Deze week 20% op kinderwagens Prenatal...nu kopen of even wachten

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Noolaa, 15 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noolaa

Noolaa Actief lid

6 mrt 2009
    186
    0
    0
    Den Haag
    Afgelopen zaterdag kreeg ik een mail van Prenatal waarin stond dat vanaf woensdag de 17e t/m zondag de 21e je 20% korting krijgt op alle kinderwagens.
    Wij hebben al een tijdje de Bugaboo Bee op het oog en nu ik bijna 20wk ben wordt het tijd om zo rustig aan eens met de uitzet te beginnen.
    Ik was daarom van plan om deze week de kinderwagen bij Prenatal aan te schaffen. Met korting is hij nl. nog een stuk goedkoper dan bij Babydump. Alleen ben ik een beetje bang dat er straks in juli/aug bij de babyzaken grotere uitverkoop zal zijn waarbij ze hogere kortingen zullen geven.
    Met kleding is dit standaard zo, alleen weet ik niet of dat bij babyspullen ook zo werkt natuurlijk. Wie weet of de kortingen nog hoger zullen worden? Anders wacht ik natuurlijk even met mijn aanschaf.

2. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik zit met hetzelfde dilemma of ik 'nu al' de wagen zal bestellen. Ik vind het best wel veel korting.

Maar ik had nou net vorige week met m'n man afgesproken dat we pas volgende maand zouden gaan kijken omdat we nu met onze tuin bezig zijn (leeghalen en opnieuw inrichten).
    Pfoe, vind het echt moeilijk.

Sorry, ik kan je dus niet adviseren.

3. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik zou er zeker voor gaan. De bugaboo is nooit in de aanbieding. En met de 20% kortingsdagen van prenatal zit de bugaboo er nooit bij. Als dat nu wel zo is zou ik zeggen kopen.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Inderdaad kopen! de bugaboo is echt bijna nooit in de aanbieding.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Als de Bugaboo ook mee doet dan zou ik het zeker doen. Kinderwagens gaan eigelijk nooit in de opruiming. Aan het begin van het jaar brengen de fabrikanten de nieuwe kleuren op de markt en die lopen meestal een jaar voordat er weer nieuwe kleuren komen. Tegen het einde van het jaar gaan meestal oude kleuren met korting weg of oude modellen.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Het staat niet aan gegeven op hun site trouwens? Of kijk ik niet goed?

7. augustus

augustus Niet meer actief

Zeker kopen!

8. koala28

koala28 Niet meer actief

Het is goed zoeken inderdaad. Het staat bij Service en dan links weekaanbieding.

Gedurende de SALE periode hebben wij nog extra aanbiedingen voor je. Onderstaande aanbiedingen zijn geldig van 17 t/m 21 juni 2009.

20% korting op kinderwagens
    Deze week 20% korting op kinderwagens van de merken Quinny, Maxi Cosi, Bugaboo, Koelstra & Easywalker.

GRATIS thermometerset
    Bij aankoop van 100,- aan Philips AVENT producten krijg je een thermometerset t.w.v. 29,99 cadeau!

9. Noolaa

Noolaa Actief lid

6 mrt 2009
    186
    0
    0
    Den Haag
    Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat we de kinderwagen dan maar deze week moeten gaan kopen!
    Ik heb zelf al een tijdje alle aanbiedingen in de gaten gehouden en heb idd nog niet eerder gezien dat de Bugaboo met korting was. Maar goed, voor hetzelfde geldt is er straks een mega zomer opruiming oid..., maar weet nu dus dat het meestal pas aan het eind van het jaar is dat je kans hebt op kinderwagens met redelijke korting.

10. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Hou er ook rekening mee dat er misschien een flinke levertijd op de wagen zit. Als je te lang wacht, heb je 'm misschien niet op tijd en dat zou natuurlijk erg jammer zijn. Je wil echt graag met je kindje naar buiten zodra het kan en als je dan geen wagen hebt...

11. koala28

koala28 Niet meer actief

mmmm, ik zit nou een beetje de Bugaboo Cameleon te vergelijken bij Prenatal, Babydump en Babypark maar Prenatal vraagt wel de hoofdprijs voor deze wagen + bekleding. Met de korting van 20% bij Prenatal zit ik maar 25 euro onder de aankoopprijs bij Babydump en Babypark.
    Ik wist niet dat er zoveel verschil in zat.

12. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Er staan maar een paar merken in het lijstje.. zijn dit dan ook echt de enige merken of zullen ze op de phil & ted ook 20% korting hebben?

13. Noolaa

Noolaa Actief lid

6 mrt 2009
    186
    0
    0
    Den Haag
    De Bugaboo Bee is bij de Babydump €449 en bij Prenatal zonder korting €499 en met korting €399. Scheelt toch ong. €50,-
    En 25 euro lijkt misschien niet zoveel, maar elke euro is toch meegenomen..

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Klopt de prenatal is best duur met merken. En je kan er ook niet makkelijk iets van de prijs af kletsen, zoals bij andere winkels.
    Maar daar in tegen vind ik de service echt super!

15. koala28

koala28 Niet meer actief

Dat is wel zo maar toch. Ik voel me een beetje :( als je zoveel korting krijgt bij Prenatal en dan maar zo weinig verschil is als bij een ander met de 'normale prijs'. Ligt aan mij, ik weet het :D.

16. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik had met de mama mazzel dagen de bugaboo gekocht. Toen was het met 25% korting en ik was 13 weken zwanger :) Heb 'm nu al bijna een maand in huis. Gewoon doen zou ik zeggen ;)

17. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Prenatal is eenmaal duur. Daarom moet je eerst goed vergelijken of het met korting wel of niet goedkoper is. Dus niet laten verleiden ;)

18. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    hier ook, heb uiteindelijk 95 euro bespaard in vergelijking met de andere babywinkels

19. Noolaa

Noolaa Actief lid

6 mrt 2009
    186
    0
    0
    Den Haag
    Dat wilde ik toen ook doen alleen vond ik het toen nog te vroeg, maar dat had dan nog meer gescheeld...

20. Trappelkontje

19 jun 2009
    5
    0
    0
    Wij hebben gisteren de maxi-cosi mura 4 besteld bij Prenatal.
    Ook om deze actie. Normaal gesproken is Prenatal aardig aan de prijs en hadden wij eigenlijk al een andere winkel op het oog.
    We hadden op de maxi-cosi 143 euro korting en er kwam nog een gratis voetenzak bij twv 75 euro. Dus al met al een korting van 218 euro. Waren we wel blij mee. Alleen de levertijd kon iets langer zijn ivm de actie.

Deel Deze Pagina