wie weet waar ik goedkope geboortekaartje kan vinden ? op dit moment die ik wilde hebben 50 met afdruk enz.. kost me al bijna 170 euro. vind echt veel geld voor 50 kaartjes. hopelijk kan iemand me helpen met waar ik goedkope kan vinden. xxx
Mijn man heeft ze zelf gemaakt en daarna hebben we ze laten printen bij multicopy. Was volgens mij iets van 50 euro kwijt voor 100 kwaartjes. Kregen heel leuke reactie erop!
Ik heb hier laatst een topic voorbij zien komen, volgens mij zijn kaartje2go en geboortekaartjes.nl niet zo duur!
Kaartje2go is niet duur inderdaad. Daar heb ik onze verhuiskaartje ontworpen. Kost ongeveer 35 a 40 euro voor 50 kaartjes volgens mij
Kaartje2go, wij hadden 90 kaarten (dubbel) voor 139,95, hadden net toevalling geluk met de zomerkortingsactie en hier ging nog 14,00 van af, dus in totaal kwamen we op 125,96. Vond ik uiteindelijk niet zo duur, ik wilde ook geen wereldbedragen uitgeven. Liefs,
Hierbenik.nl kwam rond de 1 euro per kaartje.. Vond dat wel een leuk prijsje! Ze hebben leuke printjes ook
Ik ben naar de hobbywinkel geweest en heb de geboortekaartjes voor de kinderen helemaal zelf gemaakt. Voor de derde ga ik dat ook weer doen. Heb nog genoeg tijd om ze te maken en als de kleine is geboren komen de gegevens erin en gaan ze op de bus. Vond het leuk om te doen en iedereen was enthousiast over de kasrtjes. Ik was 50 euro kwijt voor 40 dubbele kaartjes met enveloppen
Oeh heb je een foto? Misschien dat ik de volgende keer ook zelf aan de knutsel ga, of het kaartje gedeeltelijk door mijn man laat ontwerpen en het dan zelf afmaken met iets extra's.