fiets met versnellingen handremmen enz. fiets werd tevens rijklaar gemaakt ik ben blij dat ik voor deze heb gekozen echt een fijne fiets
ik heb mijn moederfiets gekocht bij fietsenwinkel.nl Montego Liberty. was toen meen ik 400,- in de aanbieding. later heb ik nog een kinderpakket gekocht met stoeltjes, windscherm etc
Je kunt beter via marktplaats een moederfiets kopen met de stoeltjes er al bij Als je het uitrekend ben je veeeel duurder uit als je het nieuw koopt, zeker als je de kinderzitjes erbij moet kopen. Ik heb voor 400 euro ene prachtige sparta amazonde trendy gekocht met buggydrager, bagagetas, 2 kinderzitjes en een mandje en ben er supertevreden over
Ik heb ook de Montego Liberty bij de winkel in Bunnik gekocht! Ben er super blij mee... Zitje heb ik op internet (andere winkel) gekocht in de aanbieding!
hoeveel was je kwijt voor de fiets? ja daar kwam ik net ook achter dat je de zitjes goedkoper kan krijgen op internet weer
Ik was rond de 450 euro kwijt... kan 20 schelen(weet het namelijk niet precies meer) Maar je had de Montego Liberty ook wat goedkoper als je een andere kleur zou nemen! Ik wilde graag de ijsblauwe vandaar
ik heb zelf bij halfords een zitje gekocht van polysport met een mooi plastic hard scherm ervoor was hiervoor nog geen 60 euro kwijt heb ook op marktplaats gekeken zag net trouwens weet niet of ik dat juist neer heb gezet dat ik 300 euro voor de fiets heb betaald op marktplaats voor dat geld de merkfietsen raadde meerdere mensen af doordat ze dan zo oud zijn en moederfietsen toch wel veel te verduren hebben dus voor 360 euro een fiets compleet en straks voor mijn verjaardag vraag ik een zitje voor achterop voorlopig weegt hij nog lang geen 15 kilo
Ik heb hier ook mijn fiets vandaan! ook een Montego Liberty. Was 450 euro geloof ik maar nog wel met die accessoires erbij, fietstassen, kussentjes voor op de fietsstoeltjes (voor en achter) en dat flapje voor onder het windscherm, dat was 50 euro dacht ik. Ik heb hem nu anderhalf jaar ongeveer, en ik mag nog steeds terugkomen!!! mijn ketting zit iets los en die moet strakker gemaakt worden, mag gewoon langskomen! Woon er trouwens maar 15 min fietsen vandaan