Wie kan mij helpen?? Ik ben opzoek naar een meisjesnaam.. Ik wil het graag naar mn moeder vernoemen. De baby krijgt dan als doopnamen: Jozina Hendrika Elisabeth. Wat zouden jullie hiervan maken? Zelf vind ik Eloise heel mooi.. Maar wat vinden jullie? Kben benieuwd!
Leuke naam! Het enige wat verwarrend kan zijn is dat haar voorletters J.H.E. worden, maar haar roepnaam met een E begint....
Daar dacht ik ook al aan.... Ik snap het ook niet helemaal...alle drie de namen zijn letterlijk die van je moeder? En dan zoek je nu ook een naam die daarvan afgeleid is? Waarom haar dan niet Eloise noemen stel dat zo gaat heten? Dat is dus dan toch twee vliegen met 1 klap> vernoeming en roepnaam in èèn. Dan zou je nog een tweede en derde naam kunnen geven waar je iemand anders evt eert? Zo blijft ze wel haar eigen persoon met haar eigen namen maar wel met een symbolische betekenis? Of begrijp ik het niet goed? Dit is overigens geheel mijn mening. En begrijp me niet verkeerd: ik vind het prachtig dat je, je moeder wilt vernoemen. Dat gaan wij ook doen. Mijn vraag is dus alleen waarom op deze manier?
Je zou er ook het volgende van kunnen maken: Eloïse Jozina Hendrika E.J.H. als initialen en duidelijke vernoeming naar je moeder dacht ik zo!
Mijn moeder heet met haar doopnamen: Jozina hendrika Elisabeth.. Dus die namen willen we haar dan ook geven.. De roepnaam dan uit 1 van deze namen.. Maar het is een idee idd om dan te beginnen met Eloise.. Wat een leuke namen heb ik voorbij zien komen. Loise vind ik ook wel wat.. Ik zag Jorike.. Heel leuk verzonnen! Dat is echt vernoemen alleen Jorike vind ik een beetje een naam die je al heel lang hoort.. Ik ga ze meenemen. We weten niet wat het wordt dus het blijft nog wel ff de vraag of het wel een meisje is
Wat jammer! Louise vind ik ook mooi. Met de drie namen kan je veel kanten op hoor. Wat denk je van: Jozina Hendrika Elisabeth: Annebet Elsa Elza Elise Jolien Josephine Bette Lisebet Liese Jolein Eline Anika Joseth Jazeth