschreven en nog een keer veranderd na het maken van de afspraak).

Ze heeft een paar dagen na mijn afspraak 2 weken vakantie, dus ik hoop dat het kleintje het wil laten zien, anders moet ik in de week nog langskomen (maar kunnen de kinderen misschien niet mee) of moet ik 2 weken wachten.

7. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    wij hebben morgen de geslachtsbepaling :) :) :) ik ben zooooooooo zenuwachtig !! we zijn super nieuwsgierig :)
    om 9.10 uur moeten we daar zijn dus al lekker vroeg ! :) ik laat het morgen weten.

ik heb geen voorgevoel, vriend had eerst een jongensgevoel maar later weer een meisjesgevoel en nu weet ie het niet meer hhaha, ik heb nog niet echt een gevoel erbij gehad. ik heb al zowel over een meisje als over een jongen gedroomd dus daar kan ik ook niet op verdergaan :) . hopelijk laat ie het morgen zien en weten we het :) .

en voor jullie allemaal nog veel succes met wachten :) nog eventjes geduld :)

8. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Succes morgen babylove, spannend!!

9. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    spannend babylove! succes

10. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
  11. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Wauw babylove wat mooi!! Echt prachtig!!

Waarom is het 'waarschijnlijk' een meisje en niet zeker? Durfde de echoscopiste geen 100% zekerheid te geven?
    Mag je daarvoor nog terug komen?

12. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ja ze was vrij zeker .
    ik vroeg haar nog ben je zeker? ze zei ik ben zeker, maar 100% zeker ben je nooit natuurlijk :)
    maar het was wel duidelijk ze deed ook de NUB theorie en wees ook aan dat bij een jongetje het uitstulpingetjes echt naar boven moest wijzen en dat was hier ook totaal niet het geval.
    dus we mochten er echt wel van uitgaan dat het een meisje zal zijn. als de 20 weken echo ook uit wijst op een meisje dan ben ik zeker :)

13. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Uitstulping? Met 15 weken is de NUB theorie toch niet meer van toepassing omdat het geslacht dan al gewoon zichtbaar is.
    Jammer dat ze geen 100% heeft willen geven, ik kan me voorstellen dat je even wilt wachten tot de 20 weken echo. Ben benieuwd.

Over minder dan 48 uur weten wij het, ben reuze benieuwd.

14. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ja uitstulping is misschien niet het juiste woord ze zei dat dat de clitoris was... zo raar om dat zo te zien :) . maar ik vertrouw haar wel dat ze zo zeker van een meid is , ze heeft zelf ook 3 meiden dus ze zal het wel goed genoeg kennen ;) . maar toch nog maar even wachten tot de 20 weken voor ik helemaal los kan gaan haha

en jij ook heeeeeeeeeel veel succes morgen :) spannendddd!!! laat het weten he !

15. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Waaahhh, nog 4 nachtjes! Ben zo nieuwsgierig :)

16. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Babylove, ja morgen mag ik, ik vind het zooo spannend!!

Mama 3 jij nog maar 4 nachtjes. Wat is het geslacht van jouw andere 3 kinderen?

Ik laat het zeker even weten!

17. MamaIII

MamaIII Bekend lid

29 sep 2014
    700
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb een dochter en twee zoontjes :)

Heel veel plezier morgen!

18. Sparky

Sparky Niet meer actief

Leuk! Ik heb over 7 nachtjes de geslachtsbepaling en kan haast niet wachten. Wij hebben al een dochter en zoon, nou eigenlijk ik.. voor mijn vriend wordt dit de eerste.

19. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Spannend Sparky!
    Komen jullie het ook even vermelden?

Nog 25 uur aftellen.. ik hoop dat ze het kan zien, ik kom het nog even vertellen.

20. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik moet nog 5 nachtjes slapen maar reken er eigenlijk op dat ze dan niks kunnen zien. Dochter liet het ook pas bij de derde keer zien. Balen natuurlijk, maar was wel trots dat ze niet gelijk voor elke camera dr benen wijd deed haha geintje hoor ;)

Deel Deze Pagina