Ik heb vanochtend getest hartstikke wit.. maar ik voel me misselijk soms steken in me boobs, en opgezette baarboeder (zo voelt het) hoofdpijn. Ik denk echt lichaam hou op en laat die ongi gewoon komen nu! Pffff frustratie!!!
Het kan ook zo maar zijn dat je zwanger bent maar je HCG waarde in je urine nog niet hoog genoeg is. Ik heb begrepen dat er meer vrouwen zijn met onterechte negatieve testen terwijl ze wel paar dagen overtijd zijn. Er is dus nog hoop! Je klachten klinken wel echt als zwanger!
Ik wil mezelf graag toevoegen aan deze groep Ik heb as vrijdag mijn NOD en ga morgen of zaterdag testen. Hoop dat ik geduld heb tot zaterdag want dan moet ik ongesteld worden. Fingers crossed!
Ik sluit me hierbij aan. Moet nog een paar dagen wachten. Heb niet veel symptomen. Mijn boobs zijn iets gevoeliger.
Goede avond, Ik sluit me ook aan. Ik heb vandaag mijn nod. Ik heb gisteren al een testje gedaan maar die was negatief Vandaag niet getest maar wel een test in huis gehaald. Normaal ben ik altijd op mijn nod ongesteld maar goed ...de dag is natuurlijk nog niet om! Ik heb vanaf een paar dagen na mijn ei al allemaal klachtjes die ik herken uit mijn eerste zwangerschap en een paar nieuwe klachtjes erbij. Retespannend dus! Ik denk dat ik morgen ochtend nog eens een testje waag. Groetjes Mik
Welkom 'nieuwe' dames! Was de test wit vanmorgen Ytest?? Vreemd... Nog maar ff doortesten dan.. heb je ook die 'gratis' vroege testen van z&k besteld? Ben daar wel benieuwd naar..
Ow, die gratis vroege testen van Z&K had ik ook een tijdje terug!! Maar was die ronde niet zwanger helaas... dus kan weinig nuttigs zeggen over hoe gevoelig of goed ze zijn Ga morgen maar weer de 'oude vertrouwde' KV 2V5 halen... daar geloof ik toch heilig in! Heb de laatste afgelopen maandag gebruikt om te checken of de Pregnyl mijn lichaam uit was (en dat was inderdaad zo, want test was keurig Omo-wit, zelfs nog na twee dagen )
Hallo, Ik sluit me ook aan. Mijn NOD was afgelopen maandag. Ik had zondag getest, maar negatief helaas. Volgens mij had ik 19 of 20 oktober mijn ei. Daarna regelmatig last gehad van mijn liezen (nu bijna niet meer). 's ochtends vlagne van misselijkheid en heb last van iets gevoelige tepels. Als ik nog niet ongesteld ben geworden, ga ik zaterdag testen.
jeetje meiden wat kletsen jullie veel !! heeeey wat leuk allemaal bekende namen voorbij zien komen aiii ladys met een omo test !! hopelijk hebben jullie gewoon te vroeg getest !
Fijn dat je samen kunt delen terwijl je die laatste dagen tot testen moet overbruggen. Balen voor degenen met de omo witte testen. Hoop dat dat nog positief uitvalt voor jullie. Gun het iedereen!
Goede morgen, Hier helaas weer een negatieve test Maar nog steeds niet ongesteld Op een of andere manier vertrouw ik deze (action) test ook niet, geen idee waarom maar wellicht van het weekend toch maar terug naar het oude vertrouwde van de kruidvat Hi Hi Groetjes mik
Pffff... Ik loop nu de Etos uit met een vroege test. Vanmorgen om 06.30 geplast, daarna niet meer. Zal ik als ik thuiskom???
Vanochtend 8 dpo... Negatief en veel ongi pijn.. De hoop vervaagd, ook omdat m'n lf nog niet langer dan 10 is geweest Knuffel voor de wit-testers! Succes voor de ei-vinders