Hoi dames Mijn telefoon zijn beeldscherm is helaas gisteren aan gruzelementen gevallen Maar nu even een vraag, ik heb een telefoon verzekering en ook een inboedel, nu weet ik niet waar ik het beste naar toe kan gaan met dit verhaal Wil t liefst zelf zo goedkoop mogelijk uit zijn natuurlijk maar las dat bij de telefoon verzekering een eigen risico is van 65 euro Nu weet ik niet hoe dat bij een in inboedelverzekering zit, kan ik dat opzoeken of weet iemand dat? Het is bij de Zlm Alvast bedankt!
Ik denk dat zoiets niet hoort bij een inboedelverzekering.. het is geen meubel ofzo. Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er geen verstand van heb hoor Misschien even de voorwaarden van je inboedelverzekering checken? Of ze even bellen?
Ik denk dat de telefoonverzekering het alleen vergoed als het niet jouw schuld is, en ik denk dat de inboedelverzekering je doorverwijst naar telefoonverz..
Hmm lastig heb dus net geleken bij de inboedel verzekering is het 45,- per gebeurtenis eigen risico dus dat is wel goedkoper Ik weet niet of de telefoon verzekering alleen is als t iemand anders gedaan heeft, want dan zou het juist via die zijn verzekering moeten gaan lijkt me?
Collega van mij had barst in beeldscherm bij de iPad wel via de inboedel kunnen doen dus daarom dacht ik dat t miss wel kon?
Telefoonverzekeringen zijn je reinste oplichting. Ze sneaken met de kleine lettertjes en doen er alles aan om maar niet uit te hoeven keren. Welke het beste is? Kunnen wij zo niet zeggen. Heb je een tussenpersoon? Stel de vraag dan daar. Anders zelf even uitzoeken. Je kunt wel bij de ZLM zitten, maar misschien zit er daar ook verschil tussen de polissen. Soms kun je eigen risico uitzetten of verhogen. Ik raad aan om van beide verzekeringen het polisblad en de voorwaarden goed te lezen. Daar staat ook in of ze in deze situatie wel of niet vergoeden EN hoeveel eigen risico je hebt.
Inboedel en telefoonverzekering is juist niet als het iemand anders z'n schuld is, want dan valt het onder de WA verzekering van die andere persoon.
Ja als mijn telefoon verzekering doet niet repareert oid zou wel heeel dom zinn want waar heb ik t anders voor... Zal wel de Zlm bellen en vragen aan hun of dat bij inboedel hoort ja of nee eigen risico is 45,- dat zag ik al dus dat is sowieso goedkoper dan als ze het wel doen
Bij mijn inboedelverzekering is zoiets ook gedekt zonder eigen risico. Maar dat verschilt natuurlijk per verzekering... Ik weet ook niet wat ze zeggen als je ook een losse telefoonverzekering hebt. Ik zou even bellen naar je inboedelverzekering (en dan niet direct die andere verz noemen...) even horen of je het daar kunt claimen.
Ja lady ik dacht ook dat t dan via iemand anders z'n verzekering moest gaan als t iemand anders schuld is, maar dat is niet zo 😄
Bellen is altijd slim En ja, is inderdaad heel dom als ze dan niet uitkeren, maar daarom noem ik het ook oplichting Een vriend van mijn man is een expert op het gebied van (verschillende) verzekeringen en die zei dat er twee verzekeringen zijn, die echt zo zonde van je geld zijn, en dat zijn een trouwverzekering en een telefoonverzekering.
Als het thuis gebeurt is je inboedelverzekering is het buiten gebeurt je telefoonverzekering. Idd even bellen en vragen wat of hoe.
Of je (doorlopende) reisverzekering. In elk geval op vakanties enzo en sommige verzekeraars dekken ook dagtrips.
@lady bedoelde dat niet iemand anders m'n telefoon heeft laten vallen duw daarom biet via iemand anders z'n verzekering hoefde te gaan haha Oke die telefoon verzekering ga ik dus ook opzeggen! Maar hoort dus gewoon onder inboedel, mag zelf reparateur uitzoeken, en heb wel 45 eigen risico en moet dan t bedrag wel voorschieten maar krijg t daarna gewoon terug gestort min die 45 euro Dus komt helemaal goed nu 😄
Niet alle inboedelverzekeringen keren uit als je zelf je mobiel laat valen hoor, dan moet het een soort all risk polis zijn die er tegenwoordig wel zijn. Edit reageerde op de eerste pagina. Dat is wel mazzel hebben!
Ik heb een paar maand geleden mijn telefoon (een Samsung Galaxy S4) laten vallen en toen zaten er ook dikke barsten in het scherm. Kosten voor een nieuw scherm waren 200 euro. Ik heb via de inboedelverzekering alles terug gekregen. Wij hebben superieur dekking.
Heb het deze juni vergoed gekregen van mijn verzekeraar. Moest hem laten maken en binnen twee weken had ik het op mijn rekening. Zou dus proberen. Je verzekering. Ik had hem laten vallen scherm in duizend stukjes. Koste 160 euro laten maken die zelfde dag weer kunnen ophalen.