Deze week 20% op kinderwagens Prenatal...nu kopen of even wachten

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Noolaa, 15 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Maar bij de baby-dump krijg je er een autostoeljte bij a 60 euro, wil je die niet dan krijg je gewoon 60 euro korting.

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Als ik het weer zou moeten doen zou ik de wagen bestellen bij de babydump tegen de prijs van prenatal. Bij de prenatal moet je betalen bij de bestelling en ben je dan dus die tijd van de garantie KWIJT! Bij de babydump betaal je bij aflevering en als je aangeeft wat de wagen bij de prenatal kost krijg je hem ook daar voor dat geld mee - gewoon een tippie mijnerzijds!

3. Bri

Bri Niet meer actief

Merk-kinderwagens gaan in de aanbieding als er een nieuw model uitkomt. Ik weet niet of dat ieder jaar zo is; volgens mij bij Quinny wel maar van Bugaboo weet ik het niet. Meestal is dat in het najaar (oktober of zo). Vaak hebben ze dan ook veel op voorraad, maar misschien net niet dat kleurtje dat je wilt hebben.
    Kijk ook eens op marktplaats, daar worden ook vaak partijen nieuwe aangeboden door gewone winkels.

4. Noolaa

Noolaa Actief lid

6 mrt 2009
    186
    0
    0
    Den Haag
    Nou, we hebben vandaag toch de Bugaboo Bee gekocht. We kregen er ook een gratis voetenzak bij en bovenop de korting op de wagen kregen we ook nog eens 20% op het babynestje. In vergelijking met Babydump zijn we nu toch ruim €150,- goedkoper uit.

De autostoeltjes/kortingsactie van Babydump geldt trouwens helaas niet voor Bugaboo wagens en wb die laagste prijs garantie...volgens mij geldt dat niet indien het artikel ergens anders met korting staat. Het geldt alleen voor de standaard vaste prijzen van winkels dacht ik.

Deel Deze Pagina