Dank jullie wel!! Jaaaaa vandaag is de dag!! Ik denk dat de uren voorbij gaan kruipen, tot 19.00 uur vanavond. Ik hoop heeel erg dat ukkie het wil laten zien. Spannend!!
ja daarom was ik blij dat we s'ochtends al mochten gaan de dag zal nog lang duren voor je , hopelijk kan je je een beetje bezig houden . maar ze zullen het wel kunnen zien en je zal versteld zijn hoe AF het kindje al is
Ik ben echt heel benieuwd. De kinderen gaan ook mee, die zijn ook super blij en enthousiast. Een bijzonder moment.
oeeh jij ook succes kaat888 !! laat je het even weten ? hopelijk krijg je het mooi te zien zo dadelijk
Spannend Kaat, ik ben benieuwd!! Ik heb niet echt een voorgevoel. Mijn zwangerschap verloopt precies het zelfde als de voorgaande 4x dus in die zin zou het een meisje kunnen zijn, volgens de vk hebben we er statistisch gezien dan ook meer kans op. Ik wacht het af en laat me verrassen
Wij hebben al een dochter en we krijgen nu een Zoon!<3 ik had dit voorgevoel al omdat ik me heel anders voel. helaas kon ze nog niet verder naar medische dingen kijken wat ze wel vorige keer bij dochter heeft gedaan deze Beeb zit in kleermakerszit en nog meer gekke posities!Me placenta ligt voor en helemaal voor baarmoedermond :'( hopelijk is het met 21 weken weg en kunnen ze alles beter zien,anders echo in het Sophia kinderziekenhuis Maantje hoe was het?Alles gezond?voel je je goed? Liefs Kaat
o wat leuk Kaat !! een zoontje proficiat ! hopelijk met 21 weken inderdaad een betere ligging dat je meer kan zien xxx en nu genieten van het nieuws x
Kaat, gefeliciteerd!!! Hier ook een kindje in kleermakerszit in een soort van Boeddha houding , placenta lag er voor. Na veel buikschudden etc. kon de echoscopiste eindelijk een glimp opvangen, ze moest even zeker zijn omdat de kinderen er bij zaten en ze geen vermoedens wilde uitspreken voordat ze het zeker wist. We weten het nu! Omdat het toch internet blijft en wij met ons gezin wat meer opvallen als andere gezinnen, en iemand mij misschien herkent heeft, kom ik het morgen ochtend (nadat ik mijn 5 vriendinnen) allemaal op de hoogte heb gebracht, even vertellen.
Ik kan het vertellen: Wij verwachten een 5e dochter <3 <3 !! Een jongen was net zo leuk en welkom geweest, maar dit vind ik ook wel heel bijzonder!!
Wauw leuk! Gefeliciteerd beiden! Ik ken toevallig nog twee gezinnen met 5 meiden, maar idd heel vaak komt het niet voor. Wel gezellig hoor!
dag lieve dames.. ik heb pas eind januari mijn 20 weken echo.. zolang kan ik echtt niet wachten en zit er nu dus aan te denken om zelf een afspraak te maken voor geslachtsbepaling tis alleen alemaal zo duurr