Hallo, Ik ga over 3 weken weer werken. En heb dan na twee weken een meeting van 3 tot 6 op een andere lokatie dan mijn werk. Om 4 uur heb ik een kolf moment. Hoe ga ik dit oplossen??? Want ik ga er vanuit dat daar geen ruimte is voor mij om te kolven. Kolf ik vlak voor ik er naar toe ga en direct er na? Sla ik een keer over? Of ga ik daar in het toilet zitten en even uit de vergadering?? Meiden met ervaring? Ik zit me er nu namelijk al druk over te maken. Liefs Kleintje
Ik zou van tevoren even kolven en zonodig er na. Of je moet dan direct naar huis gaan. Ik werk in de kraamzorg en probeerde een beetje een richtlijn qua tijd aan te houden maar dat liep ook wel eens anders.
Direct naar huis dat kan dus dat scheelt. Vind het wel een heel gedoe hoor. Maar ik zal er wel handigheid in krijgen.
Het is even wennen maar went snel genoeg hoor! Ik nam hier even een boekje mee anders kon ik de melk wel uit mn borsten kijken. Met een boekje kon ik beter mn rust vinden en was dan ook wel even een lekkere pauze
Ik heb het jammer genoeg meerdere keren per week dat ik niet kan kolven op de tijd dat eigenlijk zou moeten (zit dan met een groep kinders in de natuur, BSO). Doe het dan ook ervoor en erna (soms thuis). Maar als het echt te lang duurt sta ik op knappen, plezierig is het niet. Gelukkig lijkt de productie er niet onder te lijden tot nu toe. Je kan ook altijd nog je kolf meenemen en van tevoren kijken of er misschien toch een ruimte is.
Of mischien toch daar kolven? Ik heb bij mijn dochtertje full time gekolfd en op de raarste plekken. Op een plek waar een vergaderruimte is hebben ze zeker ook wel een ander hokje waar je even kunt kolven, tijden een koffiepauze of zo? Ik zou de spullen in ieder geval meenemen en het daar gewoon even vragen!
Gewoon even navragen of daar een kolfplek is. Als je dat van tevoren meldt kan het altijd wel. Ik heb op de vreenmdste plekken gekolft. Ik zou persoonlijk voor de vergadering kolven. En dan hoppa, direct naar huis.