wanneer zijn jullie begonnen met ovulatietesten en temperaturen? en hoe werkt het allemaal? wanneer moet je testen met zo'n ovulatie en hoe vaak? en hoe vaak moet je temperaturen? wij zijn nu begonnen aan de 7e ronde
Ik ben al sinds maart bezig met tempen. Dit doe je voordat je s'ochtends je bed uit komt en dat elke dag. Als je je eisprong hebt gehad stijgt je temp met 0,3 tot 0,5 graden (kan ook nog hoger) Deze temp moet minimaal 3 dagen blijven, dan weet je zeker dat je eisprong gehad hebt. Normaal vind die plaats 14 dagen voor je nieuwe menstruatie. De ovulatietesten gebruik je ook dagelijks. Wanneer je daar mee moet beginnen hangt van je cyclus af (staat ook vermeld in de bijsluiter)
ik denk dat ik dan maar niet ga temperaturen. ik denk dat ik er gek van zou worden als je er elke dag mee bezig bent. ga deze maand maar eens een ovulatietest proberen.
Ik heb deze maand ook ovu testen gedaan en mijn ei gevonden ! Ik vond dit ook makkelijker en ik heb begrepen dat je bij tempen elke dag op dezelfde tijd nog voor je uit bed gaat moet meten. Nou ben ik nogal een uitslaper maar moet ook werken dus dan zou ik elke dag wekker moeten zetten en daar heb ik geen zin in ! Pin me op het laatste niet vast maar dat is wat ik er van begreep via deze site... Ovu moet ook elke dag op zelfde tijd maar is maar een dikke week en kan gewoon overdag ! Succes met kiezen !
dan is het temperaturen zeker niks voor mij. want ik werk heel onregelmatig. is dit de eerste keer dat je de ovu test gebruikt hebt?
ja inderdaad is de 1e keer en gelijk duidelijk voor mij niet voor iedereen hoor er lopen nog een paar topics die je eens kan lezen n.l. waarom 4 uur niet plassen en die van mij; vandaag ei en streep is weg Help ! dar staat ook al e.e.a. in Er zijn wel wat regels en ze zijn het goedkoopst via hier 10 testen voor ingeveer 20 euro ik heb ze via mijn apotheek en dat waren er 7 voor 30 euro alleen bij die van mij hoef je maar 2 uur niet te plassen en bij die van hier 4 uur ! Lees de andere maar eens daar heb je volgensmij al veel aan groetjes van Emma