6 januri hebben we een 3D echo gepland staan (dan 28wk zwanger) en tot nu toe is het geslacht verborgen houden gelukt! We willen graag nog een keer spieken naar de baby maar ben nu ineens zo bang dat we dan toch t geslacht zien. Iemand ervaring?
Als je dit duidelijk maakt aan de echoscopiste dan moet dat goedkomen. Zijn natuurlijk wel meer mensen die het geslacht niet willen weten, dus zullen ze vast hun best voor doen om er omheen te kijken.
Gewoon aangeven, dan zorgen ze ervoor dat het niet duidelijk in beeld komt. Wij wilden het geslacht ook niet weten, maar ik wilde wel graag een 3D-echo. Van tevoren verteld en we hebben echt niks gezien. Mocht het duidelijk in beeld komen, dan word je van tevoren wel gewaarschuwd en kun je de andere kant op kijken.
Ik denk dat je het niet zo snel ziet. Wij hebben afgelopen vrijdag met 31 wk baby nog even in 3D gezien. Zijn geslacht heb ik al op heel veel echo's gezien maar toen de echoscopiste er vrijdag toevallig langs kwam viel het me niet eens op. Waarschijnlijk omdat ik er ook niet op aan het letten was
Bij beide zwangerschappen een 3d echo gedaan rond de 28 weken. Beide keren aangegeven het geslacht niet te willen weten en hier is keurig rekening mee gehouden! Veel plezier 6 januari!
Zou het inderdaad duidelijk aangeven maar zelfs bij mijn 32 weken echo waarop ze bij ons nogmaals het geslacht lieten zien en bevestigde, zag ik nog niet goed waar ik moest kijken haha dus denk dat je het ook niet zo snel herkent hoor.
Wij hebben het bij elke echo duidelijk aangegeven en ze hebben er allemaal rekening mee gehouden. Volgens mij heeft de laatste zich wel versproken, maar goed dat weten we dus niet zeker