Ik vraag me af: wij hebben bij onze zoon (2 jaar) nog een babyfoon op de kamer staan en willen die daar voorlopig nog wel even houden. Voor onze 2e spruit moeten we er dus ook een aanschaffen. Nu zijn we erg tevreden over de babyfoon die we hebben, de Alecto DECT babyfoon DBX-76 ECO. Dus we dachten, we kopen er gewoon nog zo een. Maar zouden ze dan op elkaar gaan storen? Er staat overigens overal dat deze babyfoon 100 procent storingsvrij is, het is er ook niet zo een waarbij je zelf het kanaal moet kiezen (die hadden we eerst, wat een drama, hoorde je alle kinderen uit de buurt). Iemand met ervaringen?
Ikzelf denk dat dat echt gaat storen 2 in huis Wij hebben een luvion babyfoon met camera, en daar kun je 4 camera's op aansluiten, vind ikzelf ideaal. Dadelijk 1 camera voor de baby, en 1 voor onze peuter die nogal eens regelmatig uit bed valt of roept
Dat kan gewoon. Mijn schoonzusje heeft de alecto dbx 88 eco en ook twee sets in huis. Ze storen niet op elkaar wat volgens mij sowieso niet gebeurt met een dect babyfoon.