Lijkt net mijn verhaal, toen ik wist dat ik zwanger was per direct van mn groep gehaald ivm agressie en tijdelijk op een andere werkplek geplaatst. Ook daar werk ik met mvg. Helaas door bekkeninstabiliteit val ik eerder uit. Had het graag anders gezien.
ik moet morgen pas... zag dat sommige dachten dat ik vandaag moest.. ben toch ietwat zenuwachtig vooral denk ik omdat het erg lastig is om uit te leggen hoe en wat ik doe.. ik hoop heel erg dat ze in mijn voordeel beslissen. zal iig weer een stuk beter voelen zodra het allemaal achter de rug is.
hoera!! volledig afgekeurd door zwangerschapsklachten! de verzekeringsarts was heel aardig en begreep dat mijn werkvloer volledig op staand werk is ingericht dus zitten geen optie was. moest wat dingen laten zien en mijn klachten uitleggen en ze deed helemaal niet moeilijk. wat een opluchting!! nu hopen dat ze een beetje vlot zijn met uitbetalen.. ;-P
Gelukkig dat het mee viel en "fijn" dat je bent afgekeurd voor de duur van je zwangerschap. Ik stond niet zo te juichen, had liever nog kunnen werken, maar dat ben ik. Als je nog gewoon in dienst bent bij je werkgever, dan loopt de betaling van je salaris gewoon via de werkgever. Uwv betaalt dan aan hun uit en je werkgever aan jou.
ik had persoonlijk ook liever nog even door gegaan. had me voorgenomen om iig de 20 weken te kunnen halen maar helaas dacht mijn lijf daar anders over.. werkgever betaald als ze het van uwv hebben ontvangen weer door aan mij.. ondertussen heb ik al een aardig tijdje geen loon ontvangen dus ja ik ben erg blij dat het eindelijk goedgekeurd is..