Het onderwerp zegt genoeg. We zijn op zoek naar een leuke stoere naam wat past bij Tygo. In onze namen zitten allemaal een y dus het zou nu weer leuk zijn maar geen must. Ik ben benieuwd naar jullie suggesties
Leroy Roy Jay Kayo Dyon Jaimy Mylan Ray Kyan Jimmy Youri/Yuri Andy Yorick Fynn Guyon Boyd/Lloyd/Floyd Rody Cody Skyler Perry Yari Levy Denvey/Denley Finley Kyon Kaya Jessy Jordy Mylo Nylo Rhys Zonder ''y'': Jermo Dano/Dani Owen Milan Ramon Dex Alex Stijn Roan Nick Ravi Raf Fedde Jesse Quinn
Tygo en Ivar (Yvar) Tygo en Dani (Dany) Tygo en Yano Tygo en Keyo Tygo en Nicky Tygo en Davy Tygo en Danny Tygo en Joey Tygo en Kay Tygo en Kaya Tygo en Boyd Tygo en Ray Tygo en Jimmy Tygo en Roy
Bedankt voor jullie reacties! Er zitten heel wat namen bij die ik nog niet kende maar nog niet een waar ik een warm gevoel bij krijg. De zoektocht gaat nog even verder.
We zijn alweer wat verder in de zoektocht. We willen weer een naam met 2 lettergrepen. De namen die nu naar voren komen zijn Luca, Lyam, Mylan en mijn vriend vind Keano en Kenji helemaal leuk 😦
Ai Keano en Kenji vind ik echt gruwelijk 😱 Lyam en Mylan zou ik volgens wat meer gangbare spelling schrijven: Liam en Milan. Luca vind ik de leukste naam uit jullie rijtje nu! Misschien zit hier nog iets bij: Mylo / Milo Yuri Axel Ayden Kyan Riley Jaivey Logan Collin Léan Tyas Micah Sylvan
Moet meteen denken aan de Pfaffs met Keano, Kenji, Liam. Maar het zijn leuke namen in combinatie met Tygo. Mijn voorkeur zou dan Tygo en Liam zijn. Keano kan je trouwens ook als Kyano schrijven.. voor de y
Ik vind Kyano een hondennaam (ik ken dan ook een hond met die naam). Van je eigen suggesties vind ik Mylan het leukst.
Tygo & Stan Tygo & Flynn Tygo & Vik Tygo & Cas Tygo & Naud Tygo & Jace Tygo & Ayden Tygo & Senn Tygo & Mace Tygo & Mars Tygo & Lars Tygo & Elay Tygo & Armin Tygo & Fedde
Andy Ayden Barry Bentley Bradley Brayden Brody Bryan Casey Cody Danny / Denny Dany Daryl / Darryl Davey / Davy Denley / Danley Desley Donny Dylan Eloy Elroy Ferry, Ferdy Finley Harry Harvey Hayden Henry Hylke Iggy Jamey, Javey Jayden Jayro, Jayron Jayvin Jeffrey Jerry Jimmy Joey Johnny Jordy Kayden / Cayden Kyan Kyle, Kyler Kyo Kyran Lenny Leroy Levy Lyam Lyle Lyno Lyvai Marley Myka, Myko Mykai Mylas Mylo / Mylow Myro Myron, Myran Novyn Noyan Nykai Nylo, Nyno Nyo Nyven Owyn Phyllon Quincy Ravy Rayley / Raylee / Railey Rayven Remy Revy Revyn Riley / Ryley / Rylee Rowyn Rubyn Ryan Rylan Sammy Skyler Stanley Styan Sylas Sylvan, Sylven Sytze Vinny Vyko Vynce Waylon Wesley Wytze / Wytse Yarne, Yarno Yaro Yaron Yavi Yesper Yesse Ylai, Ylan Yoël Yoran, Yoren, Yorn Yorick / Yorik Youri / Yoeri / Yuri Yulan Yustin Yvan, Ywan, Yven Yvar Ziggy Zyan Zyno Zyon / Syon