Hallo Meiden, Ik ben opzoek naar een nieuwe bikini of badpak. Ik heb een half jaar geleden een nieuwe gekocht van Kangaroos.. maar na een keer of 5 zwemmen rafelt hij nu al bij het broekje, hij ziet er absoluut niet mooi meer uit.. dus helaas weer opzoek naar een nieuwe. Waar kopen jullie badkleding? Hier vlakbij zit een Livera, maar ik ben echt opzoek naar een roze bikini of badpak of igg met roze er in en die hebben ze daar momenteel niet. Mijn huidige bikini en tankini zijn besteld via Otto. Hebben jullie nog goede webshops of winkels voor me? Alvast heel hartelijk bedankt!
Ik bestel ook al jaren bij Bonprix, ik vind ze mooi zitten, de kwaliteit vind ik prima en de prijs ook
Vanwege mijn 75F slaag ik helaas niet bij wehkamp etc. Ik heb nu mijn merk gevonden (Fantasie) en koop dat online. Bij annadiva.nl of naron.nl
Het ligt er misschien ook een beetje aan (als we je willen adviseren), wat je belangrijk vindt bij de aankoop van een bikini/badpak. Vind je kwaliteit/prijs belangrijk? Wil je een bikini/badpak voor de winter, of wil je er langer mee doen? En ook niet onbelangrijk, of je een grote of kleine cup hebt. Voor een grotere cup, kun je beste toch maar investeren in een goed merk denk ik zo. Ik ben zelf gezegend (tja, zou best wel wat meer willen) met een kleinere cup. Hierdoor kan ik bijna overal wel slagen. Ik wilde zelf nu een aantal bikini's erbij hebben, voor o.a. het babyzwemmen. Ik ben zelf net heel goed geslaagd op H&M. Voor 4 euro heb je al een bikini, die voor een kleine cup goed zit. Normaal doe ik hiermee 1 a 2 zomers mee. Maar voor die prijs, is het altijd fijn om er eentje voor d'r bij te hebben.
Jaren geleden eentje gekocht bij Neckermann en die heb ik nog steeds, wordt dan ook gewoon niet gebruikt haha