Beste mensen,over 3 weken ben ik als het goed is f&Fer.Dat is dus zelfstandig gastouder.Nu heb ik alleen een leuke naam nodig..Ik heet Linda Roet.Willen jullie met me meebedenken?? Het liefst niet al te afgezaagd...
Roetsie? Loetsie? Loetsie Roetsie? Ehm, ik zou het niet weten. Ik zou een leuke naam die tot de kinderverbeelding spreekt kiezen, zoals het kabouterhuis oid. Werk je dan evengoed samen met een gastouderbureau?
Haha ik heb ook gewoon mijn voornaam. Mijn moeder is ook gastouder en die heeft haar naam een beetje veranderd. Alle kinderen noemen haar nu ook zo.
ik heb ook mijn voornaam idd, maar dan als @t skatjuh ( en dan mijn echte naam natuurlijk ) Succes met verzinnen. Liefs
Ik ben ook zelfstandig gastouder en heb iets gedaan met de straat/wijk waarin ik woon. Veel kleine kinderen vinden mijn naam te moeilijk en noemen me gewoon mama
hmm mijn dochter gaat ook naar een gastouder, maar nog nooit gehoord dat ze een andere naam heeft / gebruikt dan haar eigen voornaam.. alle kinderen noemen haar gewoon bij de voornaam of tante en dan de voornaam.
Het is meer een zakelijke naam voor de belasting en een website enzo omdat ik f&fer wordt..Ik heet voor de kindertjes gewoon Linda hoor..
ik zou ook iets wat tot kinderverbeelding spreekt doen.. dus iets van gastouder het lieveheersbeestje, het huisje, iets wat ouders aanspreekt als ze het zien staan iig..
Dat is franch&free,dat betekent dat je onder een bekende formule meelift zoals hema mac donalds en in dit geval gastouderbureau berend botje,dan sta je voor kwaliteit en je lift een stukje me op de bekendheid van de naam van het gastouderbureau.