Misschien een tip...

Discussie in 'De lounge' gestart door Joy, 23 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Hier even een kleinigheidje...
    Misschien hebben jullie er wat aan!

Ik weet niet of er iemand van jullie ooit last heeft van ontstekingen in de lies/schaamstreek? Van die (om het even lekker onsmakelijk te vertellen) grote zere bulten waar van alles uitkomt en maar niet weg wil...

Maar heb dus van mij Gyn te horen gekregen dat als je die hebt je er het beste Deoleen Deo Gel op kan smeren...

Vond dit in eerste instantie maar gek, maar toch zo gek als ik ben, toch maar eens geprobeerd...

En jawel... Geen last meer van ontstekingen...

Omdat het toch wel een vrouwenkwaaltje is... dacht ik misschien hebben jullie er nog wat aan!

Dikke kus!

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

waar kan je dat kopen? ik heb van die hele kleine ontstekingkjes. afgelopen Mei heb ik een ontsteking gehad met een bult ter grootte van een ei. die moest open gesneden worden.

maarre ben heel benieuwd ik wil dat spul welens proberen.
    thnxs

3. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Dit kun je gewoon bij een drogist halen. Deoleen deo GEL... Let er wel op dat dit echt de gel is. Deze werkt namelijk bacterie dodend.

En ja dat soort ontstekingen had ik dus om de haverklap. zelf tot een grootte van een tennisbal. dus kun je nagaan wat voor littekenzooi het hier beneden is. en met die deoleen dus meteen binnen een dag of 2 weg! Dus dat betekend ook mooi geen littekens meer... (alsof er die nog niet genoeg zaten;))

Suc-6 ermee

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

haha ja ik ken het. maar een tennisbal jeetje joh! ik vond "dat ei" al vreselijk. kon niet eens meer lopen. maarre thnxs voor de tip ik ga het zeker halen.

liefs

5. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Haha ja lekker onsmakelijk maar tja een tennisbal... en die tussen mijn benen zeg maar... Ik kon zelf geen broek meer aan hebben. Ben ook liggend in de auto vervoerd naar het ziekenhuis... En nu een litteken van ongeveer 8 a 9 cm...

Maar suc-6 ermee

Ik heb in ieder geval altijd deoleen gel in huis;)

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik zal het ook eens gaan halen.. heb er nu al ff geen last van, maar paar keer per jaar zitten er zeker wel weer bulten. En daarna van die gekke littekens die voelen als gaten met een velletje erover.

Dacht eerst dat ik de enige was, maar hoorde het via een kennis die er erg veel last van heeft dat er meer dames last van hebben.

7. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Ja idd, vandaar dat ik ook dacht van laat ik dat hier eens neerzetten... misschien helpt het bij jullie ook... Is toch mooi meegenomen he... en scheelt een hoop littekens en enge ziekenhuis bezoekjes!

xXx

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hartstikke bedankt voor de tip. Ook ik heb hier vaak last van. Weliswaar niet zo groot als die van jullie maar evengoed pijnlijk. Vroeg me ook al af of er meer mensen waren die dit hadden/hebben :oops:

9. Joy

Joy Actief lid

25 jun 2006
    222
    0
    0
    Schijndel
    Nou zoals je leest wel dus... en het maakt niet uit hoe groot of hoe klein ze zijn... zeer doen ze dat is wel zeker...

Suc6 ermee dames... Ps ook de heren hebben hier wel eens last van en daar helpt dit ook voor:)

Deel Deze Pagina