dezelfde klachten als bij ongi?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Makkie, 28 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. willielien

willielien Actief lid

12 okt 2007
    182
    0
    0
    vlak voor mijn NOD juist geen last van ongiklachten als gevoelige borsten, hierdoor had ik een voorgevoel dat het raak was! En zoals je ziet inderdaad. Nu nog steeds een ongibuik ( in lichte mate) en met vlagen misselijk.

2. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Gefeliciteerd meid! Maar had je al wel voor je nod last van menstruatie achtige krampen?

3. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik heb 5 dagen na mijn eisprong last van lichte ongikrampen. Gepaard met misselijkheid wat komt en gaat. Verder nog nergens last van.

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik had vorige week ineens steeds krampen in mn lies...weet je wel je word wakker...rekt je uit en...AU!
    Had ik verder niet bij na gedacht maar dat heb ik eigenlijk alleen zo vaak/erg als ik zwanger ben (maja daar durfde ik natuurlijk niet aan te denken nog toen)
    En verder zijn mijn darmen ERG aanwezig :rolleyes: ben moe en soms misselijk (vooral met lege maag) en moe en oh had ik al moe gezegd? :)
    En mn buik doet net alsof ik al 3 maanden zou zijn...opgeblazen...
    Heb gister positief getest...maar had nog niets van de klachten aan mn mannetje verteld want naja...misschien was er wel niks...dus toen ik gister kots misselijk in de auto zat was t van "ja ja je weet dat je zwanger bent en nu ben je ook ineens misselijk"
    Mannen.... :rolleyes:

Deel Deze Pagina