Gewoon voor Dean gaan! Leuke naam trouwens.. maar die 2de naam zullen ze toch nooit gebruiken en het is jullie naam al vanaf het begin.. ik zie het probleem helemaal niet. Misschien kan je het wel met haar erover hebben. Ik zit met hetzelfde, mijn vriendin is pas bevallen en heeft haar zoontje de naam gegeven die wij ook al heel lang hebben voor een jongen. Wij weten dan het geslacht nog niet, maar ik heb het gelijk eerlijk tegen haar gezegd en ze vind het zelfs erg leuk!! Nou probleem opgelost...
Ik zou gewoon de naam kiezen !! Het is bij hen idd maar een bijnaam. Zeker als jullie het samen ook een erg mooie naam vinden.
hoi gewoon voor dean gaan ! mijn zus ! heeft een zoon (12 jaar) die heet Timo en tweede naam Ben mijn zoontje 2,5 jaar heet Ben geen problemen ermee populaire naam hier (vernoemd naar mijn overleden vader) spinnekop
Bedankt meiden. We hebben nu ook samen besloten dat we echt voor deze naam gaan. We hebben nog wel even gezocht naar een andere naam, zat leuke hoor maar daar heb je dan toch niet de klik mee. Dit is toch een keuze die je maakt voor de rest van ons en zijn leven. We twijfelen nog een beetje om het zijn nicht te vertellen. We hebben de keuze al gemaakt nu om de naam te houden, dat zal niet meer veranderen maar misschien is het wel een opluchtig als we het gewoon zeggen. En het is inderdaad waar, je gebruikt een 2e naam bijna nooit. Ik heb er zelf geen 1 en heb het ook nooit gemist.
Fijn dat jullie er al uit zijn dat het toch gewoon Dean gaat worden. Ik denk ook dat je een tweede naam nooit gebruikt, gelukkig was het niet de eerste naam van het kindje. En als je zelf Dean het mooist vindt, zul je misschien altijd spijt hebben als je een andere naam kiest.
@cupcake1; dat is wat wij inderdaad ook dachten, dat we dan waarschijnlijk toch spijt gaan krijgen. Helaas was er weer wat voorgevallen waardoor ik weer erg aan het twijfelen ben geslagen. Mijn schoonzus die helaas de naam weet (lang verhaal), vond het nodig om het aan nog iemand te vertellen. En diegene vond het nodig om te zeggen hoe rot hij het wel niet vond voor mij, leuk met al die hormonen in je lijf. Toch hoe dan ook, al weet de hele wereld het al, we blijven bij deze naam. Zo heet hij nu al maanden, dat kan je niet zomaar veranderen.
Jeetje lastig zeg! Die stomme hormonen ook Ik zou gewoon voor de naam Dean gaan hoor zoals vele andere voor mij ook gezegd hebben. Het is maar een 2e naam wat toch haast nooit gebruikt wordt. Probeer ondanks alles gewoon je gevoel te volgen. En straks als je kleine bink geboren is en je voor het eerst recht in zijn ogen kijkt denk je vast ja, dit is een echte DEAN!
Gewoon doen, 2e naam gebruik je alleen voor je paspoort of bij je werkgever of als je gaat trouwen bij het tekenen van je contract....