Ik zit nu op dag 15 van cyclus en mijn temperatuur is nog steeds 36.4 en gisteren zelfs 36.2. Ik voel zo heel af en toe naar mijn baarmoedermond op welke plek dat ie zit want als ik tegen mijn eisprong aan zit kan ik hem makkelijker voelen dan wanneer ik er ver vandaan zit. Nu van de week voelde ik hem dus overduidelijk en had ik ook rekbaar doorzichtig slijm aan mijn vingers dus dacht ik dat ie eraan kwam. Maar nu paar dagen verder en mijn temperatuur blijft laag. Normaal schiet naar de 37.2. Nu heb ik een hele stomme gedachten misschien maar zou het kunnen dat die laag is smorgens omdat wij een ventilator op onze kamer hebben en dus de hele nacht op ons gericht staat? We slapen ook alleen onder een laken en smorgens lig ik er ook maar half onder. Zou het kunnen dat mijn temperatuur daarom smorgens zo laag is? Ik heb net ook weer naar mijn baarmoedermond gevoeld en kan er nu weer heel moeilijk bij een ook geen rekbaar slijm. Weet iemand dit misschien?
Hoe lang zijn je laatste cyclussen geweest? Aan de hand daarvan kun je ook enigszins bepalen of je eisprong nog kan komen of niet.
Mijn cyclussen afgelopen maanden variëren van 23 tot 25 dagen. De laatste was echt extreem kort zo'n 15 dagen misschien komt het daardoor. Ben gewoon bang dat ik deze ronde geen eisprong ga krijgen en dat zou dan voor de eerste keer zijn dat die een cyclus overslaat.